Nu ga ik hier op stemmenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zoquote:
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen hequote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zie nu de titel pas. Dacht eerst dat het eoa DJ set was of zo
Hmm, ja, ik zou nooit PVV stemmen, maar die is meestal wel goed bezig op zorggebied.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee denk volgende keer gewoon weer op Fleur.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor mequote:Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat de pvv niets voor je gaat doen he
Moeder van een ex komt uit t Zuiden van de VS.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteemquote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD doet ook niets voor me![]()
Er moet gewoon een einde komen aan massa-immigratie, EU en klimaathysterie
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.
Zonde van mijn tijd. Tijd kost geld.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feiten zijn te duur, op aannames kun je onderhandelen.
Hebben we net zo'n stuurloos land als nuquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Wat zou er gebeuren als er niemand gaat stemmen
Die vereniging klinkt... utopisch.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En misbruikers van ons vangnetsysteem
Gewoon een muur bouwenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke organisatie had laatst nog gezegd dat NL moet stoppen met immigratie? Was paar weken terug.
Maar als we niks doen aan klimaat komen er nog meer afrikanen onze kant op
Eensquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigrantenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral ja. Welke afkomst ze dan ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |