Waar heb je dat vandaan dan? Tijdens de race ging het al over cooling bij HAM en ik vind echt niets over brandstoftekorten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat uit Toto's mond komt is sowieso bs
(geen fan van die man)
Wat ik begreep is dat Hami zou hard heeft gereden dat hij teveel brandstof heeft verbruikt en als hij zo door bleef rijden het eind niet zo halen
Russel had inderdaad heatwarnings
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter.
Mezelf even de vernieling in sporten nu
[..]
Nee hoor
brandstoftekort werd door Nu.nl liveblog de wereld in geholpenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan dan? Tijdens de race ging het al over cooling bij HAM en ik vind echt niets over brandstoftekorten.
Aaaah, vandaar. Ik ben gewoon afgegaan op de boordradio's.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brandstoftekort werd door Nu.nl liveblog de wereld in geholpen
2 uur bezig geweest lekkere natnek van mequote:Op maandag 23 mei 2022 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zitten je 3 minuten sporten er al op?
Drie minuten is nog best lang.....quote:Op maandag 23 mei 2022 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zitten je 3 minuten sporten er al op?
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Drie minuten is nog best lang.....
alles boven de 2.5 is langquote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
2x een half uur pauze tussendoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Minimaalquote:Op maandag 23 mei 2022 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2x een half uur pauze tussendoor.
Dit is geen KPDquote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een haags kwartiertje wel te verstaanquote:
Ik dacht dat dat z'n herstelperiode was?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat z'n herstelperiode was?
Daar nu pas achter komen.quote:
Middagquote:
Dat is wel gaafquote:Op maandag 23 mei 2022 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-best-link~a0361472/nice
Ik sta wel regelmatig oog in oog met walvis look-a-likes als ik op straat loopquote:Op maandag 23 mei 2022 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-best-link~a0361472/nice
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.quote:
Moest je je pakje met S op de borst er voor aan?quote:Op maandag 23 mei 2022 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.
Met een dikke vette worst erbijquote:Op maandag 23 mei 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Hm andijviestamppot zou er ook wel in gaan...
Heavy!quote:Op maandag 23 mei 2022 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.
Dan doet een veiligheidsschoen niet veel als die op je tenen valt.quote:
Die zijn dan ook plat ben ik bangquote:Op maandag 23 mei 2022 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan doet een veiligheidsschoen niet veel als die op je tenen valt.
Ik denk dat je angst terecht is.quote:
Keuzes keuzes.....quote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog even uurtje op de simulator te stappen, maar begin ook honger te krijgen en moet zo aan het eten gaan beginnen
Eerst koken en eten, daarna nog op de simulator?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog even uurtje op de simulator te stappen, maar begin ook honger te krijgen en moet zo aan het eten gaan beginnen
Daar ga ik maar voor. Anders word muis boos als ze te lang op eten moet wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst koken en eten, daarna nog op de simulator?
Logisch wel, als ik honger heb moet ik ook etenquote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik maar voor. Anders word muis boos als ze te lang op eten moet wachten
Gewoon een Schultenbrau pakken en kut naar haar roepen.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al gedaan vanmiddagquote:Op maandag 23 mei 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een Schultenbrau pakken en kut naar haar roepen.
Dan moet ze zelf in de keuken gaan staanquote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog zeker anderhalf uur wachten tot we besluiten om iets te bestellenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf in de keuken gaan staan
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog zeker anderhalf uur wachten tot we besluiten om iets te bestellen
dat worden mooie maandagochtendenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
morgen tweede stoel ophalen, prima acclimatiseren zo
Daar kan je idd wel lekker in zittenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
morgen tweede stoel ophalen, prima acclimatiseren zo
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je idd wel lekker in zitten
Ah dat dacht ik al, altijd koude bubbels bij de hand voor ultieme acclimatiseerochtenden!quote:
preciesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al, altijd koude bubbels bij de hand voor ultieme acclimatiseerochtenden!
Nu heb ik beeld, hoe op de fiets die stoel vast houdtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waren in aanbieding bij een winkel hiero.. Stuk goedkoper dan op internet. Kreeg er maar 1 mee op de fietsdus morgen ff met de auto de andere ophalen
Sinds ik hier woon (en sinds ik überhaupt weer een fiets heb) komt de auto misschien 1x per maand uit de garagequote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld, hoe op de fiets die stoel vast houdtVorig week fietste hier een man voor thuis langs met een keukentrap onder zijn arm..
En dan naar mij brengen?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waren in aanbieding bij een winkel hiero.. Stuk goedkoper dan op internet. Kreeg er maar 1 mee op de fietsdus morgen ff met de auto de andere ophalen
Oh echt.. boodschappen laat je bezorgen?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon (en sinds ik überhaupt weer een fiets heb) komt de auto misschien 1x per maand uit de garage
Ik zie weleens van die studenten die de hele weekboodschappen ofzo in hun handen lopen kloten zonder mandje in de winkel om vervolgens naar huis te gaan lopen met alles in hun handenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld, hoe op de fiets die stoel vast houdtVorig week fietste hier een man voor thuis langs met een keukentrap onder zijn arm..
nee? ik doe 1x per maand grote boodschappen met de auto. combineer ik met ff naar mn ouders gaan ofzo. En tussendoor gewoon op de fiets.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt.. boodschappen laat je bezorgen?
Ah dat kan ook idd..quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee? ik doe 1x per maand grote boodschappen met de auto. combineer ik met ff naar mn ouders gaan ofzo. En tussendoor gewoon op de fiets.
Heb 1x boodschappen laten bezorgen omdat ik Cor op bezoek had
Zo doe ik altijd kracht training op de fietsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon twee grote tassen, in elke hand eentje. En dan rugzak vol. Geen sportschool meer nodig
Met twee kratten bier lunges doen terwijl je naar huis looptquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd kracht training op de fiets
Deze man weetquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met twee kratten bier lunges doen terwijl je naar huis loopt
Volgens mij is Hema meer afgetraint dan je zoe vermoeden.quote:
@hemarookworst is irl een beestquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is Hema meer afgetraint dan je zoe vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst is irl een beest
is dat een rookworst in z'n broek of is ie gewoon blij me te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie niks??quote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een rookworst in z'n broek of is ie gewoon blij me te zien?
jij ziet alleen dit natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2022 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zie niks??![]()
sorry flauwe dag vandaag
Zelfs dat niet....quote:Op maandag 23 mei 2022 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ziet alleen dit natuurlijk
[ afbeelding ]
Dan zou je gruwelijk nat worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef Moonlight het volgende:
Ben ik blij dat ik niet op de fiets na het zwmebad benonweer
Jaaaaaa!!!quote:Op maandag 23 mei 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zou je gruwelijk nat worden.
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef Moonlight het volgende:
Ben ik blij dat ik niet op de fiets na het zwmebad benonweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |