ik heb aan boord wel eens pH test strips op de ontbijttafel gelegd.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zijn nagenoeg onmogelijk tenzij je een ongelooflijke zuurk** bent.
Strakke aktie.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb aan boord wel eens pH test strips op de ontbijttafel gelegd.
Werd niet door iedereen gewaardeerd
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb aan boord wel eens pH test strips op de ontbijttafel gelegd.
Werd niet door iedereen gewaardeerd
Heeft het gesmaakt?quote:
Ik zie soms wel leuke filmpjes van dieren op treinbanen.quote:
katten zijn aan mij niet besteedquote:Op zondag 22 mei 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie soms wel leuke filmpjes van dieren op treinbanen.
Ik hou het wel bij een parkiet.quote:
Beetje vroeg idd. En zo vroeg hoef ik er ook niet uit.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee......niks leuks op tv, nog te vroeg om te gaan slapen.....
Uitslaapdagje morgen?? Hier weer 7 uur wekker....quote:Op zondag 22 mei 2022 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje vroeg idd. En zo vroeg hoef ik er ook niet uit.
Hier kwart over 7quote:Op zondag 22 mei 2022 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uitslaapdagje morgen?? Hier weer 7 uur wekker....
Ja ik helaas ook......quote:Op zondag 22 mei 2022 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier kwart over 7maar ben meestal toch wel eerder wakker.
Dan moet ik al beginnen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uitslaapdagje morgen?? Hier weer 7 uur wekker....
Ik word rond die tijd wel vaak wakker, maar val meestal wel weer in slaap dan.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vinden mijn cliënten niet zo leuk gok ik
[..]
Als ik geluk heb haal ik 4.30 uur.....
Dan wordt het hier al te druk buiten qua verkeer en vogels enzoquote:Op zondag 22 mei 2022 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik word rond die tijd wel vaak wakker, maar val meestal wel weer in slaap dan.
En in de zomer de zon. Ik slaap zeker beter in de winter.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan wordt het hier al te druk buiten qua verkeer en vogels enzo
Heb wel echt donkere gordijnen, maar zodra de zomertijd ingaat slaap ik een stuk minder dan in de wintertijd....quote:Op zondag 22 mei 2022 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
En in de zomer de zon. Ik slaap zeker beter in de winter.
Dat zou ook niks voor mij zijn ha ha, maar tis wel echt goed donker hier maar mijn biologische klok wordt gewoon te vroeg wakkerquote:Op zondag 22 mei 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik slaap beter als 't echt goed donker is..
Die slaapmaskers werken voor mij niet, die raak ik na een half uur kwijt
Als kind had ik houten luiken in de muur en ik sliep altijd in het donker.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik slaap beter als 't echt goed donker is..
Die slaapmaskers werken voor mij niet, die raak ik na een half uur kwijt
Zit jij niet in een verkeerd topic??quote:Op zondag 22 mei 2022 21:44 schreef Makrelis het volgende:
Meegekregen net @:laforest ? 45 minuten interview op de nederlandse tv met Christine Lagarde.
Oeps. Ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zit jij niet in een verkeerd topic??![]()
Neen. Ik was een boek aan het lezen.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:44 schreef Makrelis het volgende:
Meegekregen net @:laforest ? 45 minuten interview op de nederlandse tv met Christine Lagarde.
Dat je denkt: huh, waar gaat het ineens over....quote:Op zondag 22 mei 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
had ie laatst ook al, toen heel verhaal over een tekkel hont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |