Wellicht ook omdat hij toch al vrijwel helemaal achteraan stond. Heb je wat reserveonderdelen.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De hoeveelste franse koffiemolen is dat al intussen?
Nee hoor, Masi's improvisatie na zijn getreuzel was niet helemaal eerlijk voor alle coureurs, maar het had verder geen invloed op Hamilton. Het verschil werd gemaakt doordat Hamilton de veel langzamere Perez niet voorbij kon komen, niet durfde te pitten en zich liet verrassen door een vroege aanval van Verstappen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het uiteindelijke verschil werd door Masi gemaakt.
Nee hoor, niet iedereen doet aan scorebordjournalistiek, niet iedereen is een Britse chauvinist met een imperial sense of entitlement en niet iedereen is ingepakt door Mercedes marketing waarin Hamilton het krediet krijgt voor de fantastische auto van Mercedes. En dan zou het wel over Silverstone zijn gegaan.quote:Als Ham WDC was geworden, dan had iedereen geconstateerd dat hij de beste was geweest dat seizoen, uit geslagen positie teruggekomen, ware kampioen, GOAT, blah, blah, blegh...
Nee. De beste coureur tegen de beste auto, altijd spannend en dat is F1 op zijn best.quote:Onder de streep waren en zijn ze gewoon gelijkwaardig aan elkaar.
Hij rijdt dus zo goed als de afgelopen 8 jaar.quote:
Dat HAM geen GOAT is zijn we helemaal met elkaar eens.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij rijdt dus zo goed als de afgelopen 8 jaar.
En wordt om zijn oren gereden door de nieuweling in de ploeg. Dan is het dus duidelijk geen GOAT. Maar goed,dat wisten we al.
Het valt me juist reuze mee, deze prijzen. Ik had een nulletje erachter ook niet raar gevonden.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ah een outfit voor de gewone man dus
Wat een wanstaltigheid
Maar goed, voor kleding voor zo‘n breed publiek zie je het weinig op straat. Al is dat natuurlijk ook goed te verklaren met smaak en stijlquote:Op zondag 22 mei 2022 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het valt me juist reuze mee, deze prijzen. Ik had een nulletje erachter ook niet raar gevonden.
Tuurlijk zijn het geen Wibra-prijzen, maar 800 euro voor een jas of 350 voor een broek is ook niet extreem exclusief.
Een uur in de rij staan voor water en uren wachten op openbaar vervoer heb ik ook meerdere keren gelezen.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor echt allemaal horrorverhalen van de toeschouwers dit weekend...
Nou vraag ik me af of het gewoon sneeuwvlokjes zijn die een VIP behandeling verwachten en terecht niet krijgen of dat het echt zo'n gigantische bende is. De enige terechte klacht waar ik me wel in kan vinden is dat water schijnbaar onmogelijk te krijgen is terwijl het 35 graden is.
Spanje/italie is toch altijd mega slecht geregeld. Als je naar monza gaat denk je dat het jaren 80 is.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou vraag ik me af of het gewoon sneeuwvlokjes zijn die een VIP behandeling verwachten en terecht niet krijgen of dat het echt zo'n gigantische bende is. De enige terechte klacht waar ik me wel in kan vinden is dat water schijnbaar onmogelijk te krijgen is terwijl het 35 graden is.
Dat laatste, las ik. Te weinig horecastands, waardoor er lange rijen staan en je 1 a 2 uur kan wachten totdat je aan de beurt bent.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een keer 2 uur op een modderige parkeerplaats bij Spa vastgestaan, dat maakt mij dan echt geen ene zak uit, want het hoort erbij. Het jaar erop konden we pas om 18:00 van de camping af, maar daarvoor was het plan sowieso om even op het circuit te blijven en was de aankomende regen de enige reden om alvast alles in te pakken. Uiteindelijk niets gemerkt van de drukte omdat we toevallig sowieso pas om 18:00 weg wilden, en daarna reed het prima door. Je kan het verwachten, dus stel je er ook op in.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een uur in de rij staan voor water en uren wachten op openbaar vervoer heb ik ook meerdere keren gelezen.
Indien waar, dan heeft het niks met sneeuwvlokjes te maken, dat is gewoon crimineel slecht event management.
Een uur of twee uur in de rij moeten wachten op water bij temperaturen van 30C+, of 2/3 uur in de brandende zon moeten wachten op taxi's en OV heeft niks te maken met "stel je er mee op in", het "hoort erbij" en "wat een sneeuwvlokjes tegenwoordig".quote:Op zondag 22 mei 2022 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur op een modderige parkeerplaats bij Spa vastgestaan, dat maakt mij dan echt geen ene zak uit, want het hoort erbij. Het jaar erop konden we pas om 18:00 van de camping af, maar daarvoor was het plan sowieso om even op het circuit te blijven en was de aankomende regen de enige reden om alvast alles in te pakken. Uiteindelijk niets gemerkt van de drukte omdat we toevallig sowieso pas om 18:00 weg wilden, en daarna reed het prima door. Je kan het verwachten, dus stel je er ook op in.
Ik heb het gevoel dat Leclerc zal spinnen.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:08 schreef Remco2021 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Verstappen uit gaat vallen.
Ben je ooit in Spa geweest? :-)quote:Op zondag 22 mei 2022 13:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een uur of twee uur in de rij moeten wachten op water bij temperaturen van 30C+, of 2/3 uur in de brandende zon moeten wachten op taxi's en OV heeft niks te maken met "stel je er mee op in", het "hoort erbij" en "wat een sneeuwvlokjes tegenwoordig".
Dat is vanuit veiligheidsoogpunt gewoon volstrekt onverantwoord.
Kijk hoe Zandvoort en de NS de handen ineengeslagen hebben afgelopen jaar, dat is hoe je het aanpakt.
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een uur of twee uur in de rij moeten wachten op water bij temperaturen van 30C+, of 2/3 uur in de brandende zon moeten wachten op taxi's en OV heeft niks te maken met "stel je er mee op in", het "hoort erbij" en "wat een sneeuwvlokjes tegenwoordig".
Dat is vanuit veiligheidsoogpunt gewoon volstrekt onverantwoord.
Kijk hoe Zandvoort en de NS de handen ineengeslagen hebben afgelopen jaar, dat is hoe je het aanpakt.
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
De enige terechte klacht waar ik me wel in kan vinden is dat water schijnbaar onmogelijk te krijgen is terwijl het 35 graden is.
Ik heb ook weleens uren op een modderige parkeerplaats bij de Nurburgring staan wachten, en ja dan haal je een keer je schouders op.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je ooit in Spa geweest? :-)
Dat gaat alleen werken als je heel veel bomen weghaalt
Een gemiddelde ochtendspits in Nederland stoot meer uit dan 10 jaar aan F1 races bij elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:23 schreef Remco2021 het volgende:
Hoe zit het met de uitstoot van al die wagens ? Wat vind de klimaatsekte ervan?
Max DNF + Leclerc spin = Sainz overwinning?? Wel leuk voor in zijn thuisland danquote:Op zondag 22 mei 2022 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Leclerc zal spinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |