Dat is wel gaafquote:Op maandag 23 mei 2022 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-best-link~a0361472/nice
Ik sta wel regelmatig oog in oog met walvis look-a-likes als ik op straat loopquote:Op maandag 23 mei 2022 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-best-link~a0361472/nice
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.quote:
Moest je je pakje met S op de borst er voor aan?quote:Op maandag 23 mei 2022 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.
Met een dikke vette worst erbijquote:Op maandag 23 mei 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Hm andijviestamppot zou er ook wel in gaan...
Heavy!quote:Op maandag 23 mei 2022 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zaar werk joh, ik moest een portaal van stalen balken maken die bij elkaar 2 ton wegen.
Dan doet een veiligheidsschoen niet veel als die op je tenen valt.quote:
Die zijn dan ook plat ben ik bangquote:Op maandag 23 mei 2022 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan doet een veiligheidsschoen niet veel als die op je tenen valt.
Ik denk dat je angst terecht is.quote:
Keuzes keuzes.....quote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog even uurtje op de simulator te stappen, maar begin ook honger te krijgen en moet zo aan het eten gaan beginnen
Eerst koken en eten, daarna nog op de simulator?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog even uurtje op de simulator te stappen, maar begin ook honger te krijgen en moet zo aan het eten gaan beginnen
Daar ga ik maar voor. Anders word muis boos als ze te lang op eten moet wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst koken en eten, daarna nog op de simulator?
Logisch wel, als ik honger heb moet ik ook etenquote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik maar voor. Anders word muis boos als ze te lang op eten moet wachten
Gewoon een Schultenbrau pakken en kut naar haar roepen.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik maar voor. Anders word muis boos als ze te lang op eten moet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |