Goed hoor, productief dagjequote:Op zondag 22 mei 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moe, maar verder goed..hoe is t met jou?
Ah lekker hoor, ben ook lekker bezig geweest..quote:
ja? heb je gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, ben ook lekker bezig geweest..
Bed verschoond, slaapkamer schoongemaakt.. buiten de ramen/kozijn gedaan lag allemaal zand op.. Helaas niet met de regen er afgespoeldquote:
Die komen daar ook, of moet je dat zelf regelen? Hier komen ze meestal 3 keer in het jaar..quote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ramen moet ik ook nog doen, kan ook alleen bij de balkon ramendus zit eigenlijk te wachten op de glazenwasser
Ik huur, voor zover ik weet is 't geregeld via VVE Kan alleen mn slaapkamer ramen en 1 raam van de woonkamer niet bereiken vanaf balkon (en ook niet zonder naar buiten te flikkeren uit het raam als ik t zelf zou doen).quote:Op zondag 22 mei 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die komen daar ook, of moet je dat zelf regelen? Hier komen ze meestal 3 keer in het jaar..
Dan misschien even informeren wanneer ze komen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik huur, voor zover ik weet is 't geregeld via VVE Kan alleen mn slaapkamer ramen en 1 raam van de woonkamer niet bereiken vanaf balkon (en ook niet zonder naar buiten te flikkeren uit het raam als ik t zelf zou doen).
Ze zouden komen nadat er geschilderd was. maar goed, inmiddels bijna een maand verder. En oa Eunice zit nog op mn ramen
Ja al gedaan.. maar VVE is niet zo eh.. tja.. Ingesteld op de werkende mensquote:Op zondag 22 mei 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien even informeren wanneer ze komen?
Maar er hoeft toch niemand thuis te zijn, als ze de ramen wassenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja al gedaan.. maar VVE is niet zo eh.. tja.. Ingesteld op de werkende mens
(ik en mijn buurman zijn de enigen die nog werken)
Nope, maarja.. Bijzondere lui zijn het ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar er hoeft toch niemand thuis te zijn, als ze de ramen wassen
Tja dat is dan wel lastig.. je neemt er ook geen vrij voor..quote:Op zondag 22 mei 2022 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope, maarja.. Bijzondere lui zijn het ¯\_(ツ)_/¯
ze hadden iemand ingehuurd om het hang en sluitwerk van de ramen te controleren en onderhouden. Of ik even gisteren aan wil geven wanneer die lui morgen tussen 10 en 15u langs kunnen komen.
Leuk als je werkt(en helemaal als je dubbel onregelmatig werkt)
Op zo'n korte termijn kan ik geeneens vrij nemenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja dat is dan wel lastig.. je neemt er ook geen vrij voor..
Dat ga je niet doen natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn kan ik geeneens vrij nemen
tenminste.. kan wel.. maar dan kost 't me serieus geld
Ah ok.. hoe bouw zoiets om dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Nee ik heb geen kelder.. appartement.
Maar ik heb een koelkast omgebouwd tot klimaatkast. Die staat bij m'n ouders
Met een thermostaat en een hydrostaat.quote:
Oké, wel tof zo'n eigen droog dingquote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een thermostaat en een hydrostaat.
Mijn thermostaat heeft een koel en een verwarm aansluiting. De koel aansluiting zit aangesloten op de koelkast zelf. De verwarm aansluiting op een Keramische terrarium lamp.
En voor de hydrostaat een bevochtiger en een droger. Maar hoef eigenlijk nooit te drogen, want dat doet de koelkast zelf.
quote:
Leuk hoor, eigen worst makenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ooit eens geroepen dat ik worst wilde leren maken. Toen voor mn verjaardag een workshop van wateetons gekregen. The rest is history
quote:
Dat is wel een lang proces, hopen dat het ook wel gaat lukken dan.. Anders is wel balen als na 2 jaar niet eetbaar isquote:Op zondag 22 mei 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en lekker vooral
en nu dus voor 't eerst een ham. Heb dat nooit eerder gedaan omdat je daar toch wel 2 jaar mee bezig bent en eigenlijk wel wekelijks ff naar moet kijken.
dat heb je meestal wel voor die tijd al in de gatenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een lang proces, hopen dat het ook wel gaat lukken dan.. Anders is wel balen als na 2 jaar niet eetbaar is
Ik over de lasagnequote:Op zondag 22 mei 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan
kaas doe ik over m'n pozza
Eigen kweek?quote:
En de spaghetti.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Eigen kweek?
Bevergem?
Workin' moms?
A perfect family (en dan in het Spaans)
Derek (met Ricky Gervais)
quote:
After Life als je een beetje van Engelse humor houdt..quote:
Wie houdt er nou niet van Engelse humor?quote:
Zullen er vast wel mensen zijn die het niks vindenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van Engelse humor?
Sommige dingen zijn zijn nagenoeg onmogelijk tenzij je een ongelooflijke zuurk** bent.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zullen er vast wel mensen zijn die het niks vinden
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zijn nagenoeg onmogelijk tenzij je een ongelooflijke zuurk** bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |