O ok. Dan is het goedquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is het doel dan ook niet. Vet krijgen wel.
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisjequote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit, maar ik ben geen bloementype. M'n punt is meer dat 'te oud' een domme reden is, leven is te kort om dat soort dingen te laten.
Waarom niet?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisje
hotter than my daughterquote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik vind wel dat je je een beetje naar je leeftijd moet kleden. Als je 40 bent moet je er niet meer bijlopen als een tienermeisje
En als je 40 bent, bedenk je je dat het leven te kort is om ook maar iets te geven om de mening van lui die je amper kent.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo hoeven tieners er wmb ook niet bij te lopen, wat doorgaans voorbij komt in dat programma.quote:
dat lukt me al 34 jaar vrij goedquote:Op maandag 23 mei 2022 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je 40 bent, bedenk je je dat het leven te kort is om ook maar iets te geven om de mening van lui die je amper kent.
Mwah, die waren vooral sneu omdat het bij de meeste een krampachtige sprong was.quote:
15 jaar geleden zou ik je gelijk gegeven hebben, maar tegenwoordig lijkt het meer dat de tieners de kleren van hun moeders aantrekken.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok Carlosquote:
Ik ben ook nog geen 40.quote:
Nieeeet????????quote:
Net een stel grindbakmemes langs zien komen, mooie timing dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |