SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Lekker dertig keer achter elkaar "Nice" postenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort Hoe voel je je nu.
ik heb ook vvd gestemtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zwager.
O. Mijn. God.
Tenminste, ik denk dat hij VVD stemt. Kan niet anders.
Denk t niet nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent nog nooit 'in debat' gegaan met iemand die VVD stemt?
Ohja dat kan ook nog, wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ik vind Bitterbal wel te aardig om tussen US en Kluun neer te zetten.quote:
@Haagsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker dertig keer achter elkaar "Nice" posten
Strategieserpent.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja was toen omdat de pvv zo groot dreigde te worden
Lekker ouderwetsquote:
Ik heb het vroeger wel gedaanquote:
Plaats ze in de lange rij!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen in rijtjes plaatsen. Dan doe je altijd mensen te kort. Ik vind dat naar.
Schiphol enters the chatquote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen in rijtjes plaatsen. Dan doe je altijd mensen te kort. Ik vind dat naar.
Rechts stemmen en kappen met werkenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
vvd voor mij als werkend persoon is juist echt beroerd
kan ik beter links stemmen maar das weer niet goed als huisjesmelker
Maar dan doe je ze niet te kort, met de rij.quote:
Nope. Nooitquote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die haar kat Zoë Charlotte noemt heeft minstens één keer VVD gestemd.
Ben benieuwd of ze het toe zou geven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die haar kat Zoë Charlotte noemt heeft minstens één keer VVD gestemd.
Ja, maar die moeten het nu dus niet met knaagdieren gaan doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nu toe toch allemaal mannen die seks met mannen hebben?
quote:
Daar was vorige week bijna geen rij…quote:
pvv en fvd kan toch niet johquote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
PVV, FvD en Partij voor de Dieren
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pvv en fvd kan toch niet joh
als dat een keer gaat winnen vertrek ik uit nederland.
Lekker bezig.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is het weer feest blijkbaar.
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
Bepaal ik zelf wel.quote:
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
"Kččk na je čige" was korter, maar okeequote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mja bij dingen als waterschappen staat natuur wel wat hoger dus dan vind ik de dierenpartij nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?
:’)quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Nu ga ik hier op stemmenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zoquote:
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen hequote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zo
Hmm, ja, ik zou nooit PVV stemmen, maar die is meestal wel goed bezig op zorggebied.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor mequote:Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen he
Moeder van een ex komt uit t Zuiden van de VS.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteemquote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.
Zonde van mijn tijd. Tijd kost geld.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.
Hebben we net zo'n stuurloos land als nuquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Wat zou er gebeuren als er niemand gaat stemmen
Die vereniging klinkt... utopisch.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteem
Gewoon een muur bouwenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.
Maar als we niks doen aan klimaat komen er nog meer afrikanen onze kant op
Eensquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigrantenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |