Spuit veertien ben je inmiddelsquote:Op maandag 23 mei 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die een ban? Had ik ook een week terug, voor 2 dagen
Zijn er blaadjes gevallen?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de rest van de week zal de treinenboel hier wel op z'n reet liggen denk
En, hoe was datquote:Op maandag 23 mei 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die een ban? Had ik ook een week terug, voor 2 dagen
Nou ik heb echt GEEN IDEEquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds wel benieuwd waarom US niet meer in R&P mag komen haha.
Nee want iedereen is zieligquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Misschien zitten we gewoon eens een keertje echt vol of zo![]()
Geloof dat die gedachte er maar niet in wil hé
hahahaquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Zelfde gedrag gok ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Ama het volgende:
Nee nee ze doen te weinig.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Misschien zitten we gewoon eens een keertje echt vol of zo![]()
Geloof dat die gedachte er maar niet in wil hé
Wat Chili-flakes. En gooi er vaak ook nog wat prmazaan overheen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja lekker, te snel op. mis misschien wat smaak
ja dat laatste heb ik ook gedaanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat Chili-flakes. En gooi er vaak ook nog wat prmazaan overheen.
Groeten aan de zilver visjesquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |