Denk het niet, dan zijn ze gesloopt bij de echt zware ritten volgende weekquote:Op zondag 22 mei 2022 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Bora weer flink aan de boom schudden.
Denk het ook niet; ze zullen alleen doortrekken als een grote man kraakt (Almeida bijvoorbeeld)quote:Op zondag 22 mei 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het niet, dan zijn ze gesloopt bij de echt zware ritten volgende week
Ze hebben wel een kneitergoede knecht in Kelderman, die ook nog eens volledig berust in die rol. Het lijkt me sterk dat hij minder is dan Buchmann maar hij denkt zelf van wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook niet; ze zullen alleen doortrekken als een grote man kraakt (Almeida bijvoorbeeld)
Vast weer zoiets mensonterends als carnaval gevierd (geen feest)quote:Op zondag 22 mei 2022 12:32 schreef franklop het volgende:
We bidden voor @:Rellende_Rotscholier die waarschijnlijk een zware nacht heeft gehad
Brabantse nachten zijn hoe dan ook lang.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vast weer zoiets mensonterends als carnaval gevierd (geen feest)
14:00quote:Op zondag 22 mei 2022 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iemand een idee hoe laat Karsten en Jeroen er zijn?
TD zou eigenlijk de focus wat moeten verleggen. Naar eendagswedstrijden, tijdritten en korte rittenkoersen. Grote ronde gaat 'm niet meer worden, maar in de juiste eendagswedstrijden en korte rittenkoersen is 'ie waarschijnlijk nog altijd wel goed.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een dom gelul van Breukink, als het hoofd niet goed is dan kan je niet door hoe jong je ook bent.
Het hoofd van Dumoulin is gewoon te vergelijken met een einde carrière blessure.
Klassement wordt hem idd niet meer in een grote ronde, maar in deze Giro had hij een prima de slottijdrit kunnen winnen. Dat zijn toch wel leuke krenten in de pap.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
TD zou eigenlijk de focus wat moeten verleggen. Naar eendagswedstrijden, tijdritten en korte rittenkoersen. Grote ronde gaat 'm niet meer worden, maar in de juiste eendagswedstrijden en korte rittenkoersen is 'ie waarschijnlijk nog altijd wel goed.
Maar dan is weer de vraag in hoeverre hij voor een fractie van zijn huidige salaris wilt rijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
TD zou eigenlijk de focus wat moeten verleggen. Naar eendagswedstrijden, tijdritten en korte rittenkoersen. Grote ronde gaat 'm niet meer worden, maar in de juiste eendagswedstrijden en korte rittenkoersen is 'ie waarschijnlijk nog altijd wel goed.
Ja, precies. Als je met die gedachte zo'n ronde ingaat. De tijdrit, misschien tussendoor nog een rit pakken, de ploeg wat helpen en klassement gewoon laten voor wat het is.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klassement wordt hem idd niet meer in een grote ronde, maar in deze Giro had hij een prima de slottijdrit kunnen winnen. Dat zijn toch wel leuke krenten in de pap.
Da's 'n tweede inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan is weer de vraag in hoeverre hij voor een fractie van zijn huidige salaris wilt rijden.
Een echte TD gaan dan naar Mexico voor een werelduurrecord. En daarop volgt dan een boekje met Thijs en wat ophef.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan is weer de vraag in hoeverre hij voor een fractie van zijn huidige salaris wilt rijden.
TD met Kelderman en wat hoertjesquote:Op zondag 22 mei 2022 13:27 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Een echte TD gaan dan naar Mexico voor een werelduurrecord. En daarop volgt dan een boekje met Thijs en wat ophef.
Alsjeblieft niet, die heb ik nu precies geslachtofferdquote:
Dat was wel duidelijk dat dat geen renners van dezelfde grootte waren inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2022 13:33 schreef wimderon het volgende:
Bouwman en Eenkhoorn, bijna niet van elkaar te onderscheiden.
Denk dat geld hem veel minder boeit eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die kan er natuurlijk ook gewoon niet zo heel veel vanquote:
Dit gaat het niet reddenquote:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar: Ik mis Jeroen en Karstenquote:Op zondag 22 mei 2022 13:55 schreef The_Undertone het volgende:
Bobbie heeft al 12 keer Bouwman in de aanval gezien
Bobbie?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:55 schreef The_Undertone het volgende:
Bobbie heeft al 12 keer Bouwman in de aanval gezien
Dat is dan ook het koningsduoquote:Op zondag 22 mei 2022 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar: Ik mis Jeroen en Karsten
Bauke Mollemaalt ook weleens mis, maar die pogingen laten de Thijsjes van deze wereld buiten beschouwingquote:Op zondag 22 mei 2022 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mollema is mee dus dit is de kopgroep van de dag.
Waar zouden deze 2 zich anders voor laten inhuren?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je je laten inhuren om in deze niksige uren commentaar te geven en dan over te geven?
Omdat je nu eenmaal in dienst bent?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom zou je je laten inhuren om in deze niksige uren commentaar te geven en dan over te geven?
Ik denk dat die vandaag nog wel een ander koersje doen.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, had het over Hermsen, Breuk zit er vandaag voor het eerst bij, dacht ik
Ik vind Matje steeds vermoeiender worden eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:09 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek, Matje die aanvalt in een rit die niet gemaakt is voor hem.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog Nederlanders met een vrije rol naar de tour? Heb t idee dat iedereen hier zit, behalve Kruijswijk maar die gaat knechten
De renner die je net noemde en al een tijdje niet had gezien!quote:Op zondag 22 mei 2022 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog Nederlanders met een vrije rol naar de tour? Heb t idee dat iedereen hier zit, behalve Kruijswijk maar die gaat knechten
Thieu, Bauke, Kindsoldaat en Taco!quote:Op zondag 22 mei 2022 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is de 3e?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thieu, Bauke, Kindsoldaat en Taco!
(en WE gaan ook meedoen in de sprint met drie)
Fabio, Dylan en ..?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk Dielan en Fabio. Waarbij ik de hoogste verwachtingen heb van die laatste (Veenendaal had wel echt kwalitatief matige sprinters behalve Groenewegen gisteren).quote:Op zondag 22 mei 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Bol Kaas is niet helemaal in beton gegoten, en meedoen is een groot woord natuurlijk.quote:
Groenewegen klopte Fabio wel heel dik in Hongarije (terwijl hij in de ritten daarvoor nergens was)quote:Op zondag 22 mei 2022 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk Dielan en Fabio. Waarbij ik de hoogste verwachtingen heb van die laatste (Veenendaal had wel echt kwalitatief matige sprinters behalve Groenewegen gisteren).
Oh, dan denk ik nog eerder aan Mathieu dan aan Bolquote:Op zondag 22 mei 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Bol Kaas is niet helemaal in beton gegoten, en meedoen is een groot woord natuurlijk.
Matthieu doet eigenlijk nooit meer mee met massasprints.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik nog eerder aan Mathieu dan aan Bol
Misschien nog Dekker naar de tour?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Bol Kaas is niet helemaal in beton gegoten, en meedoen is een groot woord natuurlijk.
Wout gaat sprinten. Dekker mag thuisblijven. Alles wordt om Roglic/Vingegaard gebouwd.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien nog Dekker naar de tour?
0% kans. Die kan er niet zoveel van dit jaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neuh, Jumbo staat wel vast. En alsnog zullen ze Dekker vast nooit meenemenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En alsnog geef ik hem een grotere kans op winst in een massasprint dan Bol!quote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Matthieu doet eigenlijk nooit meer mee met massasprints.
Dan kunnen ze nog beter Kooij meenemenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hadden ze deze Giro ook best op kunnen stellen trouwensquote:Op zondag 22 mei 2022 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog beter Kooij meenemen
Waarschijnlijk vinden ze die daar nog te jong voor.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden ze deze Giro ook best op kunnen stellen trouwens
Kopgroep (27): Koen Bouwman, Gijs Leemreize, Sam Oomen (Jumbo-Visma), Thymen Arensman, Nico Denz, Martijn Tusveld (DSM), Merhawi Kudus, Hugh Carthy, Julius van den Berg (EF), Mathieu van der Poel, Dries De Bondt (Alpecin-Fenix), David De La Cruz, Harold Tejada (Astana Qazaqstan), Antonio Pedrero, Ivan Sosa (Movistar), Giulio Ciccone, Bauke Mollema (Trek-Segafredo), Mikaël Cherel, Nicolas Prodhomme (AG2R Citroën), Rui Costa, Davide Formolo (UAE), Santiago Buitrago (Bahrain Victorious), Remy Rochas (Cofidis), Lucas Covili (Bardiani), Natnael Tesfatsion (Drone Hopper)quote:Op zondag 22 mei 2022 14:27 schreef Remco2021 het volgende:
Graag namen van de kopgroep. Mollema en noem er nog eens wat
Arensman, Bouwman, Tusveld, Oomen, Leemreize, Matje, van den Bergquote:Op zondag 22 mei 2022 14:27 schreef Remco2021 het volgende:
Kopgroep met acht (!) Nederlanders krijgt ruimtequote:Op zondag 22 mei 2022 14:27 schreef Remco2021 het volgende:
Bauke dan missen is wel jammerquote:Op zondag 22 mei 2022 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arensman, Bouwman, Tusveld, Oomen, Leemreize, Matje, van den Berg
Puur willekeurig wat namen gekozen
Mexicanofalerquote:
Maar die werd al genoemd!quote:
https://www.procyclingsta(...)ge-15/live/livestatsquote:Op zondag 22 mei 2022 14:27 schreef Remco2021 het volgende:
HOLLANDSE MIDDAGquote:Op zondag 22 mei 2022 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kopgroep met acht (!) Nederlanders krijgt ruimte
Maar daardoor is het nog niet helemaal gespeeld. Al is die slotklim wel een flopklimquote:Op zondag 22 mei 2022 14:39 schreef wimderon het volgende:
Puccio/Swift rijden gewoon tempo wat ze goed kunnen volhouden. Beter dan nu traag en straks harder dan je wil moeten rijden.
Eigenlijk al een wonder dat er een Belgische ritwinst was met De Gendt, de Nederlandse vertegenwoordiging is toch een stuk indrukwekkender dan de Belgen.quote:
Lijkt me geen klim voor Carapaz inderdaad, sowieso geen klim waar iemand van de klassementsrenners weg gaat rijden.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daardoor is het nog niet helemaal gespeeld. Al is die slotklim wel een flopklim
Ik zie Gummibeer ook nog wel op de motor plaatsnemen.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Bedenk mij door Wiggins net dat we in de tour nu iedere dag Carl op de motor gaan krijgen in plaats van om de dag. Geen groot verheugen.
Klopt in afwisseling met Vandergoorquote:Op zondag 22 mei 2022 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Gummibeer ook nog wel op de motor plaatsnemen.
Merlier is het grootste gemisquote:Op zondag 22 mei 2022 14:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eigenlijk al een wonder dat er een Belgische ritwinst was met De Gendt, de Nederlandse vertegenwoordiging is toch een stuk indrukwekkender dan de Belgen.
Als dat maar niet ten koste gaat van zijn rubriek in VLV. Ik zou niet kunnen leven zonder de vraag wat de winnaar van de dag vind van het rijden van Wout.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Gummibeer ook nog wel op de motor plaatsnemen.
Je kan je nog steeds kandidaat stellen om aan tafel te zitten en je pittige mening te delen.quote:
Lijkt me een klim die van a tot z door de Sky trein gereden gaat worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me geen klim voor Carapaz inderdaad, sowieso geen klim waar iemand van de klassementsrenners weg gaat rijden.
Dat is ook niet echt heel vreemd, met wat er aan Nederlanders in de WT rijdt tegenover de Belgenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eigenlijk al een wonder dat er een Belgische ritwinst was met De Gendt, de Nederlandse vertegenwoordiging is toch een stuk indrukwekkender dan de Belgen.
We gaan even schakelen met onze commentatoren op de radio, Christophe Vandegoor en Sven Nys.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Babbelzieke Christophe op motor is een enorme verschrikking.
Natuurlijk wel, die laat zich straks weer terug zakken in de kopgroep.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop toch niet dat die daadwerkelijk 4km van de top wegrijdt enkel voor de puntjes, dat lijkt me wat overdreven ver.
Of Frank 'Oste'quote:Op zondag 22 mei 2022 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
We gaan even schakelen met onze commentatoren op de radio, Christophe Vandegoor en Sven Nys.
Met deze voorsprong zou ik al bijna gewoon gaan doorrijdenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die laat zich straks weer terug zakken in de kopgroep.
Christophe die dan gaat vertellen hoe hij heeft geslapenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
We gaan even schakelen met onze commentatoren op de radio, Christophe Vandegoor en Sven Nys.
Kijken of het droomplan uitkomt.quote:
Dat hij er niks van blijkt te kunnen.quote:
U bent later ingeschakeld?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef franklop het volgende:
Dat Rosa dan niet in deze kopgroep zit vind ik dan wel vrij opmerkelijk. Die was er niet mee bezig vanmorgen
Ik weet niet of je de eerste 80 kilometer gezien hebt?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef franklop het volgende:
Dat Rosa dan niet in deze kopgroep zit vind ik dan wel vrij opmerkelijk. Die was er niet mee bezig vanmorgen
Maar Rosa was non-stop aan het aanvallen in de beginfase en wilde juist per sé meezitten.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef franklop het volgende:
Die moest al lossen in het peloton.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef franklop het volgende:
Was vrij vroeg gelost, las ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:52 schreef franklop het volgende:
quote:
Heb niks gezienquote:Op zondag 22 mei 2022 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de eerste 80 kilometer gezien hebt?
quote:Op zondag 22 mei 2022 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met de geliefde @:Rellende_Rotscholier aan de hand?
Maar ze doen de regie niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:58 schreef DiegoFuser het volgende:
De beste beelden ooit (omdat Belgisch) uit de Giro die José en wielerman aankondigde in een podcast vallen mij niet mee
Tot over 2 minutenquote:
Lekker krachten smijten en straks weer heerlijk parkerenquote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekker krachten smijten en straks weer heerlijk parkeren
Nee! Wantquote:
Drie schermen GENOTquote:Op zondag 22 mei 2022 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk liever naar ranzig domme Sven van Beek op veld in Alkmaar.
Lets go!quote:Op zondag 22 mei 2022 15:04 schreef Mani89 het volgende:
We zullen ons melden in het F1 topic zodra Max in de grindbak staat geparkeerd.
Geeft een bizar sterke indruk.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik een update krijgen over Sosa? @:Mani89 @:Slobeend
O, echt?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:25 schreef Max23 het volgende:
Sosa is gelost volgens de tracker en zit ook bij Mollema en Arensman
WE juichen voor Bouwmanquote:Op zondag 22 mei 2022 15:29 schreef franklop het volgende:
Het wordt geen VLAGGETJES feestje als het zo doorgaat
Geen kopman om voor te rijdenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zou het weer een rol kunnen spelen voor Arensman? Of heeft hij te vroeg gepiekt?
Ik denk dat het mentaal is. Als Bardet nog meedeed en hij werd als vooruitgeschoven post meegestuurd, dan had hij nu nog bij Ciccone gezeten.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig wel van Arensman, die moet beter kunnen.
Ik denk het ook. Als Tusveld beter is dan klopt er iets niet. Gisteren zal ook wel ingehakt hebben.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mentaal is. Als Bardet nog meedeed en hij werd als vooruitgeschoven post meegestuurd, dan had hij nu nog bij Ciccone gezeten.
Joop Bos.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Hoezo hebben Nederlandse tennissers altijd van die Mongolen namen?
Hebben we niet een fantastische eerste week gehad?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Dumoulin weer met misère, Bouwman die plotseling instort, Arensman die er doorheen zakt. Gelukkig ben ik niet zo van het vlaggetje, anders zou je er weer spontaan depressief van worden.
Ach, het is al een fraaie Giro geweest voor het vlaggetje.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Dumoulin weer met misère, Bouwman die plotseling instort, Arensman die er doorheen zakt. Gelukkig ben ik niet zo van het vlaggetje, anders zou je er weer spontaan depressief van worden.
Bas Tietema onze hoop in donkere dagen?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse wielrennen zit in een diepe crisis.
Gelukkig heeft Wout Nederlandse roots dus kunnen we toch nog een beetje met het vlaggetje zwaaien.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bas Tietema onze hoop in donkere dagen?
We missen een type Rob Ruijghquote:Op zondag 22 mei 2022 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Het Nederlandse wielrennen zit in een diepe crisis.
Even snel geteld is Bas sinds 2017 53 van start gegaan in een koers waarvan hij er 13 keer in is geslaagd om de finish te halen. Wat een collectie van 40 DNF's en OTL's maakt. Bingoal wat doen we daar mee?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bas Tietema onze hoop in donkere dagen?
Die was dikker dan Dario Pieri.quote:
Ik zie het al. Een nieuw contractquote:Op zondag 22 mei 2022 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even snel geteld is Bas sinds 2017 53 van start gegaan in een koers waarvan hij er 13 keer in is geslaagd om de finish te halen. Wat een collectie van 40 DNF's en OTL's maakt. Bingoal wat doen we daar mee?
Dat is niet waar ze hem voor hebben genomen. Het feit dat hij nu wéér ter sprake komt laat zien dat het voor Bingogoals een geslaagde transfer is geweest.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even snel geteld is Bas sinds 2017 53 van start gegaan in een koers waarvan hij er 13 keer in is geslaagd om de finish te halen. Wat een collectie van 40 DNF's en OTL's maakt. Bingoal wat doen we daar mee?
Om het hele team voor lul te zetten?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet waar ze hem voor hebben genomen. Het feit dat hij nu wéér ter sprake komt laat zien dat het voor Bingogoals een geslaagde transfer is geweest.
De mannelijke versie van Puck Moonen dus?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze komen meer in het nieuws dan met welke uitslag dan ook, hoezo zouden ze voor lul staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |