Zo is aids ook ontstaan!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik relativeer juist en wil lekker zuipen en kontneuken gewoon toestaan komende maanden. Ter info.
Uiteindelijk krijgt iedereen die apenpokken wel want het is niet enkel een SOA. Het kan ook via de lucht, net als vroeger het pokkenvirus.quote:
We moeten de kwetsbaren beschermen tegen apenaidsbulten, we moeten longapenaids niet onderschatten (sommige mensen die een chimpansee aangeduwd hebben zijn drie weken later nog kortademig) en we moeten oppassen met varianten. (bonobobulten, gorillabulten, berberaapbulten, orangoetanbulten enz.)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit persifleert maar ik zag oprecht alweer de "voorweinigcovid" cult gillen over horeca en mondkapjes
Had jij vorige keer ook die Peter R. de Vries site gemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:07 schreef myShizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Apenpokken.nl zojuist weer bijgewerkt met laatste gegevens
Haha ja klopt. Die had ik errrrug gauw weer offline.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had jij vorige keer ook die Peter R. de Vries site gemaakt?
Het RIVM is het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt iedereen die apenpokken wel want het is niet enkel een SOA. Het kan ook via de lucht, net als vroeger het pokkenvirus.
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef myShizzle het volgende:
Haha ja klopt. Die had ik errrrug gauw weer offline.
Daar komt overigens ook het woord "vaccin" vandaan, het latijnse "vaccinus" dat "van/uit runderen" betekent.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef Farenji het volgende:
Het vaccin bestaat eruit dat je pus uit de builen van koeien met koeiepokken geinjecteerd krijgt, dus dan weten jullie dat alvast.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijven
Thanks man!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze ziet er wel rete gelikt uit, om even on topic te blijven
Natuurlijk niet. De lockdowns e.d. stonden pas voor het najaar gepland, in de zomer willen we lekker cashen met al dat toerisme en de horeca natuurlijk.quote:
2 and counting waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:18 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Thanks man!
Net weer bijgewerkt want het blijkt in NL niet om 1, maar 2 verdachte gevallen te gaan
Maar toen aids ontstond was ik nog niet geboren!quote:
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen ZIEDEND
Hier is gewoon een vaccin voor, storm in een glas water dus
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf savequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb de posts in deze reeks gelezen en begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen hier zo lacherig over doenLijkt me zelf geen pretje om allemaal van die bulten op je lichaam en je erogene zones te hebben. De meeste pubers vinden het al vervelend als ze een puistje hebben.
Ik kan die reakties dus niet plaatsen, zeker niet als je op je klompen aan kunt voelen dat het zich hier bij ons gaat manifesteren.
Heeft iemand daar een antwoord op waarom daar zo schijtlollig over gedaan wordt? Of heeft dat vooral te maken met de don't care attitude dat onbeschermde homosexuele kontsex nou eenmaal tof is, whatever the consequences.
https://www.nu.nl/algemee(...)ksfeesten-video.html
Dan kunnen ze de moord stikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Je pa wel en zeker ook flink actief in 1983, dat geeft reden tot nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen aids ontstond was ik nog niet geboren!
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:23 schreef the-eye het volgende:
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf save
Ander potentieel probleem is de wekenlange quarantaine van mensen (bijv. medisch personeel) die in aanraking zijn geweest met een besmet persoon. Hopelijk dat dat niet hoeft bij het dragen van de juiste spullen maar dat zal zeker in het begin nog niet meteen op orde zijn.quote:
Zal wel de oplossing zijn voor Schiphol.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bagageafdeling met een apenpokkengolf
Ik ben niet van plan zo'n vaccin te nemen neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Hangt ervanaf.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Geimpft tegen pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?
Ik kreeg daar in de eerste week een ban omdat ik daar (nep)plaatjes postte van allerlei lege schappenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kan het coronaforum worden gearchiveerd. Ik ben daar nog steeds verbannen vanwege iets wat ik in 2020 had gezegd of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |