Ja echt he, de laatste tijd leek het redelijk stabiel te zijn met de same-day delivery door Budbee, maar nu schijnbaar dus weer een anderequote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de fuck
ze hebben voor ieder pakketje wel weer een nieuwe 'transporteur' tegenwoordig
is gewoon redjepakketje die is overgenomenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
Dat pakket?quote:
Ballie is toch geen pakketquote:
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:
Een pakket ellende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nicequote:Op maandag 23 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)od/9200000120049477/
Vanochtend was die maar 3,99
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ikquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Een pakket ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretpakket is positief tochquote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Ja jij wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Jammer wel dat er niet zo'n kaartje bij zit net als bij budbee dat je ziet waar ze zijn, je ziet alleen dit:quote:
quote:21:03 - 21:33
It’s the final countdown! Na 5 adressen komen we jou blij maken met je bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |