SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wowwowwowquote:
Tering, das oudquote:
NOG ouder zelfs.quote:
Met zo'n bejaardentrolleytas?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doen nu
afgelopen jaar 6kg afgevallen.. waaronder 4 door Corriequote:Op maandag 23 mei 2022 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een prima reden ja.![]()
Ik zou vanwege de omvang van m'n pens moeten minderen, maar ja...
Ja de andere kant gaat die niet meer opquote:
Eh, tien erbij dankzij pandemie en dat excuus raakt wel een beetje op.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgelopen jaar 6kg afgevallen.. waaronder 4 door Corrie
Ik kreeg 'm ook net.quote:
Er zijn echt een hoop mensen obsessief bezig met die vent en dat hele wappie clubje. Ik vind dat ook niet heel gezond.quote:
Gelukkig komen de razende apenpokken er aan danquote:Op maandag 23 mei 2022 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, tien erbij dankzij pandemie en dat excuus raakt wel een beetje op.
Jabbafiguur, here I come.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komen de razende apenpokken er aan dan
Leuke woordgrapquote:
Oke sorryquote:
Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is al een fokker die op Jabba lijkt
één??quote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is al een fokker die op Jabba lijkt
SPAUS ÖLFquote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
US is gewoon een broodmongool die sinds 2015 ofzo al menige reeks uitgebonjourd is, omdat het een totaalnarcist en pathologisch leugenaar is, en er niet tegen kan als mensen hem op zijn verzonnen kutleventje wijzen.
Maar nee het ligt aan Ama hoor.
Ik heb net eindelijk eens boodschappen gedaan, nat geregend, nu geen zin om te koken.quote:
17:45 belde.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
US is gewoon een broodmongool die sinds 2015 ofzo al menige reeks uitgebonjourd is, omdat het een totaalnarcist en pathologisch leugenaar is, en er niet tegen kan als mensen hem op zijn verzonnen kutleventje wijzen.
wacht watquote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ga maar pasta met brie maken. Hopelijk is de crème fraiche nog niet beschimmeld.
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ga maar pasta met brie maken. Hopelijk is de crème fraiche nog niet beschimmeld.
Je kunt niet DM´en met een ban.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:32 schreef CherryLips het volgende:
US kan wel alles lezen nu hè.
Even zwaaien met z'n allen.
In wiens DM's loopt hij nu te tieren?
https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/2017/06/to-go.htmlquote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht wat
wat is dit voor intrigerend recept
Als je oude koeien uit de sloot haalt is er een mogelijkheid dat het verdronken kalf de beerput opentrekt.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
Whaaaah wat zal mijn dat nou verrottequote:Op maandag 23 mei 2022 19:32 schreef CherryLips het volgende:
US kan wel alles lezen nu hè.
Even zwaaien met z'n allen.
In wiens DM's loopt hij nu te tieren?
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
Spuit veertien ben je inmiddelsquote:Op maandag 23 mei 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die een ban? Had ik ook een week terug, voor 2 dagen
Zijn er blaadjes gevallen?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de rest van de week zal de treinenboel hier wel op z'n reet liggen denk
En, hoe was datquote:Op maandag 23 mei 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die een ban? Had ik ook een week terug, voor 2 dagen
Nou ik heb echt GEEN IDEEquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds wel benieuwd waarom US niet meer in R&P mag komen haha.
Nee want iedereen is zieligquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Misschien zitten we gewoon eens een keertje echt vol of zo![]()
Geloof dat die gedachte er maar niet in wil hé
hahahaquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Zelfde gedrag gok ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Nee nee ze doen te weinig.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wat Chili-flakes. En gooi er vaak ook nog wat prmazaan overheen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja lekker, te snel op. mis misschien wat smaak
ja dat laatste heb ik ook gedaanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat Chili-flakes. En gooi er vaak ook nog wat prmazaan overheen.
Groeten aan de zilver visjesquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
luckquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
Ik denk dat je met een kwart seconde nadenken wel tot een 99 % accuraat beeld van de situatie kunt komenquote:
Opschieten want ik eet al uit de zak.quote:
dat kan niet hoor vluchtelingen cancelenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wat je niet wilt horen....quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opschieten want ik eet al uit de zak.
Bepaal ik zelf wel.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een kwart seconde nadenken wel tot een 99 % accuraat beeld van de situatie kunt komen
Spinnen enzoquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Er zitten mssn wat eiwitten in, maar het lijkt me niet zo'n gezond dieet.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opschieten want ik eet al uit de zak.
Waarom zou ik op dieet moetenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten mssn wat eiwitten in, maar het lijkt me niet zo'n gezond dieet.
Scheer je weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
het is pas 19:48, dus thuisbezorgd is nog open voor 3 bakken kapsalon, 2 turkse pizzas en een broodje shoarmaquote:
Dan deel ik wel die bananen dingen met je. Hoef je niet je pantoffels op te eten. Heb je straks honger én koude voeten…quote:
gisteren gedaanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
Meer vezels eten.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
10’voor inzet. 4 voor uitvoeringquote:
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.quote:
Ik accepteer je excuses.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.
de fuckquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
'En andere grapjes die je jezelf kunt vertellen'quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
las laatst een stukje van een artikel met de vraag waarom zijn we zo bang voor honger.
het was goed om honger te hebben volgens deze vrouw. Dat ga ik nu proberen
die zijn chillquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'En andere grapjes die je jezelf kunt vertellen'
Hoi collega.quote:
Ja echt he, de laatste tijd leek het redelijk stabiel te zijn met de same-day delivery door Budbee, maar nu schijnbaar dus weer een anderequote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de fuck
ze hebben voor ieder pakketje wel weer een nieuwe 'transporteur' tegenwoordig
is gewoon redjepakketje die is overgenomenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Dat pakket?quote:
Ballie is toch geen pakketquote:
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:
Een pakket ellende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nicequote:Op maandag 23 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)od/9200000120049477/
Vanochtend was die maar 3,99
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ikquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Een pakket ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretpakket is positief tochquote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Ja jij wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Jammer wel dat er niet zo'n kaartje bij zit net als bij budbee dat je ziet waar ze zijn, je ziet alleen dit:quote:
quote:21:03 - 21:33
It’s the final countdown! Na 5 adressen komen we jou blij maken met je bestelling
quote:
Vaak is rond beter, soms vierkantquote:
Waarom die nare smiley erachterquote:
Niet expresquote:
Aha, dat geeft altijd zo'n voldoening als ie vol pluisjes gerold isquote:Op maandag 23 mei 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die kledingrollers om haren en pluisjes van je kleding te krijgen.
ik heb het hele jaar otrivin in huis.. en gebruik het met vlagen maar met name in t voorjaar iddquote:Op maandag 23 mei 2022 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de lente kan ik niet zonder, anders is m'n neus 3 maanden verstopt.
Oh ik dacht rollen kleefrijst om sushi mee te makenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die kledingrollers om haren en pluisjes van je kleding te krijgen.
Zeker stiekem ingefluisterd door dat balpakketquote:
Ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht rollen kleefrijst om sushi mee te maken
Ik kwam er twee jaar gelden pas achter dat je die velletjes er af kon halen. :’)quote:Op maandag 23 mei 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha, dat geeft altijd zo'n voldoening als ie vol pluisjes gerold is
Ik ben nog steeds bezig met mijn 'nieuwe' megamix, zit pas op 1,5 uur ofzoquote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Miss weer eens een mix opnemen binnenkort
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kwam er twee jaar gelden pas achter dat je die velletjes er af kon halen. :’)
Ik dacht eerst dat je hem maar 1x kon gebruiken.
[..]
Ik kwam er twee jaar gelden pas achter dat je die velletjes er af kon halen. :’)
Tiësto of Blank & Jones vond ik altijd wel fijn .quote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Miss weer eens een mix opnemen binnenkort
niet live mixenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met mijn 'nieuwe' megamix, zit pas op 1,5 uur ofzo
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiësto of Blank & Jones vond ik altijd wel fijn .
wacht, kan dat? sinds wanneer? (het is heeeeeel lang geleden dat ik zo'n ding in handen had en toen wisselde we de hele roller na een tijdquote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker stiekem ingefluisterd door dat balpakket
Ja live heb je wat minder mogelijkheden (of ik niet genoeg skillsquote:Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet live mixen
mijn skills zijn nog een beetje roestig.. En moet alle toeters en bellen van apapratuur/software nog ontdekken
SPOILER: playlist tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:
Sinds altijd blijkbaar. Ik heb zo’n stoffen pluizenborstelquote:Op maandag 23 mei 2022 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht, kan dat? sinds wanneer? (het is heeeeeel lang geleden dat ik zo'n ding in handen had en toen wisselde we de hele roller na een tijd)
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja live heb je wat minder mogelijkheden (of ik niet genoeg skills)
Dat vooral, al vergt het ook wat voorbereidingSPOILER: playlist tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig kan je zoveel meer.. Ik geloof dat ik 90% van die XDJ nog niet gebruikt heb
(laat staan snap)
Heb ik. Is leukquote:
niet moet, maar is dan wel korter houdbaarquote:Op maandag 23 mei 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ja, ik leerde vandaag pas dat echte boter niet in de koelkast moet
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 23 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet moet, maar is dan wel korter houdbaar
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vooral, al vergt het ook wat voorbereidingtegenwoordig kan je zoveel meer.. Ik geloof dat ik 90% van die XDJ nog niet gebruikt heb
(laat staan snap)
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
dit is echt bullshit haha.. cd en mp3 is precies hetzelfde. alleen de bediening is anders.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruiken
dat het korter houdbaar is?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruiken
Ja vond draaien ook niet zo leuk als producen, dus nooit heel veel tijd aan besteed op het platen kopen na danquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is echt bullshit haha.. cd en mp3 is precies hetzelfde. alleen de bediening is anders.
Is beetje alsof je van een handbak naar een automaat over gaat.
fair enoughquote:Op maandag 23 mei 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond draaien ook niet zo leuk als producen, dus nooit heel veel tijd aan besteed op het platen kopen na dan
Nee, om hem buiten de koelkast te houdenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat het korter houdbaar is?
is wel logisch, is een zuivelproduct
maar ik heb hem ook rustig een hele tijd buiten (weken) de koelkast staan hoor, zie/proef het wel als het niet goed is.
JA HALLO...quote:
Gebaseerd op de oudpapierwaarde of wat?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA HALLO...
Ik heb hier nog 56.000.000.000.000.000 Pengö liggen...
oh deed dat gewoon altijd al.. nooit bij stil gestaan eigenlijk..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, om hem buiten de koelkast te houden
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alle Pengöbiljetten wel. Zelfs de nooit uitgegeven 1.000.000.000.000.000.000.000 Pengö.
Ik weet niet eens meer waar die van mij vandaan komt. Antiekzaakje of zo. Eeuwen geleden gekocht.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie dingen wel, en de meeste zijn helemaal niet moeilijk te vinden.
eBay staat er vol mee. Voor een paar tientjes kom je al een heel eind met die seriequote:Op maandag 23 mei 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar die van mij vandaan komt. Antiekzaakje of zo. Eeuwen geleden gekocht.
Owquote:Op maandag 23 mei 2022 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oh deed dat gewoon altijd al.. nooit bij stil gestaan eigenlijk..
alleen bij hele warme dagen de boel de koelkast in
Nee shiny metal discs doe ik niet aanquote:Op maandag 23 mei 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr
Ook een zilveren Ferenc Korona uit 1914
Goeie lesquote:Op maandag 23 mei 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Heb de 2e toblerone cheescake maar op, schandalig dat ze zoveel geld voor zoiets matigs durven vragen
K vind ze lekkerquote:Op maandag 23 mei 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Heb de 2e toblerone cheescake maar op, schandalig dat ze zoveel geld voor zoiets matigs durven vragen
iPhone 13 pro.quote:
fiorettoquote:Op maandag 23 mei 2022 20:29 schreef Ama het volgende:
Ik eet dit.
https://www.lindt.de/fioretto-minis-marzipan-115g
Veel te droog en verder weinig bijzonders, zeker niet voor dat geldquote:
Honor 10 lite vol met gratis bloatware van de chinese overheid. Maar binnenkort weer aan een nieuwe toe denk ik. Geen idee. Mag wel ietsje kleiner qua vorm.quote:
en een XRquote:
Ah.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heb ik een paar maanden geleden ingeruild voor die 13
Mjaquote:
GOUDquote:Op maandag 23 mei 2022 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor het geval dat er gouden mayo uitgevonden word.
Ben jij de cokedealert van Hilversum?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Modus het volgende:
En verder nog 21 Iphones voor de belangrijkste baan van NL.
Er is een reden dat ik de premier gelijk geef, een oud uitziende noikia kun je gewoon de vijver in gooien om van het gedoe af te zijn, er liggen er ws al zoveel in, dat de ene met die sim kaart never terug te vinden valt.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:45 schreef Modus het volgende:
En verder nog 21 Iphones voor de belangrijkste baan van NL.
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor het geval dat er gouden mayo uitgevonden word.
Apple storequote:Op maandag 23 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar koop je soberzo een telefoon? Coolblue heeft maar de helft zo te zien
ik haal ze bij apple zelfquote:Op maandag 23 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfbenoemde kwaliteitspersonen zijn uitgesloten van deelnamequote:
Wel de bestequote:Op maandag 23 mei 2022 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
Coolblue is sowieso lang niet de goedkoopste met alles.
Op zich eens. Zou in theorie apple-domino kunnen doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfbenoemde kwaliteitspersonen zijn uitgesloten van deelname![]()
jaquote:Op maandag 23 mei 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Draait dat Android?
Daar hebben ze ook last van het chiptekort, ik haal de laatste jaren gewoon bij belsimpel met een verlengingquote:Op maandag 23 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ookquote:Op maandag 23 mei 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op zich eens. Zou in theorie apple-domino kunnen doen.
Ik heb er pas 2quote:Op maandag 23 mei 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet gewoon met je scherm open zitten tijdens de lanceringquote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook niet
wel degene die over 't algemeen t snelst leveren
Ik doe mee!quote:Op maandag 23 mei 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja ik zit al bij KPN sinds de vissen aan land kropen. Misschien hebben die wel wat voor me.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook last van het chiptekort, ik haal de laatste jaren gewoon bij belsimpel met een verlenging
que?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet gewoon met je scherm open zitten tijdens de lancering
Ik vind ze wel de bestequote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook niet
wel degene die over 't algemeen t snelst leveren
Dat is een triljard.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alle Pengöbiljetten wel. Zelfs de nooit uitgegeven 1.000.000.000.000.000.000.000 Pengö.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds mijn geboortedatum aanpassen bij t-mobile, dat abonnement is toen op mijn vaders naam afgesloten omdat ik toen 16/17 wasquote:Op maandag 23 mei 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zit al bij KPN sinds de vissen aan land kropen. Misschien hebben die wel wat voor me.
Ah ja… windows phone… heb ik ooit ook gehad. Werkte fantastisch.. maar ja die store he…..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2Ook omdat ik er vroeger niks van moest hebben en ik aan de Windows Phone zat wat Android vond ik ook niks
![]()
Wat moet ik in godsnaam met 256 GB op een telefoon?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/oppo
Ja die store is ook de reden dat ik er vanaf ben gestapt, zeker toen een hele rits makers opeens besloten niet meer te gaan updaten ervoor dat alle bankapps en dergelijke niet meer werkten, toen ben ik maar overgestaptquote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja… windows phone… heb ik ooit ook gehad. Werkte fantastisch.. maar ja die store he…..
Telefoons verkoop ik trouwens elk jaar vlak voor de lancering. Voor de rest tot mijn nek in het complete eco systeem.
Foto's makenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met 256 GB op een telefoon?
Je prive 4k porno collectie lokaal opslaan???? Heb je het altijd bij het handje?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen dat de accu het volhoudt totdat je bij het volgende oplaad punt bent?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ze bij 1 miljard Pengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 Milpengö (6 nullen weg) en toen ze bij 1 miljard Milpengö waren zijn ze verder gegaan met 10.000 B-Pengö (van Biljoen, nogeens 6 nullen). Uiteindelijk zijn ze tot 100 miljoen B-Pengö gekomen. De 1 miljard B-Pengö is wel in beperkte hoeveelheden gedrukt, alleen nooit in omloop gesteld. Is ook de enige lastige van de serie, maar met een beetje zoeken voor 300 euro wel te vinden.quote:
ohquote:Op maandag 23 mei 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lancering, store open, hup bestellen, zorgen dat je snel bent, zit je bij de eerste batch
foto's maken mn jongquote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hue hue huequote:Op maandag 23 mei 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je prive 4k porno collectie lokaal opslaan???? Heb je het altijd bij het handje?
Is het niet genoeg meer als ik het handje bij het handje heb dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je prive 4k porno collectie lokaal opslaan???? Heb je het altijd bij het handje?
kun je nog beter je ouderwetse boekjes verzameling openslaanquote:Op maandag 23 mei 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je travelsnacks foto's bewarenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/H0XnbJT.mp4quote:Op maandag 23 mei 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet genoeg meer als ik het handje bij het handje heb dan?![]()
Ik wil niet eens weten waarom jij überhaupt naar zulke dingen zoekt en kijktquote:Op maandag 23 mei 2022 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/H0XnbJT.mp4
dit schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig
Teh fuckquote:Op maandag 23 mei 2022 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Juist jaquote:Op maandag 23 mei 2022 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zoek hier niet naar.. ik ontving ditquote:Op maandag 23 mei 2022 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waarom jij überhaupt naar zulke dingen zoekt en kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |