En win Verstappenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En daarom plaatst Hamilton de auto op 5
In een auto die oververhittingsproblemen heeftquote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
20 seconden achter zijn teammaat. GOAT
F1TV heeft geen reclameblokken, hoorquote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is bij andere streamingdiensten niet anders.
Daar had Russell ook last vanquote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In een auto die oververhittingsproblemen heeft
Niet bij F1TV.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat had zijn teammaat ookquote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In een auto die oververhittingsproblemen heeft
Ontken ik ook nietquote:
Dat is helemaal geen risico, dat is gewoon een klip en klare beslissing. Ik had als Horner zijnde mooi in het belang van het team gehandeld ipv het belangetje van Koninklijke hoogheid Verstappen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een risico die je moet afwegen.
Uiteraard (al is het verschil in DNF’s maar 1)quote:Op zondag 22 mei 2022 17:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Normaliter had Perez op straatlengte achterstand gestaan (zonder de DNF’s van Verstappen), en op basis van wat zou hij aanspraak maken op de WK titel?
Goed coureur maar chronisch 0.3-0.5 sec. trager dan Verstappen.
Niet waar.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor Ziggo hoefde je niet te betalen?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:01 schreef Gehrman het volgende:
Viaplay reclame terwijl je al voor een abo moet betalen
Riep je dat ook over Hamilton destijds? De vraag is retorisch.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen risico, dat is gewoon een klip en klare beslissing. Ik had als Horner zijnde mooi in het belang van het team gehandeld ipv het belangetje van Koninklijke hoogheid Verstappen.
Dat is makkelijk praten vanaf je zolderkamer, maar zo werkt het helaas niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen risico, dat is gewoon een klip en klare beslissing. Ik had als Horner zijnde mooi in het belang van het team gehandeld ipv het belangetje van Koninklijke hoogheid Verstappen.
Dit is in het belang van het team, namelijk de grotere kans op de titelquote:Op zondag 22 mei 2022 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1TV is dedicated F1.quote:
Geen aandacht aan schenkenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Riep je dat ook over Hamilton destijds? De vraag is retorisch.
Ja ho, stop maar met de act nu.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen klikte 50x op de DRS knopja logisch dat die dan kapot gaat.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg even moet omdraaien.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen klikte 50x op de DRS knopja logisch dat die dan kapot gaat.
Het verschil in punten dat de coureurs erdoor gemist hebben des te groter. Verstappen had best een fijne voorsprong kunnen hebben zonder die DNF’s.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard (al is het verschil in DNF’s maar 1)
Wel waar. Bij Prime Video krijg ik ook reclame voor andere films en series.quote:
Bij Discovery+ ook geen reclame. Bij Netflix ook niet. Bij HBO ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1TV is dedicated F1.
Viaplay niet. Die heeft veel meer andere content.
Jawel zo werkt het zeker wel. Als 1 van je rijders tijd verliest dan moet je er alles aan doen om dat te stoppen. Iedereen snapt dat mag ik hopen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten vanaf je zolderkamer, maar zo werkt het helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |