quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag eens wat een nieuwe neus kost?
jij was toch in de markt voor een nieuw oog?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat oogquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is Bitterbal Spare Parts Inc uitverkocht?
Een gewone of een feestneus?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
clownsneus uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een gewone of een feestneus?
Was je tevreden?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja , neusschot recht laten zetten en poliepen weg laten halen
De feestneus heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een gewone of een feestneus?
Je hebt het naar je zin, zo te lezenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:46 schreef mschol het volgende:
zo weer een ritje in crush maken, even eten naar binnen gewerkt, kan ik lekker iedereen van een nieuwe shampoo voorzien
Wat voor mensenquote:
ja hoor, sla denk ik vanavond wel de show over, wat eeerder naar hotel, morgen en zaterdag moet ik ook overlevenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het naar je zin, zo te lezen
sommige mensen noemen mij hier normaal of de normaalste. Iets waar ik zelf het niet mee eens ben...quote:
straks even kijken of ik picnic zondag nog kan laten komenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb weer melk in huis, ik ben weer compleet.
dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch dat al die droefneuzen eoa kutfilmpje van 5 seconden gewoon 6 keer achter elkaar plakken om het een filmpje van 30 seconden te laten lijken? Dat ik het dan boeiender vind of zo?
Ik heb een vriend die ook bizar slechte filmpjes op instagram post.. dan zet ie bijv. "Keep watching... keep watching.." als tekst erin, en dan kijk je 45 seconden en gebeurt en geen flikkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch dat al die droefneuzen eoa kutfilmpje van 5 seconden gewoon 6 keer achter elkaar plakken om het een filmpje van 30 seconden te laten lijken? Dat ik het dan boeiender vind of zo?
Alles voor de kijkcijfers viewsquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook bizar slechte filmpjes op instagram post.. dan zet ie bijv. "Keep watching... keep watching.." als tekst erin, en dan kijk je 45 seconden en gebeurt en geen flikkerOf een filmpje van 20 seconden dat gewoon een foto is met muziek eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |