huh..... volgens mij kun je ergens zien wanneer ik on line kwam, dus het is écht waar...quote:
Oh echt waar? doe eens een foto. Ik weet niet eeens meer hoe het eruit zag..[/quote]quote:Op maandag 23 mei 2022 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je schilderijtje hangt nog altijd aan de muur.
je bent al lang online weerquote:Op maandag 23 mei 2022 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
huh..... volgens mij kun je ergens zien wanneer ik on line kwam, dus het is écht waar...
de pagina staat w'l heel vaak open, dat dan dan weer wel...
Ben jij Jian trouwens? dat las ik van de week...
zo iets ?quote:Op maandag 23 mei 2022 01:43 schreef mario390 het volgende:
dat lied stay uit de film was en nr.1 hit
quote:Op maandag 23 mei 2022 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Al járen... ik weet niet eens meer hoe lang
Zolang dus. Net wat langer dan ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks !!! gewoon wegblijven bij die stumperds![]()
hier om je op te vrolijken![]()
Ik had hem hier voor je gepost http://forum.fok.nl/topic/1675692/5/25#99533994
maar je komt nooit eens even lekker stalken![]()
![]()
Ik kreeg een bui op mijn kop toen ik op de fiets zat vanmiddag en nu ga ik een dutje
doen, ik ben tenslotte 40+ dus dan mag het
nee niet de band cinderellaquote:
Nee ... wel Barbarella met Jane Fonda ..quote:Op maandag 23 mei 2022 01:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet de band cinderella
de film cinderella
Barbarella was toch de Pin up Club.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... wel Barbarella met Jane Fonda ..
Barbarelle was voor jou tijdquote:Op maandag 23 mei 2022 01:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Barbarella was toch de Pin up Club.
Hé, dat was Heksiequote:Op maandag 23 mei 2022 01:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zolang dus. Net wat langer dan ik.
Ik kwam idd wat later in 40+ binnenvallen. Door wat vervelende omstandigheden later een nieuw account aangemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé, dat was Heksie![]()
Nee hoor ik was hier veel laanger, eerst was ik Fanvanheteerste uur, en daarna werd ik Fann en
daarna FANNvanhetlaatste uur en toen weer eens af en toen afgewisselden nu dus weer FANN.
Maar jij was hier ook al langer toch? Met een andere Usernaam dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet eens grappig...
veel van die FP fotos zijn rukquote:Op maandag 23 mei 2022 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
hij ligt ook nog.. ik snap die hele foto niet
Ik heb hem maar even in een spoiler gedaan...quote:
Ik kijk er nooit en ze staan ook niet onderinquote:Op maandag 23 mei 2022 02:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even in een spoiler gedaan...
Ja maar soms is het ook wel een leuke of vreemde foto ik kijk af en toe ...
oh bij mij welquote:Op maandag 23 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit en ze staan ook niet onderin
Het zijn ook gewoonweg veel te veel. Algauw 5 FP topics met elk 60-80 plaatjes. Haal de beste er dan uit, maak daar één bericht van.quote:Op maandag 23 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk je wel goed? helemaal onder in... ze veranderen ook steeds ...quote:Op maandag 23 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Okéeeeeeeeee tis tij om te slapenquote:Op maandag 23 mei 2022 02:21 schreef mario390 het volgende:
in zendung notruf
heeft zich en mann bij het vallen met en
bohrhammer de hals doorgestoken
Isf das witzig... oder nicht?quote:Op maandag 23 mei 2022 02:21 schreef mario390 het volgende:
in zendung notruf
heeft zich en mann bij het vallen met en
bohrhammer de hals doorgestoken
Pciesquote:
Nawhquote:
Zo, dat zeker. Echt een mooie moment opname ditquote:
Ja ik had de verkeerde te pakkenquote:
Ik voorzie weer koffie drinken op het museumplein in de komende wekenquote:Op maandag 23 mei 2022 06:49 schreef pullup het volgende:
Ah de wappies hebben het weer door![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ah nee, gaan we weer?quote:Op maandag 23 mei 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voorzie weer koffie drinken op het museumplein in de komende weken
Ze zullen geen apenpokken hebben want dat krijg je van vaccineren heb ik net geleerdquote:
Het is een complot.quote:
Ik heb nog flink wat mondkapjes liggen, dan komen die toch nog van pas straks. Wilde ze al weggooien.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen geen apenpokken hebben want dat krijg je van vaccineren heb ik net geleerd
Ik ga ze volgende week weer nodig hebben geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog flink wat mondkapjes liggen, dan komen die toch nog van pas straks. Wilde ze al weggooien.
Hulloquote:
DENK NA!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2022 06:49 schreef pullup het volgende:
Ah de wappies hebben het weer door![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Er zijn wel weer nieuwe varianten.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ze volgende week weer nodig hebben geloof ik.
Roeiwedstrijd in Belgrado en de organisatie wil alles veilig houden
Haha mooiquote:Op maandag 23 mei 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn wel weer nieuwe varianten.
Ik lees net dat die Apenpokken niet door de lucht verspreid wordt. Dus mondkapjes zijn daar niet voor nodig.
Daar nog wel? Hmm.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:28 schreef pullup het volgende:
Maar goed vorige week zat ik in Duitsland en daar moest je ze in het openbaar vervoer gewoon op die kapjes
En ook in de winkels had de helft van de mensen ze nog op, was wel weer even een flashback en voorlopihg bewaar ik mijn kapjes nog wel even
quote:Op maandag 23 mei 2022 07:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja. World Turtle Day vandaag 🐢
[ afbeelding ]
DIe ga je denk ik hier van de winter ook wel weer nodig hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:28 schreef pullup het volgende:
Maar goed vorige week zat ik in Duitsland en daar moest je ze in het openbaar vervoer gewoon op die kapjes
En ook in de winkels had de helft van de mensen ze nog op, was wel weer even een flashback en voorlopihg bewaar ik mijn kapjes nog wel even
Wauw, dit is een mooie fotoquote:
Ze zouden om 8:30 komen maar ze zijn al aan het werk, zie ikquote:Op maandag 23 mei 2022 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga zo even naar mijn eigen huis. Vandaag worden de zonnepanelen geïnstalleerd 🌞
Wat een blije!quote:Op maandag 23 mei 2022 07:57 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja. World Turtle Day vandaag 🐢
[ afbeelding ]
Een blij eiquote:
Ja voor moeders is het anders snap je welquote:Op maandag 23 mei 2022 09:50 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen!
Vanmorgen mijn dochter uitgezwaaid voor d'r eerste kamp. Ze had er zoveel zin in. Ik vind het allemaal spannender dan zij.
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de volgende quarantaine periode?
3 weken is de nieuwe normquote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Das al bizar lang natuurlijk.quote:
Ja hoor, ik heb er niet zoveel moeite mee als het moet.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kijk ernaar uit. Lekker POK!en op mijn zolderkamerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Of in je Bunkerquote:Op maandag 23 mei 2022 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit. Lekker POK!en op mijn zolderkamer
Ja het is ineens weer zo'n grote stap. Ze blijft 3 dagen weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor moeders is het anders snap je wel
Hoe lang blijft ze weg?
Ik leef al in een soort van isolatie, mij maakt het niet uit.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ja het groot worden gaat soms heel snelquote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja het is ineens weer zo'n grote stap. Ze blijft 3 dagen weg.
Haha ergste is dan nog, dat ze voor vertrek nog even zegt, dat ze ons niet echt gaat missen.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het groot worden gaat soms heel snel
Dat kijkt een eeuwigheid, maar voor je het weet is ze weer thuis.
Stop die maar in je zak. Nu moet ze het nog in de praktijk brengen 🤣quote:Op maandag 23 mei 2022 13:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha ergste is dan nog, dat ze voor vertrek nog even zegt, dat ze ons niet echt gaat missen.
Dat is een goed teken.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha ergste is dan nog, dat ze voor vertrek nog even zegt, dat ze ons niet echt gaat missen.
Alleen maar goed als een kind zo denkt.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop die maar in je zak. Nu moet ze het nog in de praktijk brengen 🤣
Zeker, niets mis mee. Maar of het dan ook zo uitpakt is een tweede.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen maar goed als een kind zo denkt.
Pciesquote:
Hahaha ja ik vind het wel grappig hoor. Die eerlijkheid. Maar weet zeker dat ze ons stiekem wel zal missen.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop die maar in je zak. Nu moet ze het nog in de praktijk brengen 🤣
Betekend in elk geval dat ze er echt veel zin in heeft. Haha.quote:
Heeft ze geen mobiel mee?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha ja ik vind het wel grappig hoor. Die eerlijkheid. Maar weet zeker dat ze ons stiekem wel zal missen.
[..]
Betekend in elk geval dat ze er echt veel zin in heeft. Haha.
Ja precies , en dat is alleen maar positief.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hahaha ja ik vind het wel grappig hoor. Die eerlijkheid. Maar weet zeker dat ze ons stiekem wel zal missen.
[..]
Betekend in elk geval dat ze er echt veel zin in heeft. Haha.
Hoiquote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dat is alleen maar positief.
quote:
Yep.quote:
Ik heb jaren gehad dat mijn kettingslot meer waard was dan de fiets zelfquote:Op maandag 23 mei 2022 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep.
Mijn kettingslot hing er nog, hebben ze weer netjes gesloten
Nee .. doe nog maar een keerquote:Op maandag 23 mei 2022 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mischien weten de oude UTO sc nog wel een pic van mij dat ik mijn fiets in een boom had gehangen
+1quote:
Jouw dansvideo kan ik me wel herinnerenquote:
Klotequote:
Ruilen tegen de fietsfoto?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jouw dansvideo kan ik me wel herinneren
Deal!quote:
Is dat het? Dacht echt dat we nu een fiets op 20 meter hoogte te zien kregen oidquote:
Neujquote:
Die jaquote:
Jaquote:
quote:
Nee, die mochten ze gelukkig niet mee. Haha ben blij dat ze er even 3 dagen vanaf moet blijven.quote:
En echt een hele belangrijke stap in de ontwikkeling.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en dat is alleen maar positief.
Oh nee! Dat is balen.quote:
Beter inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2022 16:57 schreef Sunsy het volgende:
Nee, die mochten ze gelukkig niet mee. Haha ben blij dat ze er even 3 dagen vanaf moet blijven.
Die heb ik meestal alleen in de wintermaanden aanquote:
Maar geen extreme regenbui dusquote:
Nee niet dat ik het gemerkt hebquote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Maar geen extreme regenbui dus
Ene kant wel beter, andere kant een beste bui is ook wel fijn..quote:
Het is beter als het niet te heftig regent , want dan spoelt alles gelijk weg en wordt het niet opgenomen in de ondergrondquote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ene kant wel beter, andere kant een beste bui is ook wel fijn..
Als stopt met regen dan wel tochquote:Op maandag 23 mei 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is beter als het niet te heftig regent , want dan spoelt alles gelijk weg en wordt het niet opgenomen in de ondergrond
Dan wel, maar door de heftige bui kan er wel schade aan de ondergrond zijn toegebracht, maar Domni zal daar vast ook wel meer vanaf wetenquote:
Ah op die manier ja.. @Domnivoor wat heeft u er over te zeggenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wel, maar door de heftige bui kan er wel schade aan de ondergrond zijn toegebracht, maar Domni zal daar vast ook wel meer vanaf weten
Gemiddeld hoogst aantal pokken per appepokkenpatient?quote:
6 patienten hebben we pas ...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gemiddeld hoogst aantal pokken per appepokkenpatient?
Nicequote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ellen van Dijk 49,254 km/h gereden in Zwitserland , nu net 5 min. geleden
Hier ook regen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zo nat als vandaag was ik nog nooit.
Verzopen kip.
quote:Op maandag 23 mei 2022 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh echt waar? doe eens een foto. Ik weet niet eeens meer hoe het eruit zag..
Jaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhm, en al wel gemaild hoe of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb blijkbaar iets verschrikkelijks gedaan
Hebben ze dat gezegd of denk je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Ja![]()
Nou zeg, mag toch wel een verklaring er voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
[..]
Ja![]()
Al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent wel een boefje ook he
stupidity has become as common as common sense was before
Nog steedsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer
Jij bent wel een boefje ook he
Zal ik het even navragen?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel iets gebeurt, maar man man man....dit duurt wel heel lang.
Foei tochquote:
Ik denk er nog even overquote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei toch
Nu moet Deisyy je weer over de knie leggen
Het enige wat ik erover kan zeggen is: in tuinen waar te veel gesproeid wordt, zijn planten en ook de bodem gevoeliger voor heftige buien.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah op die manier ja.. @:Domnivoor wat heeft u er over te zeggen
Dan is het een beetje overbodig als ik er ook naar ga vragen. Gewoon even lief zijn aloaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zelf al gemaild.
Maar het antwoord was niet echt bevredigend.
Allergisch voor je werk?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Heel de dag koppijn gehad, maar het is over sinds ik thuis ben. Zou ik dan toch allergisch zijn?
Ben ik toch ookquote:Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het een beetje overbodig als ik er ook naar ga vragen. Gewoon even lief zijn aloa
Ah ok.. omdat de wortels niet goed kunnen hechten aan de grond?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het enige wat ik erover kan zeggen is: in tuinen waar te veel gesproeid wordt, zijn planten en ook de bodem gevoeliger voor heftige buien.
Misschien zijn daar wel tabletjes voor of een neussprayquote:
Zoiets. Planten die continu in zompige grond staan ontwikkelen geen diepe wortels.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. omdat de wortels niet goed kunnen hechten aan de grond?
Weer wat geleerdquote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets. Planten die continu in zompige grond staan ontwikkelen geen diepe wortels.
Aan deze kan was het vandaag niet warm en in de loop van de middag ook niet droog meerquote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar kan misschien wel door de warmte of droge lucht komen?
Ik vraag me weleens af of je planten kan verwennen met teveel water geven. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dat je je planten buiten veel water geeft en dat ze daar aan wennen en dat ze daarom altijd veel water nodig hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets. Planten die continu in zompige grond staan ontwikkelen geen diepe wortels.
Hier wel.. vooral toen de zon scheen.. en regent net een half uurtjequote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan deze kan was het vandaag niet warm en in de loop van de middag ook niet droog meer
irritant ja...quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
Ik ontvang ze wel de dm.
Maar frustrerend dat je niet kan antwoorden.
Ah okquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
Ik ontvang ze wel de dm.
Maar frustrerend dat je niet kan antwoorden.
Het was net 15 graden toen ik naar huis reed.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier wel.. vooral toen de zon scheen.. en regent net een half uurtje
Ah op zich wel prima tempratuurtje.. 22 nu hier dus..quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was net 15 graden toen ik naar huis reed.
Zo kun je het ook zeggen ja.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of je planten kan verwennen met teveel water geven. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dat je je planten buiten veel water geeft en dat ze daar aan wennen en dat ze daarom altijd veel water nodig hebben.
Ik verzuip ze ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Kamer planten geef ik soms ook te veel of ik vergeet het
Ene plant heeft ook meer nodig dan andere.. want dan lijkt de potgrond droog, maar je weet dan niet hoe droog onderaan is zeg maar..quote:
Ja. Wat ik hierboven schreef.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat heeft ook met het wortelen te maken?
Ik weet inmiddels dat je beter te weinig dan te veel kan gevenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ene plant heeft ook meer nodig dan andere.. want dan lijkt de potgrond droog, maar je weet dan niet hoe droog onderaan is zeg maar..
Sanseveriaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik koop planten die je weinig water hoeft te geven
Ik vergeet ze ook altijd.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
Ik koop maar beter nooit planten ... ga niet goed
Inderdaad.. dus lekker uitdrogen die plantenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat je beter te weinig dan te veel kan geven
Ik had ooit een soort cactus gekregen maar zelfs die deed het niet ... Ik heb nog wel de lege pot waar ie mee kwamquote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vergeet ze ook altijd.
Een cactus overleefd het wel hier
Planten hebben minder water nodig dan je ik denkquote:
Geef ze meestal 1 x in de week water..quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Planten hebben minder water nodig dan je ik denk
erde zie ikquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
Mijn tomaten komen eindelijk op.[ link | afbeelding ]
Links de aardbeien
Lekker tomaten en aardbeien uit eigen potquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
Links de aardbeien
Voor sommige planten is dat nog steeds teveel, wij hebben op kantoor een plant die mag maar één keer per maand water.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef ze meestal 1 x in de week water..
Nja die ik heb wel, staat gelukkig ook vaak wel op t kaartje..quote:Op maandag 23 mei 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor sommige planten is dat nog steeds teveel, wij hebben op kantoor een plant die mag maar één keer per maand water.
Het heeft even geduurdquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
Links de aardbeien
Die kaartjes zijn wel handig......ik gooi ze altijd wegquote:Op maandag 23 mei 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja die ik heb wel, staat gelukkig ook vaak wel op t kaartje..
Zo een heb ik op de slaapkamer.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor sommige planten is dat nog steeds teveel, wij hebben op kantoor een plant die mag maar één keer per maand water.
Ergens vroeg ik het voor de gein met de hoop dat...quote:
Een plant die je eens per maand water moet geven lijkt me lastiger dan een plant die je eens per week water moet geven.quote:
Ik nu ook weerquote:Op maandag 23 mei 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens vroeg ik het voor de gein met de hoop dat...
Ik vind hem nog steeds als ik er naar kijk,
Ik vind dat echt een toffe plant. Mijn zoon heeft hem ook, die geeft hem denk eens per maand water en het ding staat er prima blij met nieuw blad en al.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik ook één keer per week water geven en er komt jong blad uit[ link | afbeelding ]
Je kan met gemak die bladeren eruit rukken en hop in een andere pot. Groeit gewoon door. Ideaalquote:Op maandag 23 mei 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een toffe plant. Mijn zoon heeft hem ook, die geeft hem denk eens per maand water en het ding staat er prima blij met nieuw blad en al.
Is ook zo..quote:Op maandag 23 mei 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een plant die je eens per maand water moet geven lijkt me lastiger dan een plant die je eens per week water moet geven.
Er viel echt van alles uit de lucht in rotterdan jaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan deze kan was het vandaag niet warm en in de loop van de middag ook niet droog meer
OK gelukkig maar ... maar voetbal seizoen is toch inmiddels wel over ...quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
yep, en de voetbal seizoncard is er ook
en de covid pass
Jullie lopen achter daar,quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
yep, en de voetbal seizoncard is er ook
en de covid pass
Ook fietsen?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er viel echt van alles uit de lucht in rotterdan ja
Dat is alleen voor darkroomsquote:Op maandag 23 mei 2022 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie lopen achter daar,
een apenpass moet je hebben om er tegenwoordig een beetje hip bij te horen
En de gemiddelde tribune is niet een halve darkroom?quote:
Zolang je niet geraakt wordt .......quote:Op maandag 23 mei 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier dagelijks met die overlast
Volgens sommige x-sides wel jaquote:Op maandag 23 mei 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de gemiddelde tribune is niet een halve darkroom?
We zouden ook geen covid-pass etc krijgenquote:
wel eens gebeurt hier ... ook wel eens op zo'n ferry naar de waddeneilandenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je niet geraakt wordt .......
Dan wordt je niet blijquote:Op maandag 23 mei 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wel eens gebeurt hier ... ook wel eens op zo'n ferry naar de waddeneilanden
Krijg je punten voorquote:Op maandag 23 mei 2022 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt je niet blij
Zo was ik dus vandaag
Ik weet niet eens waar Nederland speeltquote:Op maandag 23 mei 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
onze moeten winnen dat ze in de
a - klasse blijven
Zo goed nog jaquote:
Is wel ander volkquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo goed nog ja
Blijf het raar vinden hoor. Op zich is NL goed in schaatsen en hockey, maar dat tegelijk lijkt echt niet mogelijk.
Balen, kunnen ze nog winnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |