Aardige vent?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Heer aloa.![]()
Dit is Beam Bosk.
[[ afbeelding ]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje regen en wat gerommel. Gelijk code oranjeAl was er wel een rake klapper hier. Ik hou ervan
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallen
Hier was ook één vette klapper en daar bleef het bij![]()
Ik had me zo verheugd op een middag vol regen en mooi onweer , niks dus![]()
Kut TT ik wil onweer![]()
[ afbeelding ]
Ze is een blauwvinger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Ik woon in het oostenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Daar zitten de wijzen.quote:
Zwolle noemen ze Blauwvingers.quote:
Ik heb al een fles Boomsma gestuurd.quote:
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Zwolle ligt in Overijssel en dat is een provincie in het Oosten
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Ja en? Barcelona ligt ook onder Frieslandquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Barcelona ligt ook onder Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |