2020 is ook pas 2 jaar geleden. Bitcoin heeft nog nooit een echte economische crisis mee gemaakt zoals in 2008. Het is gewoon niet te doen om een reële inschatting te maken van de waarde onder de huidige omstandigheden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:41 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
De market loopt vaak terrecht en vaak ook onterecht vooruit op wat er aan de hand is.
Zo was de diepte punt van de markt 16 maart 2020 terwijl er toen amper mensen dood gingen aan covid..
[..]
Nouja van mijn hoeft het niet. Maar het is wel duidelijk dat mensen niet voor zichzelf kunnen na denken. En de vrije markt is nou ook niet bepaald corrigerend, steeds meer partijen en mensen vinden het allemaal wel prima en promoten die shit ook gewoon voor eigen gewin (er is toch geen negatief risico).
Allemaal verplicht aan het microcredit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]
1,700,000,000 Mensen die nog aan ideal moeten!
Gekoppeld aan je persoonlijke co2-budget en 5G-implant. Kun je mooi je zonnebrand mee afrekenen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Allemaal verplicht aan het microcredit.
Allemaal mensen waarvan we de transacties niet kunnen volgen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]
1,700,000,000 Mensen die nog aan ideal moeten!
Oh sorry dacht dat ik bnw zatquote:
Bij het WEF zijn ze helemaal gek gewordenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:59 schreef Crazy Harry het volgende:
Wappies die ook bitcoin-maxi zijn (vreemd genoeg lijken die twee nogal vaak samen te gaan), zijn sowieso nog meer in de war dan de meeste mensen denken:
https://www.weforum.org/organizations/lightning-labs
owja we moeten eerst op NOS.nl wachten voordat we erover mogen praten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begrijp de verwarring; het begint er hier ook steeds meer op te lijken.
Goede mening, ben het eens met deze vent, persoonlijk denk ik dat er binnen enkele jaren een munt zal ontstaan die het allemaal heeft, de huidige dominante munten zullen dan met hun legacy zitten waar je niet makkelijk af komt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
2020 is ook pas 2 jaar geleden. Bitcoin heeft nog nooit een echte economische crisis mee gemaakt zoals in 2008. Het is gewoon niet te doen om een reële inschatting te maken van de waarde onder de huidige omstandigheden.
Amerikanen met hun fucking debts overal zitten weer te fucken op de globale markt?quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amerikanen met hun fucking debts overal zitten weer te fucken op de globale markt?
Defaulten kan eigenlijk niet (te pijnlijk). Tax verhogen en zuiniger worden gaat nooit genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
En er is ook geen uitweg, daarvoor is de schuldenberg veel te groot. Enige optie om er vanaf te komen is defaulten maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. In ieder geval niet vrijwillig. Dat maakt China in 1 klap wereldmacht #1.
Nog los van de schulden krijg je toch het idee dat het allemaal veel meer gecoördineerd is dan wij denken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
En er is ook geen uitweg, daarvoor is de schuldenberg veel te groot. Enige optie om er vanaf te komen is defaulten maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. In ieder geval niet vrijwillig. Dat maakt China in 1 klap wereldmacht #1.
Wat dus alleen maar gunstig is voor de mensen die er voor de lange termijn inzitten, ik koop maandelijks nog BTC bij, dus voor mij kan die koers niet laag genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:24 schreef firefly3 het volgende:
De correlatie tussen de Nasdaq en Bitcoin is zo hoog, dat de beurs Bitcoin flink naar beneden kan trekken. De hopium is hier soms zo hoog dat men hoopt dat iedereen ineens verlicht is en Bitcoin gaat kopen tegen inflatie. Dit gaat echter niet gebeuren als Bitcoin nog harder instort dan de hoeveelheid inflatie die wij hebben. Fiat met inflatie is dan zelfs beter dan Bitcoin.
[ twitter ]
En als die alle maandagen erop 10% lager is dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat dus alleen maar gunstig is voor de mensen die er voor de lange termijn inzitten, ik koop maandelijks nog BTC bij, dus voor mij kan die koers niet laag genoeg zijn.
We weten allemaal dat je dan dure Bitcoins hebt gekocht terwijl de nieuweling Bitcoin voor een lagere prijs koopt. Het wordt een lange zit als het een lange bearmarket wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat dus alleen maar gunstig is voor de mensen die er voor de lange termijn inzitten, ik koop maandelijks nog BTC bij, dus voor mij kan die koers niet laag genoeg zijn.
Ik geloof in BTC voor de lange termijn, en mocht het nooit meer hoger worden is dan is het jammer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als die alle maandagen erop 10% lager is dan?
Bitcoin is na elke bearmarket sterker terug gekomen, ik achter de kans groot dat dit nu ook het geval zal zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dan dure Bitcoins hebt gekocht terwijl de nieuweling Bitcoin voor een lagere prijs koopt. Het wordt een lange zit als het een lange bearmarket wordt.
1 jaar erbij is niet erg. Maar 7 jaar?
Ik ook, daarom koop ik ook o.a. telkens Bitcoin erbij van de opbrengsten van mijn farms. Mijn woning is de ultieme hedge tegen dit doemscenario.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bitcoin is na elke bearmarket sterker terug gekomen, ik achter de kans groot dat dit nu ook het geval zal zijn.
Over 7 jaar hebben we twee halvings gehad. Alleen al daarom verwacht ik niet dat deze bear 7 jaar gaat duren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je dan dure Bitcoins hebt gekocht terwijl de nieuweling Bitcoin voor een lagere prijs koopt. Het wordt een lange zit als het een lange bearmarket wordt.
1 jaar erbij is niet erg. Maar 7 jaar?
Die farm ponzis vallen vanzelf een keer om.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:50 schreef firefly3 het volgende:
Farms voeden mijn btc stacks. Farms voeden farms.
Fijne tactiek vind ik.
Een farm dat +150% per jaar genereerd hoeft maar 10 maanden te bestaan voor je om winst uit te halen en zeker te stellen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die farm ponzis vallen vanzelf een keer om.
Het blijven ponzis.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een farm dat +150% per jaar genereerd hoeft maar 10 maanden te bestaan voor je om winst uit te halen.
Maar dan kun je toch beter volgende maandag opsparen en over een maand pas investeren?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geloof in BTC voor de lange termijn, en mocht het nooit meer hoger worden is dan is het jammer.
De dollar is een ponzi en bijgeprint nepgeld. Ben zelf niet de meest ethische persoon als heel de wereld een ponzi is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het blijven ponzis.
Meeste mensen gaan daarnaast de mist in omdat ze de winst herinvesteren in zo'n farm en als de boel klapt, hebben ze niets.
Je moet je altijd ernstig afvragen hoe iets 150% rendement kan garanderen.
Dat is een afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dollar is een ponzi en bijgeprint nepgeld. Ben zelf niet de meest ethische persoon als heel de wereld een ponzi is.
Precies. Dit is echt klassiek. Als je gaat compounden met een APY van 150% die wekelijks wordt uitgekeerd maak je van ¤1000 in tien jaar tijd ¤2,6 miljard. Ga dan nog maar beweren dat het risk-free is en geen scam.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het blijven ponzis.
Meeste mensen gaan daarnaast de mist in omdat ze de winst herinvesteren in zo'n farm en als de boel klapt, hebben ze niets.
Je moet je altijd ernstig afvragen hoe iets 150% rendement kan garanderen.
Na 10 jaar ¤57.665 ¤ 5.722.045,90 komt iets dichter in de buurt bij een APY van 150%.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Precies. Dit is echt klassiek. Als je gaat compounden met een APY van 150% die wekelijks wordt uitgekeerd maak je van ¤1000 in tien jaar tijd ¤2,6 miljard. Ga dan nog maar beweren dat het risk-free is en geen scam.
Doe vooral wat je niet laten kan, maar mijn eerste advies zou zijn: stop niet met nadenken.
Compounded, wekelijks.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Na 10 jaar ¤57.665 komt iets dichter in de buurt bij een APY van 150%.
Daarnaast zit DeFi nog vol met fouten in contracten, rugpullers, flash loan exploits, etc.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:15 schreef recursief het volgende:
En ja, vrijwel de hele (kapitalistische) economie is gefinancierd met leveraged debt, wat vroeg of last voor problemen zorgt als de collaterals minder waard worden. Zie bijvoorbeeld hoe de vorige grote crisis ontstaan is. Maar dat betekent niet dat crypto's met een rebels verhaal opeens dit soort rendementen kunnen garanderen. Het blijven schimmige constructies die eigenlijk beweren waarde uit lucht te kunnen creëren.
50% bedoel je, maar het ging over 150%.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Na 10 jaar ¤57.665 komt iets dichter in de buurt bij een APY van 150%.
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch beter volgende maandag opsparen en over een maand pas investeren?
Ja, klopt, ik ging zelf ook weer eens de mist in, vergat het op te tellen in de formulequote:Op donderdag 26 mei 2022 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
50% bedoel je, maar het ging over 150%.
Dat ziet er goed uit. Ik stop nú mijn complete spaargeld hierin. Volgend jaar eindelijk eerste lambo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ging zelf ook de mist in![]()
¤ 5.722.045,90 na 10 jaar als je ¤1.000 inlegt.
Ik zou er een hefboom van maken, dan staat hij volgende maand al te blinken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ik stop nú mijn complete spaargeld hierin. Volgend jaar eindelijk eerste lambo.
Word cryptoboer en ga farmen! Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ik stop nú mijn complete spaargeld hierin. Volgend jaar eindelijk eerste lambo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |