Wat voor mensenquote:
ja hoor, sla denk ik vanavond wel de show over, wat eeerder naar hotel, morgen en zaterdag moet ik ook overlevenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het naar je zin, zo te lezen
sommige mensen noemen mij hier normaal of de normaalste. Iets waar ik zelf het niet mee eens ben...quote:
straks even kijken of ik picnic zondag nog kan laten komenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb weer melk in huis, ik ben weer compleet.
dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch dat al die droefneuzen eoa kutfilmpje van 5 seconden gewoon 6 keer achter elkaar plakken om het een filmpje van 30 seconden te laten lijken? Dat ik het dan boeiender vind of zo?
Ik heb een vriend die ook bizar slechte filmpjes op instagram post.. dan zet ie bijv. "Keep watching... keep watching.." als tekst erin, en dan kijk je 45 seconden en gebeurt en geen flikkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch dat al die droefneuzen eoa kutfilmpje van 5 seconden gewoon 6 keer achter elkaar plakken om het een filmpje van 30 seconden te laten lijken? Dat ik het dan boeiender vind of zo?
Alles voor de kijkcijfers viewsquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook bizar slechte filmpjes op instagram post.. dan zet ie bijv. "Keep watching... keep watching.." als tekst erin, en dan kijk je 45 seconden en gebeurt en geen flikkerOf een filmpje van 20 seconden dat gewoon een foto is met muziek eronder
Of "Wait for it...!"quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook bizar slechte filmpjes op instagram post.. dan zet ie bijv. "Keep watching... keep watching.." als tekst erin, en dan kijk je 45 seconden en gebeurt en geen flikkerOf een filmpje van 20 seconden dat gewoon een foto is met muziek eronder
O ja dat doet ie ook "wait for it" en dan gebeurt er niksquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of "Wait for it...!"![]()
Tegen de muur met zulke
zeg eff gauw dattie daarmee kapt, is een kankergezwel op internet dat soort filmpjes, leer echte content makenquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat doet ie ook "wait for it" en dan gebeurt er niks
Oh daar kom ik zo weinig mogelijk dus geen last vanquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
normale..
ja hier op fok kom je ze niet tegen, misschien buiten op straat
Met melk?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
straks even kijken of ik picnic zondag nog kan laten komen
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat doet ie ook "wait for it" en dan gebeurt er niks
het ging allemaal goed, operatie was in Hilversum nachtje gebleven en toen mocht ik naar huis.quote:
Ik zou best een kleine kwergi willen, maar het verplichte 'met huismoeders om moeten gaan' maakt dat ik nog steeds twijfelquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)appgroep-met-ouders/
Je hoeft niet met ze te pratenquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou best een kleine kwergi willen, maar het verplichte 'met huismoeders om moeten gaan' maakt dat ik nog steeds twijfelPraat liever met moeilijke klanten dan huismoeders die niks beters te doen hebben.
Kwergiquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou best een kleine kwergi willen, maar het verplichte 'met huismoeders om moeten gaan' maakt dat ik nog steeds twijfelPraat liever met moeilijke klanten dan huismoeders die niks beters te doen hebben.
je kan je afzonderen, ben je de rare ouder die niet geeft om dr kindquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar moet je niet van die ouderdingen op school doen enzo?
Soms. Verschilt ook per school.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar moet je niet van die ouderdingen op school doen enzo?
Ik ben toch al de buitenlander in een dorp vol zwitsers, dus dat kan er ook wel bijquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je afzonderen, ben je de rare ouder die niet geeft om dr kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |