Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoedde ik ook eigenlijk al wel ... morgen moven naar het westen ?
Kom ook naar Ierland. Hier staat een stevig windje op dit momentquote:
Gewoon keihard "Bingo" roepen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
Hier beneden is nu een bingo bezig en op de kamer mogen we meegenieten zo luid roept die kerelDit is ook gelijk de stamkroeg van dit kleine dorpje hier
Lekker uitwaaienquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom ook naar Ierland. Hier staat een stevig windje op dit moment
Hier werd het vandaag hooguit 23 graden, heerlijk weertje.quote:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.
Via de M6 of toch over de landweggetjes? Via M6 is al bijna 4 uur ..quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.
Is jouw glas altijd half leeg?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Of was dit de zomer en wordt het vanaf nu kwakkelen?
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Vakantiegangert!
[..]
Gewoon keihard "Bingo" roepen.
Ik hou niet van kwakkelen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Of was dit de zomer en wordt het vanaf nu kwakkelen?
Loop je wel het risico dat je een liedje moet zingenquote:
Nicequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de Newgrange tour gedaan. Dat zijn die graftombes hier van meer dan 5000 jaar oud. Heel interessantEr was ook nog een tweede, Knowth, hier in de buurt en die zat ook bij de tour.
Newgrange:
[ afbeelding ]
Knowth:
[ afbeelding ]
Morgen wordt het vooral een heel stuk rijden naar Connemara.
Bijna vakantie, komt goedquote:
Omdat jij dat met je kloteweertantra over je af roeptquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna vakantie, komt goed
En daarom gaat het weer dus klote zijn
Omdat mijn laatste x vakanties zo waren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij dat met je kloteweertantra over je af roept
Heb je nog plannen om weg te gaan of iets te gaan doen?
Die grote bult bij Knowth (foto vorige topic) kon je dus ook opklimmen. Leek wel of het Schrickelijk Tempeest daar weer aan het losgaan wasquote:
Ja je hart scratchen man ... beetje pushen die zaakquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat mijn laatste x vakanties zo waren.
Denk dat het vooral rust en shoppen wordt. Weggaan zal er nog niet inzitten
Oh haha ja, ik snap jequote:
Ben je een flinke rondreis aan het maken in Ierland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die grote bult bij Knowth (foto vorige topic) kon je dus ook opklimmen. Leek wel of het Schrickelijk Tempeest daar weer aan het losgaan was
Ga maandag horen dat het voorlopig nog niet wordtquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hart scratchen man ... beetje pushen die zaak
Rust? Je sport bijna dagelijks, dat is geen rust.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Positief nieuws ook al op voorhandquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maandag horen dat het voorlopig nog niet wordt
Het eerste deel gaat sowieso over landweggetjes omdat we nog iets in de omgeving willen zien en het dorpje waar we nu zitten zit sowieso niet 1,2,3 vlak aan de M6. Maar daarna gaan we wel de M-weg nemen jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Via de M6 of toch over de landweggetjes? Via M6 is al bijna 4 uur ..
Tussen hemelvaart en pinksteren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rust? Je sport bijna dagelijks, dat is geen rust.Hoe lang heb je vrij?
Dat zei ik zaterdag alquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het eerste deel gaat sowieso over landweggetjes omdat we nog iets in de omgeving willen zien en het dorpje waar we nu zitten zit sowieso niet 1,2,3 vlak aan de M6. Maar daarna gaan we wel de M-weg nemen jaAnders duurt het ook zo lang. Landweggetjes zijn wel een stuk leuker.
Haha nou daar zou ik best wel zin in hebben nuquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loop je wel het risico dat je een liedje moet zingen
Heb je het fijn daar?
Rust en shoppen zijn nogal tegenstrijdig hèquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er meerquote:
Dat is maar 1 weekje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tussen hemelvaart en pinksteren.
En niet werken is rust he
Hoezo tegenstrijdig?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rust en shoppen zijn nogal tegenstrijdig hèIk shop omdat het moet, maar het is echt geen liefhebberij van me.
Grappig dat jij daar ook 'last' van hebt, toen ik vorig jaar net in Barcelona, hoorde ik regelmatig Freddie Mercury Barcelona zingenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh haha ja, ik snap jeDat had ik dus de hele tijd bij de vakantievoorbereidingen, maar ben denk ik nu enigszins immuun ervoor geworden
Nou ja, bijna 2 weken door hemelvaart en pinksteren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is maar 1 weekje.
Ah sporten valt onder rust, goed om te weten.
Hoe weet je nu al dat je dat gaat horen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maandag horen dat het voorlopig nog niet wordt
Rondreisje van 12 dagen en gaan naar 4 verschillende plekkenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je een flinke rondreis aan het maken in Ierland?
Ja, en ik kan je nu dus ook uit ervaring gelijk gevenquote:
Omdat ik aan 1 voorwaarde, nog steeds, niet voldoe.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je dat gaat horen?
Klinkt goed, op die manier zie je nog eens wat in tegenstelling tot op één plek blijven. Zijn de weersverwachtingen een beetje gunstig om te glampen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou daar zou ik best wel zin in hebben nuSpoor ik gelijk de Ieren hier aan voor een karaoke
Ja hoor is leuk tot nu toe!Dit is de laatste dag in deze omgeving en dan morgen weer verder. We zitten overal drie nachten. Van morgen t/m zondag weer boven een pub. Daarna drie nachten glamping. En de afgelopen drie nachten zitten we in een echt hotel.
Cool.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rondreisje van 12 dagen en gaan naar 4 verschillende plekkenBeetje van oost- naar westkust en weer terug. Ik had ook graag helemaal naar het zuidwesten gewild, maar daar is helaas nu geen tijd voor.
Rust is rust, maar shoppen is niet rustigquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo tegenstrijdig?
Ik shop ook omdat het moet hoor, heb nogal veel nodig voor de verhuizing
HEEEEEEEEEEEEEj........ HOI!quote:
Het heeft hier (nog) niet geregent hiero , stom weerbericht!quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mijn buienradar (nog) niet![]()
Dit is de omgeving waar ik altijd loop![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee. [ [ [url=https://www.forumsmileys.nl/smileys/foto.gif]afbeelding ]link[/url] | afbeelding ]wauw Mooi! Alles zo groen én niet té groen... scheelt ook, ik ben daan ook nooit geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens, ik weet niet eens waar het is!
Maar dat is Google voor![]()
Met een verhuizing voor de boeg is het ook lastig om daar helemaal voor te gaan, maar wel een goed voornemen voor als je gesetteld bent.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik aan 1 voorwaarde, nog steeds, niet voldoe.
Ohhh haha ja dat zou ik daar ook hebben denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig dat jij daar ook 'last' van hebt, toen ik vorig jaar net in Barcelona, hoorde ik regelmatig Freddie Mercury Barcelona zingen
Zoals ik het doe kan het wel rustig zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rust is rust, maar shoppen is niet rustig
Waarom ga je eigenlijk naar Limburg verhuizen?
Diertjes.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Voor als er nog eens iemand denkt,
leukkkkk, diertjesssssssssssssssss
Ik ken dit liedje niet, maar ga het ook niet luisteren, want ik ga over een week of 6 naar Berlijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh haha ja dat zou ik daar ook hebben denk ik![]()
Een paar jaar geleden zat ik in Berlijn in een hotel dicht bij de Brandenburger Tor. Had ik het hele godganse weekend dit nummer in mijn kop:
Was laatste geworden op het ESF, maar dat refrein is wel aanstekelijk
Mwah, het zit meer in de medicatie die ik nu heb. DIe zorgt ervoor dat ik veel minder slaap. En dat maakt het afvallen weer veel moeilijker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een verhuizing voor de boeg is het ook lastig om daar helemaal voor te gaan, maar wel een goed voornemen voor als je gesetteld bent.
Ga je zingen naast HET meer?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn er meerMaar naar 1 daarvan zeker, want die is redelijk dichtbij waar wij heen gaan
En ga je daar dan ook werken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals ik het doe kan het wel rustig zijn
Omdat leuk
Ik heb die weersverwachtingen nog niet echt gechecktquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed, op die manier zie je nog eens wat in tegenstelling tot op één plek blijven. Zijn de weersverwachtingen een beetje gunstig om te glampen?
Dat is inderdaad lastig dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het zit meer in de medicatie die ik nu heb. DIe zorgt ervoor dat ik veel minder slaap. En dat maakt het afvallen weer veel moeilijker.
Vast wel weer een keerquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool.De rest komt dus een volgende keer?
Ga je in een yurt ?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb die weersverwachtingen nog niet echt gechecktMaar het is droog binnen in de tent en er zit een kacheltje in, dus dat komt wel goed
Nee, blijf nog even zitten waar ik zit. Dat is al halverwege ongeveer. En werk toch het meeste thuis.quote:
Lekker veelzijdig hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb die weersverwachtingen nog niet echt gechecktMaar het is droog binnen in de tent en er zit een kacheltje in, dus dat komt wel goed
Das best lekker, slapen in een tent terwijl het regentquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was warm vandaag, maakt ook sneller moe.quote:
Huh tent? D8 dat je op een hotelkamer zatquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er bestaan leuke Limburgers.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals ik het doe kan het wel rustig zijn
Omdat leuk
Je reistijd is nu ook lang, dus dat ben je gewend en heb je inderdaad weinig last van als je thuis werkt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, blijf nog even zitten waar ik zit. Dat is al halverwege ongeveer. En werk toch het meeste thuis.
Zodra hart etc is opgelost ga ik wel om me heen kijken.
Heb jij die baan nog genomen eigenlijk?
Oeh, verstandig om het dan maar niet te doen inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dit liedje niet, maar ga het ook niet luisteren, want ik ga over een week of 6 naar Berlijn
Erger nog, mijn reistijd gaat straks deels als werktijd tellen doordat ik verhuisquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je reistijd is nu ook lang, dus dat ben je gewend en heb je inderdaad weinig last van als je thuis werkt.
Toen ze me een paar weken geleden belden dat ze met me verder wilden heb ik uitgelegd waarom ik moest bedanken. Het is jammer, maar voor mij voelde het op deze manier wel als de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |