MrsL.quote:
Ja toen woonde ik daar weerquote:
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis geredenquote:
Dat is best waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis gereden
Helegaar nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet slecht die black angus bitterballen
Soms is het een hele kleine wereld iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is best waarschijnlijk ja![]()
wat een kleine wereld is het toch hè
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
Bizar hoe dingen soms lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:15 schreef Paul het volgende:
Genote wegens geen Paul in de TT, Paul moet altijd aanbeden worden (regels ONZ)
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:55 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Laat mij! Ik wil kletsen en die andere is stil dus nu ga ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |