dan moet je naar Amerikaanse gaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er in de goedkopere gewoon lekker veel suiker zitten?
Je vergeet de knoflook, sojasaus en Ahoornsiroopquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon in een pannetje gooien met een beetje water, sambal en ketjap
LawnMowerTracker24TM wordt mede mogelijk gemaakt door @Reccequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
Oh nu gaat hij gras van de buurvrouw maaien.
Even controleren of-ie alle hoekjes wel langs is geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LawnMowerTracker24TM wordt mede mogelijk gemaakt door @:Recce
Dit is eigenlijk wel een huehue.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
Oh nu gaat hij gras van de buurvrouw maaien.
Toen je over al die hoekjes begon dwaalde mijn geest wel even af jaquote:
Weer eens wat anders dan die Ika.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen je over al die hoekjes begon dwaalde mijn geest wel even af ja
Wij ook op hem, hij mot niet miepenquote:
hij heeft kansen genoeg gehad om op te stappen als het hem niet bevaltquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij ook op hem, hij mot niet miepen
Ja daarom heb ik hem ook gekocht, moest wel roeren maar het is echt heel dun. Misschien wel lekker om partjes appel in te dopen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die van de appie? Die hebben wij op het werk want gezondere keuze. Tip, heel goed roeren elke keer voor gebruik, de olie gaat er steeds bovenop liggen anders heb je onderin de pot straks van die gortdroge, niet te smeren pasta.
Het zou wel een beetje kudt zijn als hij sneuvelt door wat gewiste smsjes.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vindt het niet eerlijk! Dat wij een patroon zien van vergeten/liegen/kwijtraken, slaat nergens op en hij is boos dat de kamer 'm niet vertrouwt. Dat mensen steeds bozer worden op de politiek, komt door de kamer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
gehuilie over SMSjes man man man. Of we niks beters te doen hebben in de wereldquote:
Ja, eens, maar I'll take it.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje kudt zijn als hij sneuvelt door wat gewiste smsjes.
Hij had al op moeten donderen na het toeslagenschandaal, en wat andere dingen.
Niet na zoiets onbenulligs.
Nee want wat lost dat op? Niks. Weer anderhalf jaar verkiezingen en formatiegezeik, weer anderhalf jaar het land onbestuurbaar. Wil niemand.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje kudt zijn als hij sneuvelt door wat gewiste smsjes.
Hij had al op moeten donderen na het toeslagenschandaal, en wat andere dingen.
Niet na zoiets onbenulligs.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
De wasstraat komt naar je toe deze zomer.
Overheid moet gewoon openbaar zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gehuilie over SMSjes man man man. Of we niks beters te doen hebben in de wereld
Och, als dan de VVD eindelijk eens een tijdje oprot.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want wat lost dat op? Niks. Weer anderhalf jaar verkiezingen en formatiegezeik, weer anderhalf jaar het land onbestuurbaar. Wil niemand.
Ik zeg niet dat hij nu op moet stappen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want wat lost dat op? Niks. Weer anderhalf jaar verkiezingen en formatiegezeik, weer anderhalf jaar het land onbestuurbaar. Wil niemand.
ja en dan uitgerekend iemand in het toeslagendebat het woord laten doen die niet geīnterrumpeerd mag worden, wat een zwaktebod was datquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rutte moet gewoon zijn bek houden en opstappen.![]()
Met zijn nieuwe bestuurscultuur
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Garage van m'n ouders is ondergelopenPutten op straat kunnen dit soort buien nooit aan.
Oh, zoals hier in het centrum vorig jaar.quote:
Het was eventjes flinke woei hier.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:11 schreef Recce het volgende:
Het spookt behoorlijk in het zuiden:
[ afbeelding ]
Ik lees dat er redelijk wat takken naar beneden zijn gekomen in Eindhoven.
Hopelijk stonden er geen kostbare zaken op de grondquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Garage van m'n ouders is ondergelopenPutten op straat kunnen dit soort buien nooit aan.
Ik woon op het hoogste punt van de straat, op een heuvel. Hopelijk ben ik dan als laatste aan de beurt als zoiets gebeurdquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dat is 2x gebeurd bij buren in mn vorige woonplaats
stront tot anderhalve meter hoog
Niets kan ons nog tegenhouden, we komen naar jou ...quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dat is 2x gebeurd bij buren in mn vorige woonplaats
stront tot anderhalve meter hoog
Stel je voor dat dat je baan isquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]Wow, dat is wel heel erg! Daar zijn speciale bedrijven voor die dat schoonmaken toch?
Mja dit was een backflush via de wc's..quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon op het hoogste punt van de straat, op een heuvel. Hopelijk ben ik dan als laatste aan de beurt als zoiets gebeurd
De brandweerquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]Wow, dat is wel heel erg! Daar zijn speciale bedrijven voor die dat schoonmaken toch?
Waarschijnlijk wel goed betaald omdat niemand dat wil doenquote:
Er is ook een insta account, weet d naam ff niet, van een bedrijf wat dit oa doet.. Die maken ook plaats delicten schoon enzoquote:
@bitterbal misschien wat voor jou zodat je sneller in Thailand met pensioen kan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel goed betaald omdat niemand dat wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |