Onzin. zodra er een achterligger komt rijdt Russel ver weg.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:34 schreef Donna het volgende:
Rustig blijven. Bij blijven en duimen dat die DRS vaak genoeg open blijft gaan
Zover zijn we nog niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Onzin. zodra er een achterligger komt rijdt Russel ver weg.
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Even een tikje met de hamer geven, die DRS.
Zegt Horner net..hij drukte twee keerquote:
Dit is al je derde commentaar daarop, maar ik zie het niet hoor...quote:
Is een optelsom van eerder technische shit dit seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:37 schreef -XOR- het volgende:
Max is ook zo'n kutpuber als hij gefrustreerd is.
Nou ja, ik denk dat Max zelf beter weet wat hij aanraakt dan Lambiase.quote:
Kwestie van tijd, maar fijn dat je er even van kan genieten.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GEORGE ONGELOFELIJK
Geleerd in de Mercedes cursus van HAMquote:Op zondag 22 mei 2022 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
Ego ding voor Russ, die gaat er met hem samen af.
Againquote:
?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, maar fijn dat je er even van kan genieten.
Ga fietsen, dit is racen.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:41 schreef PzKpfw het volgende:
De volgende Brit in een Mercedes met smerige streken.
Max is een beetje gefrustreerd 🤣🤣quote:Op zondag 22 mei 2022 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom vraagt hij ook of Max aan de kant kan gaan.
Rene Rast stopte helemaal niet, deed een CTRL ALT DELETE met 330 km/h. Of Harry Ticknell, die moest een ronde zonder licht rijdenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de 24 uur van Le Mans stoppen ze even langs de baan en rebooten de computer
Trollen komen altijd tevoorschijn als Verstappen een probleem heeft.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wel grappig om al die kleuters hier te zien posten met chronische Max haat.
Wat laten die zich kennen zeg.
Hij drukte Max gewoon naast de baan, heeft niets met racen te maken.quote:
Ik neemnmij woorden terugquote:
Pas 38xquote:Op zondag 22 mei 2022 15:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Loopt de Mercedes hard? Hebben ze dat al verteld bij viaplay
quote:Op zondag 22 mei 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Wordt 2de maakt niks. Binnen harken maxquote:Op zondag 22 mei 2022 15:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verstappen nu gewoon rustig doen. Als LeClerc niet de finish haalt is P2 prima.
Je mag wel ophouden nu, dit vind ik een beetje zielig worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAA GEORGE LET’s FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOO
Jijquote:Op zondag 22 mei 2022 15:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wie zei hier dat dat Verstappen beter kon stoppen deze race?
Dat was HAM over zichzelf.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wie zei hier dat dat Verstappen beter kon stoppen deze race?
Lijkt me sterk met een onbetrouwbare DRS. Ik denk Perez, Russell, Verstappen.quote:
Niets.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat Red Bull straks doen als het P1 Perez en P2 Verstappen is.
Perez laten winnen. Met LEclerc op 0 punten kunnen ze dat zich veroorlovenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Deze volgde ik ook niet helemaal neequote:Op zondag 22 mei 2022 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat was dat voor raar feitje van Allard? Iets met uitgerekend nu, want 61e verjaardag van een GP van Nederland zonder uitvallers én waarin iedereen de finish haalde? Wtf had ie het over
Verstappen pakt genoeg punten op Leclerc dus Perez mag winnenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
No Michael no. This is so not right!quote:Op zondag 22 mei 2022 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Perez laten winnen. Met LEclerc op 0 punten kunnen ze dat zich veroorloven
Dan gaan ze wisselen natuurlijkquote:
Ik gok max voor laten gaan maar P1 voor de punten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |