Nee. Vast niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gekeken, maar ga het wel doen want deze TS heeft verstand van zaken als het aankomt op tv kijken.
Soms doet er een groep 'studenten' mee die alles fout hebben.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja een SBS quiz is echt om te huilen, het niveau is daar echt aangepast aan de kijker
Oh dat wist ik niet, je kijkt vaker dan ik. Mbo 'studenten' zeker?quote:Op zondag 22 mei 2022 08:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Soms doet er een groep 'studenten' mee die alles fout hebben.
Nee. Zag ooit een rtl4 quiz (zelfde niveau) met linda de mol en... misschien heb je gelijk maar ik kan me het mbo-gedeelte niet herinneren.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, je kijkt vaker dan ik. Mbo 'studenten' zeker? [ afbeelding ]
RTL4 quiz is qua vragen van een veel hoger niveau dan een SBS quiz hoor. Bij lange na niet hetzelfde.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:31 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Nee. Zag ooit een rtl4 quiz (zelfde niveau) met linda de mol en... misschien heb je gelijk maar ik kan me het mbo-gedeelte niet herinneren.
quote:Op zondag 22 mei 2022 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gekeken, maar ga het wel doen want deze TS heeft verstand van zaken als het aankomt op tv kijken.
Eens wel, Mathijs hoort zichzelf natuurlijk ook graag orerenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:01 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Aardige quiz, hoewel ik hoop dat de langdradige speluitleg van Van Nieuwkerk in volgende afleveringen achterwege mag blijven.
Wel leuk dat je op de bijbehorende website blijkbaar een uitleg van alle connecties kan vinden.
Sinds het Sinead antwoord bedacht ik mij Prince dus zijn naam zat nog scherp in mijn hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens wel, Mathijs hoort zichzelf natuurlijk ook graag oreren![]()
Vond vooral ook het decor leuk en mooi dat ze die visuals zo gebruikten
Wie had uiteindelijk de ultieme connectie geraden?
Leuk programma, goed bekeken, maar weet niet of het geschikt is voor NPO1.quote:Op zondag 22 mei 2022 07:49 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand gekeken? Ik vind het een leuk programma:Y
In ieder geval nog iets van niveau ipv die simpele sneue SBS vragen als "Welk nummer hoort bij James Bond? 007 of 014"
Had ik met Corvette.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sinds het Sinead antwoord bedacht ik mij Prince dus zijn naam zat nog scherp in mijn hoofd.
Ik vond de uiteindelijke extra hints eerlijk gezegd niet erg geslaagd concept. Leek mij leuker als ze meerdere hints via een lijntje met elkaar verbonden ofzo. Bijvoorbeeld "corvette", "paars", "deze ben ik even vergeten" en dan een overkoepelende hint geven.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sinds het Sinead antwoord bedacht ik mij Prince dus zijn naam zat nog scherp in mijn hoofd.
Kroegen quiz.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:14 schreef golfer het volgende:
Bekeken. Vragenniveau en de connecties waren vrij simpel, vond ik
Grafisch gezien wel leuk gemaakt, maar wat de mensen daarvan in de studio echt zien vraag ik mij af.
Je hoorde trouwens wel publiek, maar die zag ik niet?
Ik weet niet of dit concept zelf bedacht is of dat het format uit het buitenland komt?
Nee. Waren achterlijke vragen. Zeker voor studenten.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
RTL4 quiz is qua vragen van een veel hoger niveau dan een SBS quiz hoor. Bij lange na niet hetzelfde.
En je bedoelt waarschijnlijk Weet ik veel met heel die tribune vol studenten. Zo dom zijn die ook weer niet, zitten ook kutvragen tussen.
Dit zijn prima namenquote:Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef golfer het volgende:
Komende deelnemers:
Afl. 2 - 28 mei - Sportjournalisten: Dione de Graaff, Jeroen Stekelenburg, Thijs Zonneveld
Afl. 3 - 04 juni - Operazangeressen: Francis van Broekhuizen, Tania Kross, Maria Fiselier
Afl. 4 - 18 juni - Podcastmakers: Bart Vriends, Nynke de Jong, Mischa Blok
Afl. 5 - 25 juni - Reisseriemakers: Tom Egbers, Nadia Moussaid, Ilja Gort
Afl. 6 - 02 juli - Mollen: Jeroen Kijk in de Vegte, Jan Versteegh, Anne-Marie Jung
Afl. 7 - 16 juli - Debuutschrijvers: Lale Gül, Maike Meijer, Maurits Chabot
Afl. 8 - 23 juli - Radio dj’s: Jan-Willem Roodbeen, Annemieke Schollaardt, Sander Hoogendoorn
Vooral die allereerste ja. Hoe kom je in hemelsnaam aan Verstappen als Alexander er als hint bij staatquote:Op zondag 22 mei 2022 12:14 schreef golfer het volgende:
Bekeken. Vragenniveau en de connecties waren vrij simpel, vond ik
Grafisch gezien wel leuk gemaakt, maar wat de mensen daarvan in de studio echt zien vraag ik mij af.
Je hoorde trouwens wel publiek, maar die zag ik niet?
Ik weet niet of dit concept zelf bedacht is of dat het format uit het buitenland komt?
Bart Vriendsquote:Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef golfer het volgende:
Komende deelnemers:
Afl. 2 - 28 mei - Sportjournalisten: Dione de Graaff, Jeroen Stekelenburg, Thijs Zonneveld
Afl. 3 - 04 juni - Operazangeressen: Francis van Broekhuizen, Tania Kross, Maria Fiselier
Afl. 4 - 18 juni - Podcastmakers: Bart Vriends, Nynke de Jong, Mischa Blok
Afl. 5 - 25 juni - Reisseriemakers: Tom Egbers, Nadia Moussaid, Ilja Gort
Afl. 6 - 02 juli - Mollen: Jeroen Kijk in de Vegte, Jan Versteegh, Anne-Marie Jung
Afl. 7 - 16 juli - Debuutschrijvers: Lale Gül, Maike Meijer, Maurits Chabot
Afl. 8 - 23 juli - Radio dj’s: Jan-Willem Roodbeen, Annemieke Schollaardt, Sander Hoogendoorn
Hier viel ik er ook in. Was wel gênant hoe weinig deze 'betweters' wisten.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zapte hier langs bleef hangen tot het einde hoezo raden ze Batman niet
Alex was best prima toch? De andere 2 deelnemers waren wel bedroevend, duidelijk geen Wikipedia feitjesscrollers.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:17 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Hier viel ik er ook in. Was wel gênant hoe weinig deze 'betweters' wisten.
Inderdaad, super traag en totaal niet interessant deze quiz. Die van Nieuwkerk die staat te doen alsof hij het allemaal uitgevonden heeft. Nee mijn ding is het niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:11 schreef Raw85 het volgende:
Ik vond het echt ongelooflijk kut. Het verbaast me dat er hier toch best wat enthousiasme is.
Ja, het programma is beter en leuker dan mijn verwachtingen vooraf.quote:Op zondag 22 mei 2022 07:49 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand gekeken? Ik vind het een leuk programma:Y
In ieder geval nog iets van niveau ipv die simpele sneue SBS vragen als "Welk nummer hoort bij James Bond? 007 of 014"
Die NFT die wordt uitgekeerd en waar er kennelijk maar 1 exemplaar van is, is al 2 afleveringen hetzelfde. Dus misschien wisten ze op voorhand al dat er geen winnaar zou komen deze afleveringquote:Op zondag 29 mei 2022 09:20 schreef Cynix ® het volgende:
Wel aardig, maar minder sensationeel als wat Matthijs ons vrijwel onophoudelijk wil laten geloven.
"Het gaat om de ultíeme connectie waarmee alles ineens aan elkaar gelinkt blijkt te zijn!!!"
En dat wordt dan zo'n 25 x herhaald per aflevering.
Dus: leuk kwisje, grappige invalshoek, maar ook weer niet héél bijzonder. En Matthijs is echt véél te veel aan het woord met zijn hoogdravende uitleg alsof er net leven op Mars ontdekt is.
hoe is het bevallen waarde heer?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga nu kijken op aanraden van @:redfever007
Was wel aardig, vooral omdat Dione mee deed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |