Wat afwisseling zou anders welkom zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef raptorix het volgende:
Trouwens zullen we afspreken dat we zelf geen fotos gaan posten in: [aap]Hoe erg was jouw apenpokken?
Zou wel heel dom zijn om dan die datum te gebruiken, maar ja samenzweerders in de wereld hebben natuurlijk ook veel Bassie & Adriaan gekeken, want dat is het niveau.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar wat moesten ze dan oefenen waarbij het gebruik van 22 mei 2022 zo essentieel is, terwijl de betreffende landen (Brinia, en nog andere verzonnen landen) uit de duim gezogen zijn?
In de oefeningen ontbrak het juist ook verder aan enige internationale samenwerking en coordinatie van getraceerde gevallen binnen verschillende landen (wat na de oefening leidde tot een advies juist dat verder uit te werken en voor te bereiden)...
Als iemand een aanval plant, is het wel erg dom te gaan organiseren vooraf te oefenen wat te doen om snel in te grijpen (tenzij natuurlijk het de bedoeling was dat de situatie erg snel onder controle komt)
Het is zijn expertise en zal dat ook gebruiken als daar naar wordt gevraagd (of geeft zijn advies vanuit zijn expertise). Dat jij hem een lul vindt mag natuurlijk gewoon, maar dat maakt hem niet meteen een crimineel. Word je ook zo boos op de dokter als hij je advies geeft?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:52 schreef indiaantje89 het volgende:
van Ranst is ook weer de festival branche aan het betrekken. Echt crimineel gewoon om dit zonder enkele nuance maar de wereld in te flikkeren. Dit soort figuren (geld ook voor Koopmans en Oosterhaus) zijn simpelweg prutsers. Als ze echt zo goed zijn in wat ze doen zouden ze stukken minder bezig zijn met twitter of andere media aanverwanten. Ze verslechteren enkel maar het draagvlak wanneer nodig.
En sommigen in de kringspier.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Festivals viert men doorgaans in kleine kring.
Haha, want ja pokken komen van vaccinaties... Die mensen hebben voorgoed enige logica verlaten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die geloven dat je apenpokken krijgt door je te laten vaccineren tegen corona:
[..]
De vraag is eerst nog of de besmetting überhaupt simultaan is geweest. Het kent nogal een lange incubatietijd en ondertussen is er overal veel meer alertheid op in korte tijd dus de constatering wordt dan al sneller simultaan terwijl de besmetting best in de tijd achter elkaar kan hebben plaatsgevonden.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:21 schreef Za het volgende:
Is er hier iemand die denkt een logische verklaring te hebben voor de talloze simultane apenpokken gevallen uitstuitend in westerse landen?
Een gigantisch homoneuqfestival in België waar homo's uit heel veel westerse landen waren.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:21 schreef Za het volgende:
Is er hier iemand die denkt een logische verklaring te hebben voor de talloze simultane apenpokken gevallen uitstuitend in westerse landen?
Talloze is schromelijk overdreven.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:21 schreef Za het volgende:
Eens maar het komt wel simultaan aan het licht heden wegens mensen met apenpokken symptomen, waardoor ik het toch als simultaan zie.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vraag is eerst nog of de besmetting überhaupt simultaan is geweest. Het kent nogal een lange incubatietijd en ondertussen is er overal veel meer alertheid op in korte tijd dus de constatering wordt dan al sneller simultaan terwijl de besmetting best in de tijd achter elkaar kan hebben plaatsgevonden.
Een bijeenkomst met veel westerse personen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Eens maar het komt wel simultaan aan het licht heden wegens mensen met apenpokken symptomen, waardoor ik het toch als simultaan zie.
Maar goed, wat zou een logische verklaring kunnen zijn voor deze in de binnenlanden van Afrika voorkomende ziekte opeens hier zo overal in slechts het westen in talloze landen opduikend?
Een feesie!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Eens maar het komt wel simultaan aan het licht heden wegens mensen met apenpokken symptomen, waardoor ik het toch als simultaan zie.
Maar goed, wat zou een logische verklaring kunnen zijn voor deze in de binnenlanden van Afrika voorkomende ziekte opeens hier zo overal in slechts het westen in talloze landen opduikend?
Ik geloof dat zo'n liteken van oudere vaccins is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je zo'n litteken op je bovenarm? Van het koe-pokken-vaccin?
Denk namelijk dat je niet gevaccineerd bent.
Het vaccin is afgeschaft in 1974. En ze gaven het niet aan 1 jarigen.
Ik ben er niet zeker van of deze genoomsequentie dat niet tegenspreekt:quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een bijeenkomst met veel westerse personen.
De vraag is hoe relevant die vraag van je is.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:53 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeker van of deze genoomsequentie dat niet tegenspreekt:
[ twitter ]
Indien er reeds consensus bestaat over het antwoord, irrelevant.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vraag is hoe relevant die vraag van je is.
quote:Op maandag 23 mei 2022 23:30 schreef Za het volgende:
[..]
Indien er reeds consensus bestaat over het antwoord, irrelevant.
Hoe dan ook, om het te verspreiden moet het wel aanwezig zijn. Ik kan zo gauw niets vinden over apenpokken uitbraken in bv Nigeria.
Wel maken ze daar melding van hetvolgende:
Sinds 6 mei zijn er negen gevallen van meningitis gemeld in het VK, zei het Britse ministerie van Binnenlandse Veiligheid (UKHSA) woensdag.
Spanje en Portugal maakten woensdag ook bekend dat ze meer dan 40 vermoedelijke of bevestigde gevallen van meningitis hadden geïdentificeerd.
https://nnn.ng/hausa/kana(...)-cutar-kyandar-biri/
https://preventepidemics.(...)nt-happen/monkeypox/quote:In the DRC,5 where most of the world’s cases occur, there have been more than 1,000 cases per year since 2005,6 and 4,594 cases were reported from January to September 2020 alone.
En in 2022?quote:Op maandag 23 mei 2022 23:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
https://preventepidemics.(...)nt-happen/monkeypox/
Je moet even die pagina tot onder doorlezen dan zie je dat ze er in Nigeria bovenop zitten. Eigenlijk een plan van aanpak klaar hebben liggen voor wanneer er ergens gevallen zich voor lijken te doenquote:
Gedaan, ik zag geen recente meldingen.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:40 schreef the-eye het volgende:
Je moet even die pagina tot onder doorlezen dan zie je dat ze er in Nigeria bovenop zitten.
Hier kom ik iets tegenquote:
quote:• A total of 46 suspected cases has been reported between January 1 st to April 30 th , 2022. Of the suspected cases, 15 were confirmed from seven (7) states - Adamawa (3), Lagos (3), Cross River (2), FCT (2), Kano (2), Delta (2) and Imo (1) - but no death has been recorded.
• The ten (10) new suspected cases in April 2022 were reported from seven (7) states – Bayelsa (3),
Lagos (2), Kano (1), FCT (1), Delta (1), Edo (1) and Ogun (1).
• The five (5) new positive cases in April 2022 were confirmed from four (4) states – Lagos (2), FCT (1),
Kano (1) and Delta (1).
Ik ga er van uit dat mijn dokter mij behandeld naar wat ik heb. Dus als bel naar mijn huisarts, verwacht ik minimaal een degelijk onderzoek te krijgen. En dat ik dan een degelijke behandeling krijg conform de ziekte die je hebt.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is zijn expertise en zal dat ook gebruiken als daar naar wordt gevraagd (of geeft zijn advies vanuit zijn expertise). Dat jij hem een lul vindt mag natuurlijk gewoon, maar dat maakt hem niet meteen een crimineel. Word je ook zo boos op de dokter als hij je advies geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |