Vanaf de hele eerste ring kun je wel goed zien in de Ziggo Domequote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
Oke, hier zijn jullie F1 aan het kijken, maar ik vraag toch om een advies. Zijn jullie ooit in het ziggo dome geweest?
Zo ja, heb je een goed uitzicht als je een kaartje hebt met "Ring 1, seated regular"?
Ik wilde nog een kaartje kopen voor George Ezra op 1 maart, maar daar ben ik de afgelopen dagen niet aan toe gekomen. En deze optie is als enige nog over. De beste zitplaatsen zijn al uitverkocht
(De staanplaatsen zijn ook nog over maar ik heb bij voorkeur graag een zitplaats)
Wij zijn naar Toto geweest daar, ring 1. Prima plekken!quote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
Oke, hier zijn jullie F1 aan het kijken, maar ik vraag toch om een advies. Zijn jullie ooit in het ziggo dome geweest?
Zo ja, heb je een goed uitzicht als je een kaartje hebt met "Ring 1, seated regular"?
Ik wilde nog een kaartje kopen voor George Ezra op 1 maart, maar daar ben ik de afgelopen dagen niet aan toe gekomen. En deze optie is als enige nog over. De beste zitplaatsen zijn al uitverkocht
(De staanplaatsen zijn ook nog over maar ik heb bij voorkeur graag een zitplaats)
Meestal vind ik zitplaatsen bij concerten niets, al was een zitplek bij Muse in de Ziggo Dome wel erg mooi. Ja, je kan overal vandaan alles zien, want er staan vast wel grote schermen aan. En zo niet, dan heb je alsnog geen verrekijker nodigquote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
‘S middags warm eten, dat ken ik ook nog van vroeger.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanmiddag bij mijn oma gegeten. Dat was een verrassing, ik wilde er gewoon op bezoek en ze had voor me gekookt. Ondanks dat ze 90 is, doet ze het nog best redelijk. Haar draadjesvlees was erg lekker!
Enig minpuntje is dat ze zo veel over het geloof begint en er moeite mee heeft welke kant ik op ga.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2022 15:31 schreef Dave het volgende:
[..]
‘S middags warm eten, dat ken ik ook nog van vroeger.
Ik heb voor vanavond asperges! Van de schillen en kontjes maak ik dan meestal soep.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDat doe ik ook niet vaak, maar je hoort mij niet klagen. Het komt ook nog goed uit, want voor vanavond heb ik nog een klein restje aspergesoep. Dat is nu wel voldoende!
Kan me eigenlijk niet bedenken waar ring 1 in de Ziggo Dome geen goed zicht heeft, dus moet wel goedkomenquote:
Ik ben bang dat als ik een staanplaats heb dat er dan een grote reus voor mij gaat staan. Dat gebeurde af en toe bij EICquote:Op zondag 22 mei 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meestal vind ik zitplaatsen bij concerten niets, al was een zitplek bij Muse in de Ziggo Dome wel erg mooi. Ja, je kan overal vandaan alles zien, want er staan vast wel grote schermen aan. En zo niet, dan heb je alsnog geen verrekijker nodig
Vooral erg nationalistisch denk ikquote:Op zondag 22 mei 2022 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet een serieus persoon zijn
Dat hebben ook altijdquote:Op zondag 22 mei 2022 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik een staanplaats heb dat er dan een grote reus voor mij gaat staan. Dat gebeurde af en toe bij EIC
Wel grappig dat heel veel Italianen altijd alles en iedereen afzeiken (vooral Nederland omdat Mahmood van Duncan verloor), maar er erg slecht mee om kunnen gaan nu ze het terug hebben gekregen.quote:
quote:
OMGquote:
Wat een mafkeesquote:
Sowieso een betere plek om het concert te zien dan thuis op de bankquote:Op zondag 22 mei 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |