Hey Don, ga je naar Tirana?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Juichen bij de cornervlag,
De vakken zitten vol...
Daar zetten ze een groot scherm neer?quote:
Meerdere en Leen komt oook langs.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zetten ze een groot scherm neer?
Vergeet Ronnie Flex, Kevin, Nielson, DJ Rob & MC Joe, de Hermes House Band, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, Seaneman en DJ Bootsy Paul niet!quote:
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?quote:
Hmm, moeilijk. Kan ook zijn dat hij kiest voor een andere volgorde. Dan is het natuurlijk ineens een heel ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
Is dat een nieuw nummer van hemquote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
You'll never walk alone is een nieuwe ja, we krijgen de premiere op woensdag. Ben benieuwd.quote:
Als Leen erbij is, dan moet het wel een topshow worden.quote:
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.quote:
Oke Hans, dank je.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Jaren 90 genot.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
@:erasmus @:caland @:scrummie @:onlogisch @:kingroland
Erg mooi.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.
[ afbeelding ]
ik hou liever van k-popquote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
@:erasmus @:caland @:scrummie @:onlogisch @:kingroland
Tokkies en hun goedkope vliegvakantiesquote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tokkies en hun goedkope vliegvakanties
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ twitter ]
Daar mag je wel een pamper voor aandoen. Of niks drinken en drie maal checken of je geen drol meer te draaien hebt eer je uit huis gaat. Stel je bent alleen en moet naar de toilet (daar zal ook wel een dikke rij staan) kan je toch moeilijker weer door de mensen heenwurmen van 'ja, ik stond daar hoor, echt waar'
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |