Wij hebben Bijlow.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is levensgevaarlijk
ik denk dat het 1 van de beste spitsen van de wereld is op dit moment
Ik heb net een week vrij gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ik geloof niet zo dat TS weer aan het werk moet op maandag
Is vooruit denkenquote:
quote:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...quote:
Daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor de kwart finale en halve finale was WERKEN VOOR JE GELD ook de topic titel van mij...
Zoek maar terug.
Alles draait in het leven om bepaalde patronen volgenquote:
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.quote:
Gelukkig is er een finale topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme acht keer achter elkaar posten zodat hij maar het nieuwe topic kan maken, met een walgelijke TT.
klaas op gelijke hoogte met Putin.quote:
Na hun carriθre moeten Jens en Bryan sowieso een podcastje of voetbalshow beginnen, echt een geweldige chemie voor de cameraquote:
Maar kan hij ook een strafschop nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Een type dat het gras opvreet, desnoods de modder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef ZKA het volgende:
Ik ben iets op het spoor. Die nieuwe spits waar Feyenoord voor moet gaan heeft een zwaar interessant profiel. Onontdekt, sterk, lengte mee, vrij rap, voetwerk in orde, neusje voor de goal, neusje voor medespelers, potentie. Beetje vergelijkbaar met Alexander Isak, maar dan de trucendoos thuisgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |