SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Jij bent modquote:
Wij welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de mod de OP moet maken.
Jij kan hem wijzigen, ik niet want simpele zwarte en jij bent een blauwequote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die mooie banner met Frijns erin al gemaaktquote:
Je kan een nieuwe OP maken die ik dan in de OP zetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kan hem wijzigen, ik niet want simpele zwarte en jij bent een blauwe
De mod opent zojuist een nieuw topicquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luiwammes..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan een nieuwe OP maken die ik dan in de OP zet
Ben niet zo handig in mooier plaatjes en banners makenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan een nieuwe OP maken die ik dan in de OP zet
Ik ook niet, zie je niet hoe afschuwelijk lelijk die banner is?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben niet zo handig in mooier plaatjes en banners maken
Martins en Colapinto uitgevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:28 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er![]()
Beter laat dan nooit he. Nog iets gemist?
Ach...Dank jequote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Martins en Colapinto uitgevallen
Was nog ff naar de Q vd Indy500. Rinus vooralsnog op P1quote:
Is dat morgen ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was nog ff naar de Q vd Indy500. Rinus voorslsnog op P1
Ja, de Fast 12 en de Fast 6 zijn morgenquote:
Dat heb ik gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Williams liet de auto afslaan tijdens start formatie ronde. Moest uit de pits starten
Plus weer wat strafpunten. Dus binnenkort mag hij waarschijnlijk een wedstrijd aan de kant blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cordeel snapt het weer eens niet
10 sec straf
Ben ik niet alleen in dit topicquote:
Welnee, dat zijn competente marshalls. Nou is dit sowieso wel al een hele verbetering tov Miami, dus komt wel goedquote:Op zondag 22 mei 2022 10:23 schreef Nober het volgende:
Monaco gaat ook een feest worden achter de SC.
Afschaffen! Geeft alleen maar problemen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
DRS open en meteen gehannes. Ach valt te verwachten
Beter dan het F1 team, jaquote:
Expres gedaan zodat het niet al afgelopen is als jij komt kijkenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Expres gedaan zodat het niet al afgelopen is als jij komt kijken
Dan moet je het niet casten naar je tvquote:Op zondag 22 mei 2022 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fan van F1TV nu, ik heb al maanden niet zo ver voor gelopen op de rest
O was het Leclerc degene die het pad niet volgde? Of was het de botsing zelf waarvoor ze hem nu onderzoeken?quote:
Exact. Kijken via de app op de tv ishet snelstquote:Op zondag 22 mei 2022 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je het niet casten naar je tv
Helaas mijn tv te oud voor (smart tv 8 jaar oud)quote:Op zondag 22 mei 2022 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Kijken via de app op de tv ishet snelst
Oja, die ken ikquote:Op zondag 22 mei 2022 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je het niet casten naar je tv
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Expres gedaan zodat het niet al afgelopen is als jij komt kijken
Dat is jammer jaquote:Op zondag 22 mei 2022 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas mijn tv te oud voor (smart tv 8 jaar oud)
Daarvoor hebben we tegenwoordig de regionale F3 seriesquote:Op zondag 22 mei 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit krijg je als je een schakel uit het pad richting de F1 haalt. De oude Europese F3 was een mooie tussenstap voor de GP3
Wie?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig de regionale F3 series
Als zijn grote broer vanmiddag ook zo doet, vind ik het primaquote:
Eensquote:Op zondag 22 mei 2022 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als zijn grote broer vanmiddag ook zo doet, vind ik het prima
Formula Regional European Championship by Alpine. En ook in de VS, Japan en Azië hebben ze regionale F3 klassen.quote:
Dan krijgen we wel een vrij saaie racequote:Op zondag 22 mei 2022 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als zijn grote broer vanmiddag ook zo doet, vind ik het prima
Was een grap, ik weet dat het bestaat, het is alleen bij lange na niet zo groot als het oude F3.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Formula Regional European Championship by Alpine. En ook in de VS, Japan en Azië hebben ze regionale F3 klassen.
Met bijna 40 auto's is het wel groter. Alleen nog niet zo populairquote:Op zondag 22 mei 2022 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een grap, ik weet dat het bestaat, het is alleen bij lange na niet zo groot als het oude F3.
quote:
Met de tijdstraf worden het er nog meer.quote:
Met de straf erbij P14quote:Op zondag 22 mei 2022 10:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Zie hem op P11. Rond die plek zat hij zowat de hele race.
Ik mis vooral de Masters op Zandvoort. Altijd gaaf om daar de talenten te spotten die later in de F1 terecht komen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met bijna 40 auto's is het wel groter. Alleen nog niet zo populair
Gebeurde toch vrij veelquote:
Ook niet op het asfaltquote:Op zondag 22 mei 2022 10:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurde toch vrij veel![]()
Alleen niet vooraan
Ja maar er stond dat die 6 plekken verloren had zag ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Zie hem op P11. Rond die plek zat hij zowat de hele race.
5s straf werd toegepastquote:Op zondag 22 mei 2022 10:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar er stond dat die 6 plekken verloren had zag ik.
Nee dat bedoel ik eigenlijk. Wel wat geinige dingetjes achterin, maar goed, dat is grotendeels met coureurs die we over drie jaar niet meer kennenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurde toch vrij veel![]()
Alleen niet vooraan
Ah, vanaf de startpositie was dat danquote:Op zondag 22 mei 2022 10:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar er stond dat die 6 plekken verloren had zag ik.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 22 mei 2022 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, vanaf de startpositie was dat dan
Dat scheelde 3 plekken (van P11 naar P14) en werd pas na de finish toegepastquote:
Nee, hij startte van P5quote:
Geen idee. Maakt dat wat uit dan?quote:
Ja de eerste(?) openlijke homoseksuele coureur is natuurlijk nieuws. Of alleen bij voetballers?quote:
Ik denk niet dat het een groot ding is bij coureurs, maar wellicht heb ik het misquote:Op zondag 22 mei 2022 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja de eerste(?) openlijke homoseksuele coureur is natuurlijk nieuws. Of alleen bij voetballers?
Dit las ik in eerste instantie heel foutquote:Op zondag 22 mei 2022 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een groot ding is bij coureurs, maar wellicht heb ik het mis
Bij voetbal ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een groot ding is bij coureurs, maar wellicht heb ik het mis
Nou... Als hij besluit je in te willen halen..quote:Op zondag 22 mei 2022 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat Verschoor profiteerde van die spin door in ieder geval Nissany in te halen. Daar kun je maar beter voor rijden
hoe verder er voor hoe beterquote:Op zondag 22 mei 2022 11:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou... Als hij besluit je in te willen halen..
Niet? Ok, ik heb altijd anders begrepen.quote:
Is gewoon een rebranded Honda hoor (F1)quote:
Ja weet ik. Bij Max is het veel hydraulische problemenquote:Op zondag 22 mei 2022 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is gewoon een rebranded Honda hoor (F1)
Bleekemolen corrigeerde hemquote:Op zondag 22 mei 2022 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Allard: "Maar Vesti moet nog naar binnen!"
Drugovich is er voorbij inmiddelsquote:
Nou ja, je moet hem toch inhalen, dat is genoeg om het dun door de broek te hebben lopen.quote:
True!quote:Op zondag 22 mei 2022 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je moet hem toch inhalen, dat is genoeg om het dun door de broek te hebben lopen.
die moet ook nog jaquote:Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens dacht ik dat Caldwell ook nog moet. Heeft die een neus gewisseld ofzo?
Er was ook vrij weinig wat hij had kunnen don.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Doohan deed geen poging om te verdedigen
quote:Alleged breach of Article 28.10 of the FIA F2 Sporting Regulations - front left tyre not placed flat on the ground in the Feature Race
En nu is Lawson zijn pole kwijt, die is voor Drugovich.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:33 schreef Starflyer het volgende:
Lawson was het snelst in groep 1 voor Iwasa en Drugovich, maar hij (en ook Iwasa) is under Investigation voor het zetten van de snelste tijd onder geel als gevolg van de crash van Drugovich.
Pourchaire was het snelst in groep B voor Vips en Fittipaldi. Verschoor laatste omdat zijn snelle ronde verpest werd door de crash van Hughes.
De snelste coureur start de hoofdrace op pole, met naast zich de snelste uit de andere groep.
Morgenochtend om 11.40u de eerste race, met Haverkort op P3 en Van Hoepen op P7quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Veelbelovende eerste FREC-training in Monaco
[ afbeelding ]
Hey, een oude bekendequote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Eindelijk sinds lange tijd dat ik weer eens F2 sessie kan zien. Enfin, überhaupt racen live kan zienwas al weer van Miami geleden...
Met een beetje pech is het in de eerste bocht al voorbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Eindelijk sinds lange tijd dat ik weer eens F2 sessie kan zien. Enfin, überhaupt racen live kan zienwas al weer van Miami geleden...
0quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:37 schreef Zorro het volgende:
Benieuwd hoeveel SC of rode vlaggen we gaan zien
1 SC, 0 rode vlaggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:37 schreef Zorro het volgende:
Benieuwd hoeveel SC of rode vlaggen we gaan zien
Oh je kijkt niet? Nee dan niet hequote:
Aan het feesten of zijn auto?quote:
Had je ons niet kunnen uitnodigen daar in Monaco?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:44 schreef StephanL het volgende:
Een Nederlandse boot![]()
Mijn boot heeft ook 4 verdiepingen
Zijn auto voltanken met bierquote:
Boot is al vol met chickiesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had je ons niet kunnen uitnodigen daar in Monaco?
Op z’n hollands? Zelf eten en drinken meenemen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik volgend jaar ruimte regelen voor mijn boot en mijn mede-FOK!ers?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op z’n hollands? Zelf eten en drinken meenemen?
@vosss weet wat de lekkerste nootjes en bier zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op z’n hollands? Zelf eten en drinken meenemen?
Is dat zo'n 8+stuurman?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik volgend jaar ruimte regelen voor mijn boot en mijn mede-FOK!ers?
Hmmm...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bang dat er dan wel een aantal in het water liggen.
Nee dat zijn twee woorden van 7 lettersquote:
Ahaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee woorden van 7 letters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |