Niet zeuren, jij hebt al mogen 'koelen'.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, normaal als het overal helemaal los gaat behalve hier, komt dat doordat we gewoon een frisse wind van zee hebben die voorkomt dat het hier achterlijk warm en benauwd wordt. Nog steeds klote, maar dan hebben we in ieder geval iets.
Nu is het hier stervensbenauwd, met een flinke bak water als extra bonus nu, en krijgen we nog steeds niets.
Dat dit kan in Nederland
Doe jij meerdere uren over je auto wassen joh?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:19 schreef PzKpfw het volgende:
Als die schijtwind is een paar uur ging liggen kon ik mooi m'n auto even wassen.
Als ik het goed wil doen dan wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt al mogen 'koelen'.![]()
![]()
Hier ook flink benauwd. Spettert nu wat maar het voelt alsof er nog wel wat meer te verwachten valt.
[..]
Doe jij meerdere uren over je auto wassen joh?![]()
Is ie zo vies of ben je marinier?
Ik heb alles hier hooguit 2 uur open gehad vanmorgen, daarna begon het ondragelijk te worden. Dus koelen valt ook wel meequote:Op zondag 5 juni 2022 15:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt al mogen 'koelen'.![]()
![]()
Hier ook flink benauwd. Spettert nu wat maar het voelt alsof er nog wel wat meer te verwachten valt.
[..]
Doe jij meerdere uren over je auto wassen joh?![]()
Is ie zo vies of ben je marinier?
Ik zit hier al weken met lede ogen aan te zien dat men het heet en zonnig heeft. Hier slechts een enkele dag van net een paar graden boven de 20 mogen genieten. En dan iedere keer net één dagje er ff van mogen proeven en weg is het weer. Zo jammer.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb alles hier hooguit 2 uur open gehad vanmorgen, daarna begon het ondragelijk te worden. Dus koelen valt ook wel mee
Die krijgen we hier in het Noorden niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eerst die regenbui er maar overheen dan, scheelt weer!
In die buurt ga ik op vakantie binnenkort, komt wel erg dichtbij zo.quote:
Moet je ook niet op een Waddeneiland gaan wonen.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zit hier al weken met lede ogen aan te zien dat men het heet en zonnig heeft. Hier slechts een enkele dag van net een paar graden boven de 20 mogen genieten. En dan iedere keer net één dagje er ff van mogen proeven en weg is het weer. Zo jammer.![]()
Ik wil ook moeten koelen!![]()
Ik wil verhuizen.
Vanavond! Effies geduld!quote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die krijgen we hier in het Noorden niet.
Op een waddeneiland!quote:Op zondag 5 juni 2022 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je ook niet op een Waddeneiland gaan wonen.
En hier is het alleen bloedheet omdat de straat waar ik woon dusdanig ingedeeld is dat de zon er de hele dag vol op staat te branden, dus een waar hitte-eiland. Ik hoef 's winters op de dagen dat de zon schijnt niet eens te stoken om het boven de 20 te krijgen, dus dat 'koelen' krijg je al heel snel
Ik denk dat we hier in het met een slappe regenbui moeten doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vanavond! Effies geduld!
[..]
Op een waddeneiland!![]()
Dat gaat zeker nooit gebeuren.![]()
![]()
Ah.... dat verklaart. Beter. Mooi goedkoop.
Ow... is dat zo'n bui waar je ook spontaan van opdroogt?quote:Op zondag 5 juni 2022 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier in het met een slappe regenbui moeten doen.
De onweerskansen waren sowieso laag, dus het wordt weer 50 tinten grijs voor de rest van de week.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:48 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven wordt het donker, maar in de verste verte geen onweer te bespeuren, alleen zeik.
Één bui lost geen droogte op.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:56 schreef INViCTuS het volgende:
Ow man wat is het toch droog, hè![]()
![]()
Dit is precies niet zoals een zomer hoort, maar typisch Nederlands, dat wel.
Dit is dan ook niet één bui. Het is de hele middag al aan het plensen in delen van het land.quote:
Gestage regenval die lang duurt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |