Minstens net zo mooi als dat voor diverse usertjes hier elk topic een aanleiding vormt om hun racistische denkbeelden tentoon te spreiden. Het doet er kennelijk niet toe wat er gebeurd is, wie het slachtoffer was. Usertjes die het geweld dus kennelijk ook wel prima vinden, zo lang de dader een kleurtje heeft.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is mooi dat er in een topic over gruwelijk geweld er toch weer mensen zijn die vallen over het benoemen van de dader en het geweld blijkbaar wel prima vinden ofzo.
Wacht even... je gebruikt verzonnen cijfers als een rechtvaardiging voor je racisme? Je doet niet eens een poging om voor te wenden dat het werkelijk zo is?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:11 schreef HeatWave het volgende:
Dat er ook misdaden door "oorspronkelijke" bewoners worden gepleegd is niet zo relevant. Misdadigers heb je namelijk altijd en overal.
Dat de verhouding gewoon volkomen scheef is, dat is wel een probleem.
90% van de inwoners zorgt voor 50% van de misdrijven, 10% voor de rest van de 50% (cijfers uiteraard verzonnen). Daar ligt het probleem en de aversie, wederom niet "racisme".
Waaruit blijkt dat hij niet in Nederland geboren is? Jij weet inmiddels meer over hem?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:23 schreef Nicksanders het volgende:
Maar omdat dit stuk verdriet bleef dobberen op de zee is t nu in Europa.
Enige wat die vermoedelijk voor Nederland ooit gedaan heeft is belastingcenten opslurpen.
Twee verschillende schoenen dragen, das niet Nederlands.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat maakt dat je denkt dat deze man géén Nederlander is?
Het is gewoon opvallend dat juist de usertjes die het plachten te hebben over 'echte Nederlanders' vaak zelf het Nederlands niet machtig zijn. Ik vind dat sowieso al ironisch, maar wanneer iemand het zelf expliciet benoemt, kan ik het niet laten daar even op te wijzen.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh ja, altijd één dingetje eruit pikken en dan het weer in het absurde trekkenstandaard reactie als je geen argumenten meer hebt
![]()
![]()
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Twee verschillende schoenen dragen, das niet Nederlands.
Maar ff serieus, ik denk dat deze verdachte geen inburgeringscursus heeft gedaan.
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat juist de usertjes die het plachten te hebben over 'echte Nederlanders' vaak zelf het Nederlands niet machtig zijn. Ik vind dat sowieso al ironisch, maar wanneer iemand het zelf expliciet benoemt, kan ik het niet laten daar even op te wijzen.
Je zou toch denken dat mensen die veel waarde hechten aan de Nederlandse taal in staat zouden moeten zijn om zelf een foutloze post te schrijven.
Nee jij dan met je kleinerende "usertjes", dat is lekker volwassenquote:Op zondag 22 mei 2022 13:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat een intelligente, volwassen reactie.
Vind je dat ik zulke mensen niet serieus genoeg neem?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee jij dan met je kleinerende "usertjes", dat is lekker volwassen
Het feit dat je iemand niet serieus neemt omdat hij/zij een typfout maakt getuigd daar vanquote:Op zondag 22 mei 2022 13:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vind je dat ik zulke mensen niet serieus genoeg neem?
Haha, is dit sarcastisch bedoeld? Ga je nu ook fouten maken, in de hoop dat ik hap?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het feit dat je iemand niet serieus neemt omdat hij/zij een typfout maakt getuigd daar van
Ik denk inderdaad niet dat die man Nederland kan aanwijzen op een kaart van Europa.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Het zou natuurlijk kunnen dat hij gewoon in Nederland geboren is en zodoende inderdaad geen inburgeringscursus gedaan heeft, maar dat verklaart nog niet waarom jij denkt dat het geen echte Nederlander is.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Minstens net zo mooi als dat voor diverse usertjes hier elk topic een aanleiding vormt om hun racistische denkbeelden tentoon te spreiden. Het doet er kennelijk niet toe wat er gebeurd is, wie het slachtoffer was. Usertjes die het geweld dus kennelijk ook wel prima vinden, zo lang de dader een kleurtje heeft.
Veel 'echte' Nederlanders kunnen dat inderdaad niet, zoals we jarenlang hebben mogen aanschouwen bij de Vakantieman.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat die man Nederland kan aanwijzen op een kaart van Europa.
Maar wat moet ik waarom verklaren?
O dat soort programma’s keek ik nooit. Waar ging dat over?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Veel 'echte' Nederlanders kunnen dat inderdaad niet, zoals we jarenlang hebben mogen aanschouwen bij de Vakantieman.
Dat was fake, dan vroegen ze waar ligt Turkije, en vervolgens Frankrijk, alleen knipte ze het eerste stukje eruit, wel leuke TVquote:Op zondag 22 mei 2022 14:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Veel 'echte' Nederlanders kunnen dat inderdaad niet, zoals we jarenlang hebben mogen aanschouwen bij de Vakantieman.
quote:Op zondag 22 mei 2022 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dat soort programma’s keek ik nooit. Waar ging dat over?
In het filmpje zie je 'm gewoon de correcte vraag stellen aan die mensen.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was fake, dan vroegen ze waar ligt Turkije, en vervolgens Frankrijk, alleen knipte ze het eerste stukje eruit, wel leuke TV
Die speelden dan de grap mee, dit was echt groot, het gesprek van de dag de volgende dagquote:Op zondag 22 mei 2022 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In het filmpje zie je 'm gewoon de correcte vraag stellen aan die mensen.
Als je argument onderuit gehaald wordt, verzin je net zo makkelijk weer een compleet ander argument?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die speelden dan de grap mee, dit was echt groot, het gesprek van de dag de volgende dag
Het is toch algemeen bekend dat TV niet is wat je ziet?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je argument onderuit gehaald wordt, verzin je net zo makkelijk weer een compleet ander argument?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |