Maar ik ga bijvoorbeeld ook nooit naar een tapijtverkoper. Maar dat wil niet zeggen dat ik die probeer te vermijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Door er niet naar toe te gaan bijvoorbeeld?
Wat praat je nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:25 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar ik ga bijvoorbeeld ook nooit naar een tapijtverkoper. Maar dat wil niet zeggen dat ik die probeer te vermijden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:19 schreef Nielsch het volgende:
Onbekende mannen apen pijpen door de glory hole, dan krijg je dat.
Dit. Die zitten waarschijnlijk gewoon mee te lurken nuquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:26 schreef -river- het volgende:
Die apen liggen helemaal dubbel van het lachen nu.
Ik probeer je subtiel uit te leggen wat het concept 'vermijden' inhoudelijk betekent.quote:
Oh oke, fijn voor je.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik probeer je subtiel uit te leggen wat het concept 'vermijden' inhoudelijk betekent.
Eerst ging mijn vakantie naar Spanje niet door met dank aan de Chinezen in 2020quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:32 schreef -river- het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)astgesteld~a4a35527/
Brandhaard
Het virus heeft zich mogelijk (onder meer) verspreid via het internationale homofestival Darklands eerder deze maand in Antwerpen. Dat evenement - een van de grootste festivals voor homo’s ter wereld - is ook bij Nederlanders populair. De gezondheidsdienst van de Belgische regering heeft drie besmettingen herleid naar het festival.
Er is reden om aan te nemen dat het virus werd binnengebracht door festivalbezoekers uit het buitenland, aldus Darklands verder. De overheid heeft de organisatie gevraagd de duizenden bezoekers te informeren over de besmettingen. Zo vragen ze om nog steeds waakzaam te zijn, omdat het virus een incubatieperiode tot 21 dagen heeft. Wie symptomen of een vermoeden van besmetting heeft, moet zo snel mogelijk hulp zoeken.
---------------------------
Er staat (onder meer) bij, dus ook zonder kontseks moeten we voorzichtig zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:31 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik probeer je subtiel uit te leggen wat het concept 'vermijden' inhoudelijk betekent.
Nee man, we gaan gewoon op vakantie en zeggen dat die bulten jeugdpuistjes zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:34 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Eerst ging mijn vakantie naar Spanje niet door met dank aan de Chinezen in 2020
en nu in 2022 niet door de homo's straks..
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:25 schreef asco het volgende:
Het zal me allemaal worst wezen.
Ik drink me nog snel ene.![]()
FOK!kers komen niet buiten/hebben geen seks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef Tengano het volgende:
En wie van hier is er naar dat Darklands kontsex festival geweest?
Mensheidquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:25 schreef asco het volgende:
Het zal me allemaal worst wezen.
Met een beetje geluk gaan we allemaal dan eindelijk de pijp uit.
Wat een mooi vooruitzicht voor deze planeet.
Ik drink me nog snel ene.![]()
Achterlijke mensheid.
Maar niet in de EU, en niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:36 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben niets te vrezen, een apenpokkenvaccin is al in 2019 goedgekeurd door de FDA
Het vaccin word door een Deens bedrijf gemaakt misschien valt er een deal te maken ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |