Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoedde ik ook eigenlijk al wel ... morgen moven naar het westen ?
Kom ook naar Ierland. Hier staat een stevig windje op dit momentquote:
Gewoon keihard "Bingo" roepen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
Hier beneden is nu een bingo bezig en op de kamer mogen we meegenieten zo luid roept die kerelDit is ook gelijk de stamkroeg van dit kleine dorpje hier
Lekker uitwaaienquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom ook naar Ierland. Hier staat een stevig windje op dit moment
Hier werd het vandaag hooguit 23 graden, heerlijk weertje.quote:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.
Via de M6 of toch over de landweggetjes? Via M6 is al bijna 4 uur ..quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, naar Connemara helemaal aan de Westkust. Dat wordt eigenlijk heel Ierland doorkruisen, dus wordt voornamelijk een autoritje morgen.
Is jouw glas altijd half leeg?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Of was dit de zomer en wordt het vanaf nu kwakkelen?
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Vakantiegangert!
[..]
Gewoon keihard "Bingo" roepen.
Ik hou niet van kwakkelen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Of was dit de zomer en wordt het vanaf nu kwakkelen?
Loop je wel het risico dat je een liedje moet zingenquote:
Nicequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de Newgrange tour gedaan. Dat zijn die graftombes hier van meer dan 5000 jaar oud. Heel interessantEr was ook nog een tweede, Knowth, hier in de buurt en die zat ook bij de tour.
Newgrange:
[ afbeelding ]
Knowth:
[ afbeelding ]
Morgen wordt het vooral een heel stuk rijden naar Connemara.
Bijna vakantie, komt goedquote:
Omdat jij dat met je kloteweertantra over je af roeptquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna vakantie, komt goed
En daarom gaat het weer dus klote zijn
Omdat mijn laatste x vakanties zo waren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij dat met je kloteweertantra over je af roept
Heb je nog plannen om weg te gaan of iets te gaan doen?
Die grote bult bij Knowth (foto vorige topic) kon je dus ook opklimmen. Leek wel of het Schrickelijk Tempeest daar weer aan het losgaan wasquote:
Ja je hart scratchen man ... beetje pushen die zaakquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat mijn laatste x vakanties zo waren.
Denk dat het vooral rust en shoppen wordt. Weggaan zal er nog niet inzitten
Oh haha ja, ik snap jequote:
Ben je een flinke rondreis aan het maken in Ierland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die grote bult bij Knowth (foto vorige topic) kon je dus ook opklimmen. Leek wel of het Schrickelijk Tempeest daar weer aan het losgaan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |