Wilde nog vragen maar nu niet meer?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou morgen naar de dierentuin gaan.
Nou, m'n zus had een cadeaukaart en die verloopt volgende week na drie jaarquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Wilde nog vragen maar nu niet meer?
Nee natuurlijk niet.
Oei dat is wel zuur.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, m'n zus had een cadeaukaart en die verloopt volgende week na drie jaarDus dat was weer lekker lastminute. En zaterdag en zondag kunnen we niet.
maar?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
gewoon gaan #yoloquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen niet alles in één keer opeten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zat er zo'n sluitstrip op die Milka-zakjes. Zie hem nu pas.
Ga je naar die in het (bijna)midden van het landquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
Nou zo consult bij Bergman Clinic.
Daarna ergens een hapje eten met mijn moeder
Alsof mensen die gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zat er zo'n sluitstrip op die Milka-zakjes. Zie hem nu pas.
Echt hequote:
Nee gewoon in Amsterdamquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je naar die in het (bijna)midden van het land
Vraag eens wat een nieuwe neus kost?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
Nou zo consult bij Bergman Clinic.
Daarna ergens een hapje eten met mijn moeder
is Bitterbal Spare Parts Inc uitverkocht?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag eens wat een nieuwe neus kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |