quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:28 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd! Grote vent, die Jip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh jongens, Jip is 4 jaar alweer! Vandaag zijn allereerste echte schooldag, omdat het ook zijn verjaardag is zijn we daarna nog naar de speeltuin geweest, dus die jongen is helemaal stuk nu. Maar wat is ie grootIk ben helemaal trots, met een tikkeltje bezorgdheid omdat hij zich nog wat verloren voelt op school, maar dat komt in de komende weken vast goed.
11,5 week lijkt dan nog zo lang, maar anderzijds.. Ik snap je frustratie dus helemaal!quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:59 schreef Loj het volgende:
Hier ook een zindelijkheidsfrustrafie.
Ik heb dus nog 5 weken en dan gaat ze (1 dagje) wennen op school en over 11,5 week moet ze echt zindelijk zijn.
Li poept en plast nog niet en luier langer dan 2 minuten uit geeft hier een gil en krijs party, die ze gewoon serieus een half uur kan volhouden.
Tot nu toe: 4 plasjes op een potje sinds januari. En ik weet, de jongens waren ook echt laat en binnen een dag volledig dag en nacht zindelijk; maar ik voel toch ook wel de stress… deze dame is namelijk heel eigenwijs…
En verder natuurlijk gefeliciteerd
Karma omdat je je kind op crocs laat lopen ;-) Grapje he...quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef B.ertha het volgende:
GrrrrrrIk had leuke sandaaltjes en nep-crocjes gekocht, vielen ze heel groot. Ik terug om ze om te ruilen voor een kleinere maat. Meneer heel enthousiast dus wil ze meteen buiten aan. Vervolgens heeft hij volgens mij dezelfde nacht een groeispurt gehad. De sandaaltjes passen echt nog maar nét en de crocjes gewoon niet
Ze vindt de filmpjes hilarisch! We hebben bedacht dat ze eens stoplicht heeft voor de plas en poep..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Niet echt van toepassing voor je dochter, zo te lezen houdt ze het niet op, maar altijd leuk om te lachen met poep ipv gefrustreerde papa en mama![]()
Ik ben gelukkig wel weer op de been, maar mijn lichaam heeft een opdonder gehad. Ik ben nu nog herstellende en voel me uitgeput, zowel mentaal en fysiek.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:34 schreef Ceviche het volgende:
@:CaVaBien wat heftig zeg! Hopelijk ben je snel hersteld. Heb je nog veel klachten of ben je alweer op de been?
Qua luizen: https://www.thuisarts.nl/(...)eeft-luizen-op-hoofd
Ik zou de methode bij 'behandeling' aanhouden. Maar het komt wel ongelegen zeg (al komen luizen natuurlijk altijd ongelegen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn grote vriend is 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |