SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Hier in anderhalf uur 12 mmquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:34 schreef Felagund het volgende:
28 mm al in een minuutje of 15/20 hier in de buurt.
Ja, ik heb zojuist mijn roeiboot met peddels op marktplaats gegooid.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef RiKe het volgende:
Nu.nl meldt op basis van informatie van Weerplaza dat er morgen zelfs een kleine kans is op een tornado in het zuid-oosten. Als de bui van net het voorproefje was voor wat morgen gaat komen, met nog geen 50 meter zicht door regen, dan wordt dat best heftig. Reden tot zorgen?
Het heeft hier flink geklapt in elk geval en we horen veel sirenes.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Revanches het volgende:
Code oranje in het zuidoosten lees ik, zijn er al beelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen verbinding meer mogelijk met het zuidoostenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Revanches het volgende:
Roermond niet in elk geval, heeft net even een kwartiertje geregend en het is weer droog.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef Revanches het volgende:
Hier in de straat ook een boom omgewaaid zie ik nu. Halve straat is afgezet.quote:
Nicequote:
Komt nu met bakken uit de lucht. Flinke klapper net , moet ergens zijn ingeslagenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
NiceHier in Twente nog 50 tinten grijs met een verdwaalde C2C en net genoeg spetters voor wat petrichor. Maar er lijkt meer aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |