quote:
Op zo'n SV-forum is dat misschien wel te vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik weet alleen niet of het dezelfde mamma is
Volgens peregrines.nl is het idd hetzelfde vrouwtjequote:Op donderdag 30 maart 2023 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Op zo'n SV-forum is dat misschien wel te vinden.
Ja, een schattig wiebelig pluisje nog.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ahw, boven op Westpoint een kuikentje
Nu af en aan wat pluizige kontjes in beeld onder de mamma-tentquote:
De klok v/d webcam staat daar niet goed. Edit: maar wel even het carillon beluisterdquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt leuk dat dit topic weer tot leven komt. Gezellig naar het carrillon en het rumoer in Venlo luisteren ook.
Nu net regen en ook onweerquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt leuk dat dit topic weer tot leven komt. Gezellig naar het carrillon en het rumoer in Venlo luisteren ook.
Vijf (!) eieren of drie eieren, stuk schaal enquote:
quote:Op zondag 23 april 2023 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vijf (!) eieren of drie eieren, stuk schaal en?
Kattenstaart begon hier meteen te zwiepenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kattenstaart begon hier meteen te zwiepen
Ik hoor een kuikentjequote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuisbezorgd.NL
[ afbeelding ]
In Venlo werden de eieren nog eens goed gefluft. Moeten toch binnenkort echt wel![]()
uitkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |