huh..... volgens mij kun je ergens zien wanneer ik on line kwam, dus het is écht waar...quote:
Oh echt waar? doe eens een foto. Ik weet niet eeens meer hoe het eruit zag..[/quote]quote:Op maandag 23 mei 2022 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je schilderijtje hangt nog altijd aan de muur.
je bent al lang online weerquote:Op maandag 23 mei 2022 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
huh..... volgens mij kun je ergens zien wanneer ik on line kwam, dus het is écht waar...
de pagina staat w'l heel vaak open, dat dan dan weer wel...
Ben jij Jian trouwens? dat las ik van de week...
zo iets ?quote:Op maandag 23 mei 2022 01:43 schreef mario390 het volgende:
dat lied stay uit de film was en nr.1 hit
quote:Op maandag 23 mei 2022 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Al járen... ik weet niet eens meer hoe lang
Zolang dus. Net wat langer dan ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost http://forum.fok.nl/topic/1675692/5/25#99533994
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
nee niet de band cinderellaquote:
Nee ... wel Barbarella met Jane Fonda ..quote:Op maandag 23 mei 2022 01:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet de band cinderella
de film cinderella
Barbarella was toch de Pin up Club.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... wel Barbarella met Jane Fonda ..
Barbarelle was voor jou tijdquote:Op maandag 23 mei 2022 01:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Barbarella was toch de Pin up Club.
Hé, dat was Heksiequote:Op maandag 23 mei 2022 01:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zolang dus. Net wat langer dan ik.
Ik kwam idd wat later in 40+ binnenvallen. Door wat vervelende omstandigheden later een nieuw account aangemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé, dat was Heksie![]()
Nee hoor ik was hier veel laanger, eerst was ik Fanvanheteerste uur, en daarna werd ik Fann en
daarna FANNvanhetlaatste uur en toen weer eens af en toen afgewisselden nu dus weer FANN.
Maar jij was hier ook al langer toch? Met een andere Usernaam dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet eens grappig...
veel van die FP fotos zijn rukquote:Op maandag 23 mei 2022 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
hij ligt ook nog.. ik snap die hele foto niet
Ik heb hem maar even in een spoiler gedaan...quote:
Ik kijk er nooit en ze staan ook niet onderinquote:Op maandag 23 mei 2022 02:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even in een spoiler gedaan...
Ja maar soms is het ook wel een leuke of vreemde foto ik kijk af en toe ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |