SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Lekker dertig keer achter elkaar "Nice" postenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Hoe voel je je nu.
ik heb ook vvd gestemtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zwager.
O. Mijn. God.
Tenminste, ik denk dat hij VVD stemt. Kan niet anders.
Denk t niet nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent nog nooit 'in debat' gegaan met iemand die VVD stemt?
Ohja dat kan ook nog, wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ik vind Bitterbal wel te aardig om tussen US en Kluun neer te zetten.quote:
@Haagsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker dertig keer achter elkaar "Nice" posten
Strategieserpent.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja was toen omdat de pvv zo groot dreigde te worden
Lekker ouderwetsquote:
Ik heb het vroeger wel gedaanquote:
Plaats ze in de lange rij!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen in rijtjes plaatsen. Dan doe je altijd mensen te kort. Ik vind dat naar.
Schiphol enters the chatquote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen in rijtjes plaatsen. Dan doe je altijd mensen te kort. Ik vind dat naar.
Rechts stemmen en kappen met werkenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
vvd voor mij als werkend persoon is juist echt beroerd
kan ik beter links stemmen maar das weer niet goed als huisjesmelker
Maar dan doe je ze niet te kort, met de rij.quote:
Nope. Nooitquote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die haar kat Zoë Charlotte noemt heeft minstens één keer VVD gestemd.
Ben benieuwd of ze het toe zou geven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die haar kat Zoë Charlotte noemt heeft minstens één keer VVD gestemd.
Ja, maar die moeten het nu dus niet met knaagdieren gaan doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nu toe toch allemaal mannen die seks met mannen hebben?
quote:
Daar was vorige week bijna geen rij…quote:
pvv en fvd kan toch niet johquote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
PVV, FvD en Partij voor de Dieren
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pvv en fvd kan toch niet joh
als dat een keer gaat winnen vertrek ik uit nederland.
Lekker bezig.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is het weer feest blijkbaar.
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
Bepaal ik zelf wel.quote:
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
"Kččk na je čige" was korter, maar okeequote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mja bij dingen als waterschappen staat natuur wel wat hoger dus dan vind ik de dierenpartij nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?
:’)quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Nu ga ik hier op stemmenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zoquote:
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen hequote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zo
Hmm, ja, ik zou nooit PVV stemmen, maar die is meestal wel goed bezig op zorggebied.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor mequote:Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen he
Moeder van een ex komt uit t Zuiden van de VS.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteemquote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.
Zonde van mijn tijd. Tijd kost geld.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.
Hebben we net zo'n stuurloos land als nuquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Wat zou er gebeuren als er niemand gaat stemmen
Die vereniging klinkt... utopisch.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteem
Gewoon een muur bouwenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.
Maar als we niks doen aan klimaat komen er nog meer afrikanen onze kant op
Eensquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigrantenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
Mark Rutte vindt het een gaaf land.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we net zo'n stuurloos land als nu
Ik bedoel ook fraude met uitkeringen etc.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigranten
Daarvoor hebben we toch sorry gezegd?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigranten
Hij kan moeilijk zeggen dat het een kut land is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Rutte vindt het een gaaf land.
is al heel lang in toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
In ander nieuws. Coybowlaarsjes onder een jurkje. Yay or nay?
Komt door mensen die twee huizen hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nu is er geen woonruimte voor de mensen.
Dan houden we Rutte. Die blijft gewoon eeuwig zitten omdat-ie het een fantastische baan vindt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
nee die daar na :pquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch sorry gezegd?
Goeie benen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zo bij Loeka en Poeta aanschuiven mafkeesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Rutte vindt het een gaaf land.
nou ja daar wonen nu 2 mensen ipv van 1 dus het is verdubbeldquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door mensen die twee huizen hebben
Mehquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan van deze specifieke, maar why not.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze die mooi tegen woekerprijzen verhuren aan mensen die niet kunnen kopen, zodat ze daardoor nog langer niet kunnen kopen…quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door mensen die twee huizen hebben
sorry wat?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is al heel lang in toch?
typische foodtruck outfit denk ik
nayquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat het een kut land is.
Ik denk echt dat nederland 1 van de beste landen is om in te wonen.
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd. Tijd kost geld.
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.
Leuk voor op een tegeltje.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.
dan kost het nog steeds iets.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.
https://nos.nl/artikel/24(...)plek-rijkste-burgersquote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?
Jaquote:
Blote voeten onder jurkjesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van deze specifieke, maar why not.
Vandaag is gewoon zeer matig kutweerquote:
Ja, dat wel. Maar ik vind zijn beleid een afbraakbeleid. Onderwijs, zorg, defensie, belastingdienst, jeugdzorg: alles piept en kraakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?
Nederlanders zijn gemiddeld rijker geworden, maar de verschillen tussen huishoudens zijn relatief groot, schrijven de onderzoekers. Dat komt doordat Nederlandse huishoudens met weinig vermogen veel schulden hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)plek-rijkste-burgers
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?quote:
Mja, op Kaagedis zit ik ook niet zo te wachten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gemiddeld rijker geworden, maar de verschillen tussen huishoudens zijn relatief groot, schrijven de onderzoekers. Dat komt doordat Nederlandse huishoudens met weinig vermogen veel schulden hebben.
ja dit is wel zorgelijk
Lekker geniet ervan.!! Noorwegen toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar ik ga nu eerst even lang en hard en diep en ver op vakantie
![]()
Als er daarna nog wat over is ga ik er zeker over nadenken
Zolang het maar droog isquote:
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, op Kaagedis zit ik ook niet zo te wachten.
Vroegah had je nog een grote PvdA, niets meer van over. En een groot confessioneel blok, later CDA geworden. Niets meer van over. Wat hebben we nu? Driehonderd splintergroeperingen die allemaal tegen alles en iedereen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar ik ga nu eerst even lang en hard en diep en ver op vakantie
![]()
Als er daarna nog wat over is ga ik er zeker over nadenken
Vooral goed voor het onkruidquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel goed voor de plantjes dit, jammer dat ik geen regenton heb staan.
Voornamelijk jaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lekker geniet ervan.!! Noorwegen toch?
Dat moet zo onderhand een regenboogcoalitie worden met al die splinterpartijtjesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.
Het bier staat koud.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voornamelijk jaMaar ook 3 nachten in Zweden en 5 in Finland hoor
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of ietsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah had je nog een grote PvdA, niets meer van over. En een groot confessioneel blok, later CDA geworden. Niets meer van over. Wat hebben we nu? Driehonderd splintergroeperingen die allemaal tegen alles en iedereen zijn.
En dan noemen ze ons KSC'ers intolerant.
ja? Hoeveel kosten ze?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik twijfel. Is wel een beetje uit mijn comfortzone
Oh, waarschuwing: echte zijn kut om in te lopen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je dan ook iets van een bloemetje in je haar?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wat zijn onze punten dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of iets
Op het strandquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?
er is er precies EEN en dat is wat mij betreft de kiesdrempel invoeren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.
Mag jij de lijsttrekker worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of iets
Want we zijn het zo lekker met elkaar eens altijd.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis frituurvet voor ieder gezin!quote:
Daar zitten nogal wat situaties tussen.quote:
Dat moeten we nog bepalenquote:
Oh geen idee heb nog niet een model uitgezocht.quote:
Heeft elk leven even veel waarde volgens jou?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leven kost geld.
Als leven geen waarde had was geld niet eens uitgevonden.
Goeie afspiegeling wel dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want we zijn het zo lekker met elkaar eens altijd.
Ik mag jou.quote:
veel geld voor iets wat uit je comfortzone ligt :pquote:Op maandag 23 mei 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh geen idee heb nog niet een model uitgezocht.
Maar meestal zijn laarsjes rond de 200 300 euro ofzo
Ben ik toch veel te oud voor.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dan ook iets van een bloemetje in je haar?
Blaren enzo?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, waarschuwing: echte zijn kut om in te lopen.
Denk dat we niet zulke extreme straffen moeten voorstellen hoorquote:
ja daar gaan we met een best grote boog omheen eigenlijkquote:
Ook voor eenpersoonsgezinnen uiteraard.quote:
Bier?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar gaan we met een best grote boog omheen eigenlijk
Ik had een sateschijf bij m'n broccoli.quote:
quote:
Ik wil niet vet wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook voor eenpersoonsgezinnen uiteraard.
Geen gezeik, iedereen vet!
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je tekent nu het doodvonnis van alle bitterballen
Ik heb vaker aankopen die ik maar één of twee keer aan heb gehadquote:Op maandag 23 mei 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel geld voor iets wat uit je comfortzone ligt :p
Dat is het doel dan ook niet. Vet krijgen wel.quote:
Hangt er vanaf of je dat daarna wilt verbinden aan een quote die ik twee topics geleden tegen een veganist gedaan heb,of eentje die ik 10 jaar geleden tegen een vliegofiel gezzegd heb.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft elk leven even veel waarde volgens jou?
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdaad tegen de snackelijkheid.
Onder andere. Er is helaas geen perfecte manier om het te regelen, uiteindelijk kom je vaak uit op korte termijndenken, want de langere termijn loont zich niet om stemmen te trekken.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is er precies EEN en dat is wat mij betreft de kiesdrempel invoeren.
dat moet apart bestraft wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdaad tegen de snackelijkheid.
Let op de rendieren!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat daar inderdaad relatief weinig van terecht gaat komen ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crocsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?
Nooit, maar ik ben geen bloementype. M'n punt is meer dat 'te oud' een domme reden is, leven is te kort om dat soort dingen te laten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer had jij voor het laatst bloemen in je haar?
weet nog wel iemand die dat netjes kan aansluitenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel goed voor de plantjes dit, jammer dat ik geen regenton heb staan.
Harde grens dit.quote:
Ja we zijn al eens vaker in die contreien geweestquote:
Boot- treinreis?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat daar inderdaad relatief weinig van terecht gaat komen ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je voormalige buur?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet nog wel iemand die dat netjes kan aansluiten
Niet eens gehakt erbijquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levenslang op water en broccoli.
@:4everblackeyed
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen isquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levenslang op water en broccoli.
@:4everblackeyed
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zijn al eens vaker in die contreien geweest
Bloemkool is sowieso niet te doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen is
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkool is sowieso niet te doen.
dat is best goed te doenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen is
Ik kijk kerel wel lief aan.quote:
O ok. Dan is het goedquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is het doel dan ook niet. Vet krijgen wel.
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisjequote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit, maar ik ben geen bloementype. M'n punt is meer dat 'te oud' een domme reden is, leven is te kort om dat soort dingen te laten.
Waarom niet?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisje
hotter than my daughterquote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisje
En als je 40 bent, bedenk je je dat het leven te kort is om ook maar iets te geven om de mening van lui die je amper kent.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo hoeven tieners er wmb ook niet bij te lopen, wat doorgaans voorbij komt in dat programma.quote:
dat lukt me al 34 jaar vrij goedquote:Op maandag 23 mei 2022 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je 40 bent, bedenk je je dat het leven te kort is om ook maar iets te geven om de mening van lui die je amper kent.
Mwah, die waren vooral sneu omdat het bij de meeste een krampachtige sprong was.quote:
15 jaar geleden zou ik je gelijk gegeven hebben, maar tegenwoordig lijkt het meer dat de tieners de kleren van hun moeders aantrekken.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok Carlosquote:
Ik ben ook nog geen 40.quote:
Nieeeet????????quote:
Net een stel grindbakmemes langs zien komen, mooie timing dit.quote:
Ik weet, ik weet, ouwe taart.quote:
Ja ze weten het gewoon, ook altijd 'toevallig' relevante memes op 9gag. Vanmiddag bijvoorbeeld ook toen het over de chinees ging en dat precies eentje over een vreetchineesquote:Op maandag 23 mei 2022 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een stel grindbakmemes langs zien komen, mooie timing dit.
Nee snap ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo hoeven tieners er wmb ook niet bij te lopen, wat doorgaans voorbij komt in dat programma.
wacht maarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Chip 'n Dale: Rescue Rangers (2022) - Reference View - IMDb Ik ga dit zo kijken.
Oh, neuh, kerel liet ze zienquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze weten het gewoon, ook altijd 'toevallig' relevante memes op 9gag. Vanmiddag bijvoorbeeld ook toen het over de chinees ging en dat precies eentje over een vreetchinees
Ik ben ook nog maar een paar dagen dichter bij de 30 dan 40quote:
Waarom “moet” dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Maar haarbanden en kinderlijke clipjes aan de zijkant van je hoofd moet je ook gewoon achter je laten na een bepaalde leeftijd.
Owwquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Maar haarbanden en kinderlijke clipjes aan de zijkant van je hoofd moet je ook gewoon achter je laten na een bepaalde leeftijd.
Van wie precies?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Dan is die dus ook onderdeel van het systeemquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is die dus ook onderdeel van het systeem
Tekenen bij het streepje graagquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef Fogel het volgende:
Debat op TV waar de stelling is dat Noorwegen een oorlogsprofiteur is omdat gas en olie nu duurder is… en dat ‘dus’ die ca 10 miljard eurodie nu extra binnen komt vanwege deze verhoging globaal maar naar Oekraine moet.
Ik vreet gewoon m'n snoep hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Mag ik dan ook geen Danoontje eten omdat ik 33 ben?
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom “moet” dat?
Ik ben van mening dat mensen dat lekker zelf mogen weten.
Ik ook blijkbaarquote:
Ben jij pas 33?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
jonge bloemquote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Dus dan moet je iets laten omdat iemand mogelijk gaat roddelen? En mensen nemen je minder serieus wellicht omdat je een clipje in je haar hebt? Lekker kortzichtig dan die mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.
Dat werkt twee kanten op he.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.
Katja Farm mix.quote:
Zoals de waard is..quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Delen? Ik heb Skittles.quote:
Goed compliment dit fles ...quote:
Mooi, meer voor mij.quote:
Ik ken hem niet andersquote:
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geledenquote:
Ik ben ook niet andersquote:
Tja. Zo zijn mensen nou eenmaalquote:Op maandag 23 mei 2022 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dan moet je iets laten omdat iemand mogelijk gaat roddelen? En mensen nemen je minder serieus wellicht omdat je een clipje in je haar hebt? Lekker kortzichtig dan die mensen.
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongstenquote:
Gewoon zeggen dat je een biljetje gaat verscheuren, dan piept die wel andersquote:
Ik eet het ook niet meer. Maar heb het wel in huis voor kitten.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geleden
had anders altijd snoep ind e buurt
Da's een prima reden ja.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geleden
had anders altijd snoep ind e buurt
Ja hoe moet ik daar nu nog iets aardigs over zeggen danquote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongsten
Noem je @Haags nou een ouwe lul?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongsten
Ik dacht dat die net zo belegen was als ik?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je @:haags nou een ouwe lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |