Dat was toch in 1999?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
In 2000 mocht je zelf weten in welke taal je wilde zingen, t/m 1998 had je alleen de keus uit je officiėle landstalen (uiteraard vanaf het moment van invoeren van die regel)
Daarom is dit ook m'n minst favoriete ESF-periode.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:54 schreef Sableheart het volgende:
Nog steeds goede nummers, maar het begint nu toch ook wel op te vallen hoe weinig nummers er eigenlijk opvallen. Veel midtempo achtergrondmuziek.
quote:Chris & Moira were a Maltese duo, formed by Moira Stafrace and Christopher Scicluna
RIPquote:Scicluna died in February 2022, at the age of 62
Onze @Moira zou een beter nummer hebben gekozen om te zingen.quote:
Begrijpelijk. Een paar nummers in deze stijl is prima, maar dit is gewoon te veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom is dit ook m'n minst favoriete ESF-periode.
Hemel en Aarde was toch de laatste Nederlandstalige inzending in de finale tot De Diepte?quote:
Je bent in een leuk rabbithole gevallen. Wel tof om dat allemaal eens uit te zoeken, vooral als je in die tijd bent opgegroeid.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Deze:
Heeft Telekids ook gecoverd:
Niemand gaat dat nu luisteren, maar even ter info.Kwam er zelf ineens achter toen ik die inzending een keer hoorde.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Hemel en Aarde was toch de laatste Nederlandstalige inzending in de finale tot De Diepte?
Ik was inderdaad even afgeleidquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je bent in een leuk rabbithole gevallen. Wel tof om dat allemaal eens uit te zoeken, vooral als je in die tijd bent opgegroeid.
Ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Hemel en Aarde was toch de laatste Nederlandstalige inzending in de finale tot De Diepte?
En ik heb nog iets klaarstaan voor straks. Geen telekids helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was inderdaad even afgeleid
We hebben dus al Oe A Ochtendgymnastiek, dat Portugese nummer van net, en die uit 1992.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |