Zitten jullie in een yoga-centrum?quote:
3 korte weekjes voor de boeg hier zelfsquote:
Nog beterquote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 korte weekjes voor de boeg hier zelfs
Haha nee, bovenaan een klif op een heel schattig klein glampingetje aan de rand van het dorpjequote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zitten jullie in een yoga-centrum?
Ziet er comfortabel uit
Dat is wel nicequote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een soort De Waard tent, en dan een vrij grote. Je hebt hier ook 1 joert, maar die was al geboekt toen wij gingen boeken. En deze tenten liggen op een mooiere plek.quote:
quote:
Nice, geniet er lekker vanquote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort De Waard tent, en dan een vrij grote. Je hebt hier ook 1 joert, maar die was al geboekt toen wij gingen boeken. En deze tenten liggen op een mooiere plek.
Nu regent hetHet is heerlijk hier binnen bij het kacheltje
Thanks, komt goedquote:
Klinkt wel fijn regen daar op zeker?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort De Waard tent, en dan een vrij grote. Je hebt hier ook 1 joert, maar die was al geboekt toen wij gingen boeken. En deze tenten liggen op een mooiere plek.
Nu regent hetHet is heerlijk hier binnen bij het kacheltje
Momenteel hier 13 graden, net een regenbui en nu breekt de zon weer door. In het tentje is het wel wat warmer, want het kacheltje staat aanquote:Op zondag 22 mei 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt wel fijn regen daar op zeker?
Hoeveel graden is t daar nu
Oh op zich wel lekker tempratuurtjequote:Op zondag 22 mei 2022 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Momenteel hier 13 graden, net een regenbui en nu breekt de zon weer door. In het tentje is het wel wat warmer, want het kacheltje staat aan
Ja het is in Nederland best slecht geweest toch? Las zelfs iets over een tornadoquote:Op zondag 22 mei 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier ook zonnig weertje, beter dan gisteren toen waaide het best veel
Was een tegenvaller die storm, hier in ieder geval.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is in Nederland best slecht geweest toch? Las zelfs iets over een tornado
Vrijdag inderdaad, viel hier erg mee wat regen gehad.. maar In Duitsland hadden ze indd een tornado best heftig welquote:Op zondag 22 mei 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is in Nederland best slecht geweest toch? Las zelfs iets over een tornado
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een tegenvaller die storm, hier in ieder geval.
Tornado's zaten in Duitsland
Oeh even opzoeken over Duitsland dan.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrijdag inderdaad, viel hier erg mee wat regen gehad.. maar In Duitsland hadden ze indd een tornado best heftig wel
Paderborn geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Oeh even opzoeken over Duitsland dan.
Hier waait het wel aldoor heel hard, maar dat schijnt volgens de locals echt altijd zo te zijn
Oh echt, dat lijkt mij dan weer niks elke dag windquote:Op zondag 22 mei 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Oeh even opzoeken over Duitsland dan.
Hier waait het wel aldoor heel hard, maar dat schijnt volgens de locals echt altijd zo te zijn
Wat denk je dat we hier krijgen na vandaag?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, dat lijkt mij dan weer niks elke dag wind
Regen en wind?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je dat we hier krijgen na vandaag?
Yep, doe ik elke dag.. 70% van de tijd klopt het wel meestalquote:
Waar check je dan ?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, doe ik elke dag.. 70% van de tijd klopt het wel meestal
Nee mij ook niet, maar denk wel dat je eraan gewend raakt als je op zo'n plek woontquote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zit wel aan de Atlantische kustquote:Op zondag 22 mei 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar denk wel dat je eraan gewend raakt als je op zo'n plek woontZo even voor tijdens een vakantie vind ik het niet zo erg
"Lekker" continu met je haar in een staart lopen dusquote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus je blijft er wonen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar denk wel dat je eraan gewend raakt als je op zo'n plek woontZo even voor tijdens een vakantie vind ik het niet zo erg
Marco zit niet voor niets in de studioquote:Op zondag 22 mei 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
AC Milan doet het ook wel goed vandaag.
Leuk dat die het weer eens worden.
quote:
Ja klopt, dan is de wind natuurlijk een stuk harder al gauwquote:
Ik draag mijn haar echt altijd los, maar deze vakantie is voor het eerst sinds tijden dat ik hier continu met een staart/knot loop inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Lekker" continu met je haar in een staart lopen duszou helemaal debiel worden anders
![]()
Tegenwoordig is alles andersquote:Op zondag 22 mei 2022 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, dan is de wind natuurlijk een stuk harder al gauw
Nee joh, ik kom wel weer terugquote:
Dan weet je inderdaad niet anders.. Al veel leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, krijg zelden een staart dus lekker veel klitten in het haar dan door de windquote:Op zondag 22 mei 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Lekker" continu met je haar in een staart lopen duszou helemaal debiel worden anders
![]()
Ja veel leuke dingen! Eerst drie nachten bij Newgrange ten noorden van Dublin. Daar zijn een paar prehistorische graftombes; heel interessant! Afgelopen drie nachten zaten we in Connemara; heel mooie natuur en veel gewandeld.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan weet je inderdaad niet anders.. Al veel leuke dingen gedaan?
Ah dat is wel gaaf om in het echt te zien.. Lekker afwisselende dingen gedaan dus, wandelen is sowieso wel leuk.. zeker in andere omgevingenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja veel leuke dingen! Eerst drie nachten bij Newgrange ten noorden van Dublin. Daar zijn een paar prehistorische graftombes; heel interessant! Afgelopen drie nachten zaten we in Connemara; heel mooie natuur en veel gewandeld.
Nu drie nachten op een glamping bij de Cliffs of Moher. De komende dagen gaan we veel de zee op als het weer het toelaat; langs de kliffen hier varen en naar de Aran Islands hier met de ferry. We zullen de auto wel veel laten staan voor de verandering
Héé het is zondag he? Dan veranderen ze dat.quote:
Oh, is dat het.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het is zondag he? Dan veranderen ze dat.
Ja nou ja het is nu 20:00 dus ik kan me voorstellen dat ze die zooi niet meer aanvullen.quote:
Dat is pechquote:Op zondag 22 mei 2022 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
Bonusaanbiedingen![]()
[ afbeelding ]
Maar even verder kijken dan.
Morgen toch pas?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het is zondag he? Dan veranderen ze dat.
Dat is niet handig. Ze zijn tot 22:00 open en juist nu is het druk.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja het is nu 20:00 dus ik kan me voorstellen dat ze die zooi niet meer aanvullen.
Voor bonus aanbiedingen kom je maar aan het begin van de week.. vaak is het ook op=opquote:Op zondag 22 mei 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Ze zijn tot 22:00 open en juist nu is het druk.
Beetje hetzelfde als om 20:00 brood gaan halen. Veel succes.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Ze zijn tot 22:00 open en juist nu is het druk.
Ja bonus is van ma t/m zo Lidl doet dat beter die zet bij alle aanbiedingen op=op. Was een aardig programma op tv deze week over dit soort mind fucks. Ook dat 1+1 beter werkt dan 50% kortingquote:
Mensen zijn raarquote:Op zondag 22 mei 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
Muziek in de supermarkt blijkt ook te werken, wat Franse chansons en mensen gaan voor kaas en wijn
Ja dat 1+ 1 pak ik vooral bij de wat minder snel bedervende producten en die 50 % korting bij de tweede eigenlijk nooitquote:Op zondag 22 mei 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bonus is van ma t/m zo Lidl doet dat beter die zet bij alle aanbiedingen op=op. Was een aardig programma op tv deze week over dit soort mind fucks. Ook dat 1+1 beter werkt dan 50% korting
quote:Op zondag 22 mei 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
Muziek in de supermarkt blijkt ook te werken, wat Franse chansons en mensen gaan voor kaas en wijn
Ik kom zelden meer in de AH hier, als er iets op is ok. Maar dat het schap twee weken leeg blijft daar heb ik het geduld niet voor. Plus zit hier een enorme scholengemeenschap om de hoek. En die tieners lopen me omver, of ik moet vroeg gaanquote:Op zondag 22 mei 2022 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
Er was wel meer op.
Zijn we weer aan het hamsteren geslagen?
Nee zo werken je hersenen zonder dat je er erg in hebt.quote:
Dat komt omdat je met 1 gratis denkt dat je een koopje hebt. Met 50% korting kom je er niet meer terug omdat je een week daarna denkt dat je teveel betaald.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat 1+ 1 pak ik vooral bij de wat minder snel bedervende producten en die 50 % korting bij de tweede eigenlijk nooit
Dat is een douchequote:
Ah okay dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo werken je hersenen zonder dat je er erg in hebt.
Soms wel of helemaal niet meerquote:Op zondag 22 mei 2022 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat niet raar is?
Als ze iets niet hebben en het ook niet aanvullen, dan koop ik dat ergens anders
Dat dus ik ga al een tijdje naar de Jumbo of Dirk. Als ik de andere kant oploop zit er een grote AHquote:Op zondag 22 mei 2022 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Weet je wat niet raar is?
Als ze iets niet hebben en het ook niet aanvullen, dan koop ik dat ergens anders
Vers gebakken brood luchtquote:
Er worden een hoop trucjes uitgehaald in de supermarkt om je koopgedrag te stimuleren.quote:
Je meent hetquote:Op zondag 22 mei 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er worden een hoop trucjes uitgehaald in de supermarkt om je koopgedrag te stimuleren.
Bonusquote:Op zondag 22 mei 2022 20:58 schreef chufi het volgende:
Ja ja ... ff de nieuwe folders doorspitten ....
Zo is dat fuck inflatie. Het kan altijd goedkoperquote:Op zondag 22 mei 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop zelden bij de AH... omdat de Vomar hier veel goedkoper is ..
En die persoonlijke bonus is nu idd echt bagger ... geen produkten meer die ik wel eens zou kopen ..quote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat fuck inflatie. Het kan altijd goedkoper
Oh die had ik al nooit.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En die persoonlijke bonus is nu idd echt bagger ... geen produkten meer die ik wel eens zou kopen ..
Maar geen MvG meerquote:Op zondag 22 mei 2022 21:29 schreef engine het volgende:
Darten is mooi vanavond. 110 gemiddeld is geen probleem.
En geen Noppie. Maar het gemiddeld vanavond is echt bizar. Wright en Humphries nu ook weer beide boven de 110.quote:
Is goed ... Soms kijk ik het maar om nu alles te volgen ... neequote:Op zondag 22 mei 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
En geen Noppie. Maar het gemiddeld vanavond is echt bizar. Wright en Humphries nu ook weer beide boven de 110.
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed ... Soms kijk ik het maar om nu alles te volgen ... nee
Hier niet.quote:
De feestje lijkt mij iets marrokaansquote:
Suiker is helemaal niet goed voor me, dus die kan het niet zijn hoorquote:Op zondag 22 mei 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
suikerfeestje was toch al een paar week terug
Ik eet het ook nooitquote:Op zondag 22 mei 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Suiker is helemaal niet goed voor me, dus die kan het niet zijn hoor
Koffie, suiker, alcohol, vet...... Het is wel lekkerquote:Op zondag 22 mei 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Suiker is helemaal niet goed voor me, dus die kan het niet zijn hoor
oh ja ik drink het somsquote:Op zondag 22 mei 2022 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie, suiker, alcohol, vet...... Het is wel lekker
Nooit meer?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van feestjes[ link | afbeelding ]
En nu moet er gevraagd worden wat en waarom? Doe dat dan gelijk.quote:
Ja echt. Ik heb de pest aan verjaardagen (ook die van mij) eigenlijk wil ik die zooi wel afschaffen maar ik weet niet hoequote:Op zondag 22 mei 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit meer?
Ik zit daar ook wel over te denken soms.
Gewoon doen.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb de pest aan verjaardagen (ook die van mij) eigenlijk wil ik die zooi wel afschaffen maar ik weet niet hoe
Als ik zeg dat ik niet van feestjes hou is het antwoord "Ja maar wij wel !!"quote:
Sinds corona geen feestje meer gehad hierquote:Op zondag 22 mei 2022 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik niet van feestjes hou is het antwoord "Ja maar wij wel !!"
Ik zoen niemand meer sinds corona dat is een feestjequote:
Die van mezelf is makkelijk. Die vier ik gewoon niet. Ja natuurlijk gun ik het mijn moeder om mij te feliciteren maar dat was het ook wel. Ik ben blij dat mijn vrienden niet zoveel verwachtingen hebben dat ik ergens op kom dagen.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb de pest aan verjaardagen (ook die van mij) eigenlijk wil ik die zooi wel afschaffen maar ik weet niet hoe
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zoen niemand meer sinds corona dat is een feestje
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ik een van de laatsten vermoed ikquote:Op zondag 22 mei 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Word wel weer eens tijd danquote:Op zondag 22 mei 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
Mijn verjaardag gevierd? vorige millennium volgens mij
Zou zo maar kunnenquote:
quote:
Het is denk ik waarquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten ? Je was ook nog weggeweest met iemand naar Zandvoort ...
Anders? Dat was een vriend al tig jaar, en die heeft me op alles geblokt. Volgens mij is hij een FA op fokquote:
OK geen idee of ie FA is ... maar wel dat jullie nu niet goed meer zijn ..quote:Op zondag 22 mei 2022 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders? Dat was een vriend al tig jaar, en die heeft me op alles geblokt. Volgens mij is hij een FA op fok
Ja kom op zeg. Naam en rugnummer enzo. Anders ga ik gokken.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders? Dat was een vriend al tig jaar, en die heeft me op alles geblokt. Volgens mij is hij een FA op fok
Dat was een grapje he?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK geen idee of ie FA is ... maar wel dat jullie nu niet goed meer zijn ..
Jullie zijn wel nog goed?quote:
Stookert.quote:
Ja schei uit met die onzin dan. Ga dm'enquote:
Joh dit was persoonlijk en heeft geen zak met fok te maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie zijn wel nog goed?
Erg verwarrend dit.
En door ...............quote:
Ik ook zoiets.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
Mijn verjaardag gevierd? vorige millennium volgens mij
Monday Monday !!!!!quote:
quote:
Brenda Spencerquote:
Ik kijk daar ook al jaren. Blijft grappig al komt er veel onzinnigs voorbij.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te vaak op 9gag [ link | afbeelding ]
Woonde tegenover een school en begon vanuit huis op kinderen op het schoolplein te schieten. Nadat ze aangehouden werd werd er gevraagd waarom. Zij antwoordde dat ze niet van maandagen houdtquote:Op zondag 22 mei 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ah ik dacht al wie is dat ... iemand van van de Charles Manson clan ... maar nee dus
OK.... is daar ook een film van ?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Woonde tegenover een school en begon vanuit huis op kinderen op het schoolplein te schieten. Nadat ze aangehouden werd werd er gevraagd waarom. Zij antwoordde dat ze niet van maandagen houdt
Mathildaquote:
Niet dat ik weet.quote:
quote:
Heb je 'Once upon a time in Hollywood' gezien? Stuk over de maandagen zit er niet in, veel van manson wel.quote:
Ik heb in de early 80's een boek over hem gelezen .....quote:Op zondag 22 mei 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je 'Once upon a time in Hollywood' gezien? Stuk over de maandagen zit er niet in, veel van manson wel.
Deze: Once Upon a Time in... Hollywood (2019) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 22 mei 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in de early 80's een boek over hem gelezen .....
Ik ook niet, er zijn maar weinig waargebeurde verhalen die goed verfilmd zijn.quote:
Ken toch een hele stapel goede WO2 films gebaseerd op echte dingen uit de oorlogquote:Op zondag 22 mei 2022 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, er zijn maar weinig waargebeurde verhalen die goed verfilmd zijn.
Daar zijn idd wel een paar goede voorbeelden van maar ook niet veel.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken toch een hele stapel goede WO2 films gebaseerd op echte dingen uit de oorlog
Nou vertel dan welke?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken toch een hele stapel goede WO2 films gebaseerd op echte dingen uit de oorlog
De overval, het meisje met het rode haar, Pearl Harbor, Sink the Bismarck, Midway.quote:
De langste dag, een brug te ver, Band of brothers (oke, geen film)quote:Op zondag 22 mei 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De overval, het meisje met het rode haar, Pearl Harbor, Sink the Bismarck, Midway.
Een goede aanvulling,The Battle of Britain en The dambusters ook.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De langste dag, een brug te ver, Band of brothers (oke, geen film)
En nog wel een aantal oude ook, Bataan bv.
Der Untergang, hoe kan ik die vergetenquote:Op zondag 22 mei 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede aanvulling,The Battle of Britain en The dambusters ook.
De aanval zelf was goed verfilmd en dat de Doolittle raid in de film is meegenomen is ook tof.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De langste dag, een brug te ver, Band of brothers (oke, geen film)
En nog wel een aantal oude ook, Bataan bv.
Pearl Harbor vond ik bagger trouwens. Enige heel erg goede daarin was Kate Beckinsale.
Ik was hem ook vergeten.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Der Untergang, hoe kan ik die vergeten
Heb je er zo genoeg? Of missen we er nog?quote:
Welke ik echt debiel slecht vond, Het bombardementquote:Op zondag 22 mei 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De aanval zelf was goed verfilmd en dat de Doolittle raid in de film is meegenomen is ook tof.
Soldaat van Oranje denk ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je er zo genoeg? Of missen we er nog?
Daarom wil ik hem ook niet zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke ik echt debiel slecht vond, Het bombardement![]()
Een Nederlandse?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
Ik zag er niet zo lang geleden 1 over Indonesie
40+ oorlogsfilm-meet.quote:
https://www.imdb.com/title/tt8639136/?ref_=nv_sr_srsg_0quote:Op maandag 23 mei 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... kan zo ff niet op de naam komen ... was volgens mij op Amazon
Nee een andere volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt8639136/?ref_=nv_sr_srsg_0
Deze? Hij staat iig op mijn to-watch lijst.
3.8 op IMDBquote:Op maandag 23 mei 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom wil ik hem ook niet zien.
We hebben het over waargebeurde verfilmingen.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
The pianist al voorbij gekomen? Zookeepers wife, ook goed. Beetje dramatisch
Echt welquote:Op maandag 23 mei 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over waargebeurde verfilmingen.
Ohw en Schinlers list was geloof ik nog niet genoemd.
De slag om de Schelde zou ik nog wel eens willen zien maar die blijkt ook niet zo goed te zijn. Eén vd blunders die de geallieerden maakten bij de bevrijding van Europa.quote:
Ohw.quote:
Vond hem matig ja. Was een tijdje terug op tv.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De slag om de Schelde zou ik nog wel eens willen zien maar die blijkt ook niet zo goed te zijn. Eén vd blunders die de geallieerden maakten bij de bevrijding van Europa.
Volgens mij zijn beide wel gebaseerd op waargebeurde verhalen, ik hou daar ook wel vanquote:Op maandag 23 mei 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over waargebeurde verfilmingen.
Ohw en Schinlers list was geloof ik nog niet genoemd.
Klopt idd, in Afrika was hij een goede commandant. Met de aanvallen in Nederland en België blunderde hij maar hij wou ook zo snel mogelijk Duitsland in trekken om de Russen voor te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond hem matig ja. Was een tijdje terug op tv.
Wat mij betreft toch wel 1 van de grootste blunders van Montgomery, en dat was ook de ******** die Market Garden verzon.
Hij werd ook niet helemaal meer serieus genomen door Eisenhower.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt idd, in Afrika was hij een goede commandant. Met de aanvallen in Nederland en België blunderde hij maar hij wou ook zo snel mogelijk Duitsland in trekken om de Russen voor te zijn.
Door Patton ook niet, na de oorlog is plan Market Garden, wat veel meer was dan de slag om Arnhem, onder de loep genomen. Bleek dat er veel redenen waren om het plan af te wijzen.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij werd ook niet helemaal meer serieus genomen door Eisenhower.
Onder andere de meldingen van het verzet. Maar ja, waarom zou je luisteren naar informatiequote:Op maandag 23 mei 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door Patton ook niet, na de oorlog is plan Market Garden, wat veel meer was dan de slag om Arnhem, onder de loep genomen. Bleek dat er veel redenen waren om het plan af te wijzen.
Kom bij mij langs, ik heb nogal wat DVD's in mijn collectie.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik zoek nog steeds een goede bron om 'oude' films te kijken online. Legaal bij voorkeur.
Er zijn er genoeg van John Wayne bv.
quote:Op maandag 23 mei 2022 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom bij mij langs, ik heb nogal wat DVD's in mijn collectie.
Je zal moeten switchen steeds, ik zoek ook naar goede oude films maar soms staan die op Netflix, soms Videoland, soms Amazon, soms....nouja, you get the point. Het is een zoektocht. Sommige films heb ik gewoon op DVD, fuck de streamingsdienstenquote:Op maandag 23 mei 2022 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik zoek nog steeds een goede bron om 'oude' films te kijken online. Legaal bij voorkeur.
Er zijn er genoeg van John Wayne bv.
De meeste die ik opgenoemd heb.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste die ik opgenoemd heb.
Oh, Tom Cruisequote:
En steeds meer dienstenquote:Op maandag 23 mei 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zal moeten switchen steeds, ik zoek ook naar goede oude films maar soms staan die op Netflix, soms Videoland, soms Amazon, soms....nouja, you get the point. Het is een zoektocht. Sommige films heb ik gewoon op DVD, fuck de streamingsdiensten
Jahaha...quote:
Rolverdelingquote:
Yepquote:Op maandag 23 mei 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Rolverdeling
Tom Cruise als Kolonel Claus Schenk Graaf von Stauffenberg
Carice van Houten als Nina Schenk Gravin von Stauffenberg
Ik ken dr ... stond ooit naast dr in de trein te knipogen waar die Zwartboek Duitser naast stondquote:
Komt wel heel dichtbij danquote:Op maandag 23 mei 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dr ... stond ooit naast dr in de trein te knipogen waar die Zwartboek Duitser naast stond
Goede film, maar hoeveel daarin gebaseerd is op feiten ......quote:
En hoe was ze in het echt?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dr ... stond ooit naast dr in de trein te knipogen waar die Zwartboek Duitser naast stond
Niet veel waarschijnlijk, maar ja het is Quentin Tarantino dusquote:Op maandag 23 mei 2022 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede film, maar hoeveel daarin gebaseerd is op feiten ......
Haar sidekick is een stuk groter volgens mij, hoe heet ze?quote:
Het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurt veels te lang, net als Schindlers list en Bridge. Doe mij maar Hawksaw ridge of Saving private Ryan, Maar dat mag hier niet zekerquote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 23 mei 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Duurt veels te lang, net als Schindlers list en Bridge. Doe mij maar Hawksaw ridge of Saving private Ryan, Maar dat mag hier niet zeker
Klopt maar is het "waar". We zullen het nooit weten 100% maar ik denk zeker dat er helden zijn, meestal onzichtbaar en dat komt mooi naar voren in deze film. Zeker kijken.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Hawksaw ridge is volgens mij wel gebaseerd op ... etc
Bedoel je Halina Reijn?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Haar sidekick is een stuk groter volgens mij, hoe heet ze?
Ja, die, die zit in een aantal dingen met Van Houten.quote:
zwartboek oa ....quote:Op maandag 23 mei 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, die, die zit in een aantal dingen met Van Houten.
Met Carice en Halina?quote:
Zeggen me allebei wel wat, maar niet precies waar het over gaat.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Haar naam was Sara is btw ook een mooie film. The boy in striped pyama's ook wel maar die loopt wel heftig af.
quote:Op maandag 23 mei 2022 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met Carice en Halina?
Zo ja heb je het nog lang volgehouden
Ik bedoel meer met al die oorlogsfilms en ging er voor het gemak maar ff vanuit dat ik 15 was toen ik mn eerste zag ... zal wel niet kloppen ... dus eerderquote:Op maandag 23 mei 2022 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met Carice en Halina?
Zo ja heb je het nog lang volgehouden
Haar naam was Sara speelt vooral in deze tijd af waar een journalist het verhaal van Sara onderzoekt. Een Frans meisje die tijdens een razia haar broertje verstopt en vervolgens weggevoerd wordt.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zeggen me allebei wel wat, maar niet precies waar het over gaat.
Zegt me wel iets, maar het heeft geen indruk gemaakt zoals andere films dat wel hebben gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar naam was Sara speelt vooral in deze tijd af waar een journalist het verhaal van Sara onderzoekt. Een Frans meisje die tijdens een razia haar broertje verstopt en vervolgens weggevoerd wordt.
The boy in striped pyama's gaat over de zoon van een concentratie-commandant die vriendschap sluit met een jongen die in het kamp zit.
Mij wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zegt me wel iets, maar het heeft geen indruk gemaakt zoals andere films dat wel hebben gedaan.
Dat raakt je persoonlijk?quote:Op maandag 23 mei 2022 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij wel.
Dat het zoontje vd commandant onder het hek doorkroop om met zijn vriend naar de "douche's" te gaan en dat zijn vader daar net te laat achterkomt.
Caricequote:Op maandag 23 mei 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Maar doen ze nog wat Carine en Halina??? Carine heeft wat jaren GOT gedaan ... Halina ?
Ik weet niet of ik het zo kan zeggen maar soms gebeurt er iets in een film wat je totaal niet verwacht.quote:
Het leven?quote:Op maandag 23 mei 2022 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo kan zeggen maar soms gebeurt er iets in een film wat je totaal niet verwacht.
Dus daar ben jijquote:
Zoals Million dollar baby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was wel even een slik en wtf.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Die film heb ik ook gezien... was pffffffffquote:Op maandag 23 mei 2022 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij wel.
Dat het zoontje vd commandant onder het hek doorkroop om met zijn vriend naar de "douche's" te gaan en dat zijn vader daar net te laat achterkomt.
Ben jij stand byquote:
Ik vind het nu leuk om jou weer te zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Die film heb ik ook gezien... was pffffffff
Fann hoort bij 40+.quote:
Dank je wel Eendquote:Op maandag 23 mei 2022 01:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nu leuk om jou weer te zien.
quote:Op maandag 23 mei 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zou gegoogled moeten worden fann
ik had geen zin
Rightquote:
Je schilderijtje hangt nog altijd aan de muur.quote:
Ik hoop wel dat je hem terug krijgt.quote:
Maar hebben ze het bewaard voor je? En zat er nog veel geld in of was toch alles al opgedronken ?quote:
dat weet ik nog nietquote:Op maandag 23 mei 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hebben ze het bewaard voor je? En zat er nog veel geld in of was toch alles al opgedronken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |