Ah dat is zo'n zelfde bedrijf als dat mensen van het spoor schraapt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is ook een insta account, weet d naam ff niet, van een bedrijf wat dit oa doet.. Die maken ook plaats delicten schoon enzo
Frisse Katerquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/frissekater/
Ohja, Frisse Kater
Hij deed eerst huisfeestjes opruimen en kreeg je er ontbijt bij.quote:
al is dat in de praktijk meer "van de trein spuit"quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah dat is zo'n zelfde bedrijf als dat mensen van het spoor schraapt.
Nee, dat doet ProRail zelfquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah dat is zo'n zelfde bedrijf als dat mensen van het spoor schraapt.
Stukje gerrie zo je mond in als je 'm net even open had.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk. Hogedrukspuit en dan druppels meuk die in je gezicht komen.
De teringquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, Frisse Kater
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stukje gerrie zo je mond in als je 'm net even op had.
wtfquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, Frisse Kater
5 hoog, geen last meer vanquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Garage van m'n ouders is ondergelopenPutten op straat kunnen dit soort buien nooit aan.
Mijn badkamerkastquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk stonden er geen kostbare zaken op de grond
Ja leuk boek heeft die gast ook geschreven, en die serie van hem.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is ook een insta account, weet d naam ff niet, van een bedrijf wat dit oa doet.. Die maken ook plaats delicten schoon enzo
Boek? link?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk boek heeft die gast ook geschreven, en die serie van hem.
Wat doet je badkamerkast in hun garage?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn badkamerkastMaar zulke dingen staan al van de grond.
Ze valt nu door de mand dat ze nooit wastquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet je badkamerkast in hun garage?
zie nog steeds niet hoe mijn dat kan beinvloeden met 4 verdiepingen eronderquote:
Door de wasmand.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze valt nu door de mand dat ze nooit wast
Hij past niet in mijn badkamer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doet je badkamerkast in hun garage?
heb nog wel wat hagelslag voor jequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier helemaal geen hagel gehad maar de rest van de familie wel.
Die zit ook vast nog ergens in haar kledingquote:
Even m'n bh en hempje uitschudden, daar ligt ook vaak wat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zit ook vast nog ergens in haar kleding
Van die gesmolten hagelslag tussen je tettenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n bh en hempje uitschudden, daar ligt ook vaak wat.
hmmquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n bh en hempje uitschudden, daar ligt ook vaak wat.
Niks mis met tetten en chocolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga denk ik dit kopen voor de ratten. Beetje moeite doen voor snacks.
Het is eigenlijk voor vogels maar vogelspeelgoed kan vaak ook goed bij ratten.Your beauty never ever scared me.
goed, anders worden ze dikquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Ama het volgende:
Na morgen koop ik eerst even niks meer voor ze.
verwende nestenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Ama het volgende:
Na morgen koop ik eerst even niks meer voor ze.
Ik koop ook dingen voor ze wat niks met eten te maken heeft hoor.quote:
ze moeten nog groeien toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee maar de kooi mag nog wel iets voller.
Ja maar ratten vinden het wel leuk als ze dingen te doen hebben en ik moet ook gewoon echt nog even paar kleine dingen erbij halen. In het begin was dat sowieso niet zo nodig ivm zindelijk maken en laten wennen aan mij maar dat is allemaal nu wel in orde.quote:
Heb je al kleertjes voor zequote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er weinig roze of paarse spulletjes te vinden zijn.
overspuiten toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
iemand met een 3d printer zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |