Dan is echt al tijden duidelijk, dit 'onderzoek' is compleet nutteloos geweest. Zo werken de roddelbladen en al die aanverwante zaken trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je zou normaal gesproken niet publiceren als je geen 100% overtuigend bewijs hebt. Dat heeft ze al niet en dan komt de ontkenning er nog bij.
Wtfquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
Die Muusse denkt ook dat ze heel wat is trouwens
Royce de Vries.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)uk&utm_content=story
[..]
Het is een roddelkanaal. Geen peer reviewed wetenschappelijk journalquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je zou normaal gesproken niet publiceren als je geen 100% overtuigend bewijs hebt. Dat heeft ze al niet en dan komt de ontkenning er nog bij.
Als vrouwen geen korte rokjes aan zouden doen zouden ze ook niet verkracht worden!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:48 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/Cd5uk7qFIfA/
[ afbeelding ]
Ja dat wel inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef E.T. het volgende:
Evert Santegoeds zou dit ook publiceren als hij zo'n foto op z'n bureau kreeg..
Ja precies, het is niet alsof dat de zaken verandert ofzoquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze niet meer mag publiceren als BN-ers ontkennen kan ze wel stoppen.
Ja maar zelf shit verzinnen gaat te verquote:Op maandag 23 mei 2022 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is een roddelkanaal. Geen peer reviewed wetenschappelijk journal
Dit lijkt me wel top jaquote:Op maandag 23 mei 2022 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar zelf shit verzinnen gaat te ver
Ze moet gewoon in een kerker nu
Ach dat is bij het account van Fawry & co niet anders.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef JourneyBlue het volgende:
De comments staan open op Yvonne's insta, maar er zit iemand behoorlijk te modereren.
Bijzondere mensen die spionnen, gelukkig bestaat er geen juryrechtspraak in Nederland
Dat was niet mijn punt. Haar comments staan vrijwel nooit open, nu kondigt ze het specifiek aanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ach dat is bij het account van Fawry & co niet anders.
Nee, je begrijpt het verkeerd.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp legt BNR een ingewikkelde val waar bewijs gefingeerd wordt compleet met getuigenissen, waaronder die van de dame in kwestie zelf.
En wanneer men dat bewijs dan neemt en publiceert, staan ze allemaal te gillen dat ze erin getrapt is?
Lekker niveautje, moet dat een serieuze radiozender voorstellen?
Het is nog helemaal niet bekend of het waar is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleek het niet waar te zijn of zo?
Royce de Vries. Dan weet je dat je verliest.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)uk&utm_content=story
[..]
De getuigenis van de dame in kwestie was desgevraagd (dus Yvonne heeft wel wederhoor toegepast) dat ze nog nooit drugs gebruikt heeft.quote:
Zoals ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is vooral allemaal een beetje niveau groep 7. Daarom heeft het ook zo’n breed publiek want er zijn heel veel jongen mensen én domme volwassenen die dit leuk vinden.
Dat het kinderachtig gedoe is van BNR ben ik helemaal met jou eens. Maar Muusse ontkende het wel toen er navraag na werd gedaan, voordat .het op de 'zender' zou komen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp legt BNR een ingewikkelde val waar bewijs gefingeerd wordt compleet met getuigenissen, waaronder die van de dame in kwestie zelf.
En wanneer men dat bewijs dan neemt en publiceert, staan ze allemaal te gillen dat ze erin getrapt is?
Lekker niveautje, moet dat een serieuze radiozender voorstellen?
Die getuigenissen heeft ze verder zelf verzonnen. BNR heeft alleen een filmpje gelekt.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef Viv het volgende:
[..]
De getuigenis van de dame in kwestie was desgevraagd (dus Yvonne heeft wel wederhoor toegepast) dat ze nog nooit drugs gebruikt heeft.
Verder klopt het wel zoals jij het schetste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |