Goed hoor, productief dagjequote:Op zondag 22 mei 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moe, maar verder goed..hoe is t met jou?
ja? heb je gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, ben ook lekker bezig geweest..
Bed verschoond, slaapkamer schoongemaakt.. buiten de ramen/kozijn gedaan lag allemaal zand op.. Helaas niet met de regen er afgespoeldquote:
Die komen daar ook, of moet je dat zelf regelen? Hier komen ze meestal 3 keer in het jaar..quote:Op zondag 22 mei 2022 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ramen moet ik ook nog doen, kan ook alleen bij de balkon ramendus zit eigenlijk te wachten op de glazenwasser
Ik huur, voor zover ik weet is 't geregeld via VVE Kan alleen mn slaapkamer ramen en 1 raam van de woonkamer niet bereiken vanaf balkon (en ook niet zonder naar buiten te flikkeren uit het raam als ik t zelf zou doen).quote:Op zondag 22 mei 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die komen daar ook, of moet je dat zelf regelen? Hier komen ze meestal 3 keer in het jaar..
Dan misschien even informeren wanneer ze komen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik huur, voor zover ik weet is 't geregeld via VVE Kan alleen mn slaapkamer ramen en 1 raam van de woonkamer niet bereiken vanaf balkon (en ook niet zonder naar buiten te flikkeren uit het raam als ik t zelf zou doen).
Ze zouden komen nadat er geschilderd was. maar goed, inmiddels bijna een maand verder. En oa Eunice zit nog op mn ramen
Ja al gedaan.. maar VVE is niet zo eh.. tja.. Ingesteld op de werkende mensquote:Op zondag 22 mei 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien even informeren wanneer ze komen?
Maar er hoeft toch niemand thuis te zijn, als ze de ramen wassenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja al gedaan.. maar VVE is niet zo eh.. tja.. Ingesteld op de werkende mens
(ik en mijn buurman zijn de enigen die nog werken)
Nope, maarja.. Bijzondere lui zijn het ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar er hoeft toch niemand thuis te zijn, als ze de ramen wassen
Tja dat is dan wel lastig.. je neemt er ook geen vrij voor..quote:Op zondag 22 mei 2022 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope, maarja.. Bijzondere lui zijn het ¯\_(ツ)_/¯
ze hadden iemand ingehuurd om het hang en sluitwerk van de ramen te controleren en onderhouden. Of ik even gisteren aan wil geven wanneer die lui morgen tussen 10 en 15u langs kunnen komen.
Leuk als je werkt(en helemaal als je dubbel onregelmatig werkt)
Op zo'n korte termijn kan ik geeneens vrij nemenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja dat is dan wel lastig.. je neemt er ook geen vrij voor..
Dat ga je niet doen natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn kan ik geeneens vrij nemen
tenminste.. kan wel.. maar dan kost 't me serieus geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |