Te leuk om er niet op in te gaanquote:
Klopt, met Hamilton achterin in het veld was het een stuk veiliger.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat me opvalt is dat er de laatste tijd wat weinig botsingen ontstaan bij de start, vooral bij de voorste
ben ik de enige die daar zo over denkt?
Uitvallers?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zet Hamilton bij de eerste 2 vandaag.
Getsie, je eigen spuug in je oorquote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Checo likt aan z'n oordoppen eer hij ze in doet
Dat doen ze bijna allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Checo likt aan z'n oordoppen eer hij ze in doet
Nee hoor. Maar het ging over geheel vorig jaarquote:Op zondag 22 mei 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zijn start vorig jaar hier vergeten zie ik
Geinig, nooit gezien. Maar meestal was Jack dan ook druk met in beeld zijn.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna allemaal.
Niet aan Check z'n oordoppen dan hè.
Hamilton heeft nauwelijks agressieve starts gehad vorig jaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het ging over geheel vorig jaar
Pilletje er in en gaan dusquote:Op zondag 22 mei 2022 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het zou hooikoorts zijn waar Lando last van heeft: https://www.gpfans.com/nl(...)rand-prix-f1-shorts/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |