Van die gesmolten hagelslag tussen je tettenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n bh en hempje uitschudden, daar ligt ook vaak wat.
hmmquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n bh en hempje uitschudden, daar ligt ook vaak wat.
Niks mis met tetten en chocolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga denk ik dit kopen voor de ratten. Beetje moeite doen voor snacks.
Het is eigenlijk voor vogels maar vogelspeelgoed kan vaak ook goed bij ratten.Your beauty never ever scared me.
goed, anders worden ze dikquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Ama het volgende:
Na morgen koop ik eerst even niks meer voor ze.
verwende nestenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:27 schreef Ama het volgende:
Na morgen koop ik eerst even niks meer voor ze.
Ik koop ook dingen voor ze wat niks met eten te maken heeft hoor.quote:
ze moeten nog groeien toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee maar de kooi mag nog wel iets voller.
Ja maar ratten vinden het wel leuk als ze dingen te doen hebben en ik moet ook gewoon echt nog even paar kleine dingen erbij halen. In het begin was dat sowieso niet zo nodig ivm zindelijk maken en laten wennen aan mij maar dat is allemaal nu wel in orde.quote:
Heb je al kleertjes voor zequote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er weinig roze of paarse spulletjes te vinden zijn.
overspuiten toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
iemand met een 3d printer zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
Waterverfquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gezond. Ze knagen nogal graag aan dingen.
dan is alles van plastic niet gezond?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gezond. Ze knagen nogal graag aan dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |