Ohhhhhh pekingeend, die staat hier morgen op het programmaquote:Op maandag 6 juni 2022 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Had net een magnum almond remix. Aanrader, lekker amandel ijs.
Vanavond afhaalchinees;
Pekingeend, cha siu en mihoen.
Die haal ik hier weleens bij de Poolse supermarkt. Lekker manquote:Op maandag 6 juni 2022 16:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb hier 6 mensen die een 2500 prijzen voor een tombola aan het voorbereiden zijn. Net zelfgemaakte bitterballen geserveerd en nu Currywurst (gegrilde gerookte Krakauer en een zelfgemaakte Currysoße
Polen kunnen idd heel goed worsten maken. Voor de mensen die het niet kennen, een Krakauer is een soort grove braadworst die 80% Varkensvlees en 20% Rundvlees bevat, Pekelzout, peper en knoflook en dan lang koud gerookt worden.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Die haal ik hier weleens bij de Poolse supermarkt. Lekker man
Met zo'n knapperig korstje, jam!quote:Op maandag 6 juni 2022 16:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb hier 6 mensen die een 2500 prijzen voor een tombola aan het voorbereiden zijn. Net zelfgemaakte bitterballen geserveerd en nu Currywurst (gegrilde gerookte Krakauer en een zelfgemaakte Currysoße
Inderdaad. Heerlijk, altijd lekker eten. Life is good and food is lifequote:Op maandag 6 juni 2022 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhhhh pekingeend, die staat hier morgen op het programma![]()
Vanavond restjes. Empanadas, BBQ vlees leftovers, paprika, en toast met tomatendip. Life is good
Bitches?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:33 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb een grote pan pastasaus gemaakt, uit mijn hoofd, zonder op een recept te kijken.
In een pan, groentebouillon blokje, kopje water
2 blikken tomaten stukjes, 2 kleine blikjes tom puree
6 tenen knoflook, klein gesneden, 2 rode ui
1 klein gesneden rode paprika, een prei, een courgette, pondje waspeen in stukkies
2 eetlepel oregano, 1 eetlepel basilicum
4 laurierblad,zwarte peper
plakjes groene olijf en wat reepjes zongedroogde tomaat er doorheen
gedroogde runder peperworst heel klein gehakt en door runder gehakt gedaan,
gehakt gemixed met de gedroogde worst bruin geruld in arachide olie
250gram champions en stukjes courgette en paprika en dunne stukjes wortel en reepjes sjalot, kort als laatst mee gebakken door het gehakt mengsel , maar nog aldente
alles even 10 minuten laten meegaren in 1 pan
versneld af laten koelen, zodat de groenten nog aldente blijven
Ik breek straks wat lasagne bladen en kook het zo, zodat ik stukken pasta lasagna bladen naar binnen slurp met de saus die eraan wat er aan plakt
en wat van die gedroogde poeder kaas.
Maar morgen , na een dag in de koelkast, smaakt het beter en dan ga ik er een gnochi pastij mee maken, met een knapperige kaaslaag van boter kaas en paneer.
bitches
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op maandag 6 juni 2022 21:19 schreef golfer het volgende:
Lunch, gegrilde octopus en een salade van sinaasappel en 'carpaccio' van zeebaars:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ohhh daar hou ik zo erg van om op die manier restjes op te maken en zo dus geen voedsel te verspillenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Mini quiches in elkaar gedraaid met restjes groente en restjes bladerdeeg.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh daar hou ik zo erg van om op die manier restjes op te maken en zo dus geen voedsel te verspillen
Eetsmakelijk!
Ohhh sterktequote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Even een crisimaaltijd. Diepvriespizza's van Jumbo huismerk. Mijn disgenoten vinden dat doorgaans wel lekker, ik niet. Maar vanwege een handblessure met drukverband ben ik even niet goed in snijden, malen en zulke dingen.
Wel trek, dus komt goed!
Ik had met name vanwege Jeroen een duim omhoog gekliktquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, Jeroen was niet de bedoeling, deze wel
[ link | afbeelding ]
Dankje, komt goed. En jij, is de stuit al geheeld?quote:
Sterkte en beterschap, ik had ook een diepvries pizzaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Even een crisimaaltijd. Diepvriespizza's van Jumbo huismerk. Mijn disgenoten vinden dat doorgaans wel lekker, ik niet. Maar vanwege een handblessure met drukverband ben ik even niet goed in snijden, malen en zulke dingen.
Wel trek, dus komt goed!
Bedankt, komt goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap, ik had ook een diepvries pizza
[ afbeelding ]
Sterkte met je hand, irritant want gebruik je constantquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Wel trek, dus komt goed!
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:35 schreef Molo het volgende:
Was de Chinees verdulleme ziek![]()
![]()
![]()
Dus geen pekingeend gegeten. Toen maar witlofschoteltje gemaakt, ook lekker, maar geen pekingeend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |