quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Dordrecht-Cambuur werd tweemaal 1-4 weet ik nog wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende: Het blijven de promotie degradatieplayoffs maar het lijkt mij toch dat Heracles een zeer groot probleem heeft
Het water loopt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:42 schreef MC-M het volgende:
Haha, matennaaier René schudt alweer de handjes van de harde kern.
Die heeft een leuke vriendin, maar dit geheel terzijde. Wat een treurige loopbaan ook uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
Als je er nu geen verklaring voor hebt, kun je zaterdag niet op komen dagen beste Justin Hoogma.
Ik zet Northampton - Mansfield opquote:
Twee maal 0-4. Ik was erbij bij de return. Bij de rust was het nog nul-nul, en in de tweede helft scoorde Fc Dordrecht nog vier maal. Daarna verlenging en tenslotte eruit geknikkerd via penalties.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dordrecht-Cambuur werd tweemaal 1-4 weet ik nog wel.
Maar goed, we zijn bijna klaar met Heracles. Dat zal vrijwel niemand heel erg vinden.
Waar kijk je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet Northampton - Mansfield op
COME ON YOU STAGS!
Streampje, Mansfield is door naar de finale van de playoffs om promotie naar de League Onequote:
Die kneus dacht zich even te kunnen manifesteren als de grote redder van Heraclesquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:42 schreef MC-M het volgende:
Haha, matennaaier René schudt alweer de handjes van de harde kern.
Ben jij niet meer voor Heracles?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Excelsior kon wel aardig ballen. Paar leuke spelers. Dat Heracles is wel erg pijnlijk afgegleden zeg, jezus.
"Dat Heracles" dat klinkt niet echt als een fan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij niet meer voor Heracles?
Sinds ik in het buitenland studeerde de interesse verloren. Sowieso de Eredivisie kijk ik zelden meer. Jij wel?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij niet meer voor Heracles?
Nee ik kijk ook nauwelijks voetbal meer, al lees ik er nog wel genoeg over.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sinds ik in het buitenland studeerde de interesse verloren. Sowieso de Eredivisie kijk ik zelden meer. Jij wel?
Ja hier hetzelfde. Zijn ook teveel goeie series. Cl knock out fase ook echt niks van gezien, behalve Real - City. Dat was nog wel lachen. Tijd voor het WK dartsen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook nauwelijks voetbal meer, al lees ik er nog wel genoeg over.
Wat een lul die Smit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/a(...)andaag-nog~afceb554/
Jan Smit gooit het bestuur genadeloos voor de bus. Dat wordt leuk zaterdag.
Waarom zou het aan hem liggenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een lul die Smit.Het ligt aan iedereen maar niet aan hem.
Het is gewoon de schuld van de man die Heracles in zijn twintig jaar als voorzitter van eerstedivisieclub naar stabiele Eredivisie-middenmoter heeft gekregen en daar al sinds 2017 niet meer werkt.quote:
Denk dat er weinig risico’s aan kleven om het uitvak gewoon te vullen met alle Excelsior-supporters die willen komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef fetX het volgende:
Geen uitsupporters natuurlijk in Almelo. Eigenlijk vreemd dat, helemaal bij dit soort belangrijke potjes, dat gewoon kan.
Uhh die man heeft de club groot gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen al daarom gun ik ze degradatie. En dat ku(ns)tveld natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef fetX het volgende:
Geen uitsupporters natuurlijk in Almelo. Eigenlijk vreemd dat, helemaal bij dit soort belangrijke potjes, dat gewoon kan.
Nepsupporterquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Zijn ook teveel goeie series. Cl knock out fase ook echt niks van gezien, behalve Real - City. Dat was nog wel lachen. Tijd voor het WK dartsen.
Maar is er daarna wel mee gestopt. Prima verder, maar hij gedraagt zich nu als 'n soort van Riemer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Uhh die man heeft de club groot gemaakt.
Gut, hij geeft een interview.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar is er daarna wel mee gestopt. Prima verder, maar hij gedraagt zich nu als 'n soort van Riemer.
Jan Smit werd tot nu toe steeds geroemd, omdat hij niet zoals Riemer van der Velde steeds na zijn afscheid commentaar leverde leverde op zijn opvolgers.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/a(...)andaag-nog~afceb554/
Jan Smit gooit het bestuur genadeloos voor de bus. Dat wordt leuk zaterdag.
Krijgen ze dan ook die muziek erbij?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jan Smit zou weer voorzitter moeten worden. Dan zijn er twee Jan Smit’s voorzitter hi-ha-ho
Zonder dat kunstgrasveld waren ze er al eerder uitgevlogen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Jan Smit denkt te gemakkelijk dat de eventuele degradatie niet zou plaatsvinden als hij nog voorzitter zou zijn geweest. Hij zegt zijn "levenswerk van 20 jaar" naar de knoppen te zien gaan.
Maar dat is te gemakkelijk gedacht, dat je het continueren van je verblijf in de Eredivisie helemaal zelf kunt sturen.
Want ik denk dat PEC en Willem II van te voren ook niet dachten, dat ze dit jaar in deze positie zouden belanden.
Er zijn meerdere seizoenen onder Jan Smit dat Heracles minder punten behaald heeft dan dit seizoen, en dan bedoel niet het eerste jaar in de Eredivisie.
Er is dan ook geen enkele reden voor hem om naar zichzelf te kijken. Sinds zijn vertrek is het bergafwaarts gegaan, volledig terecht dat hij dat benoemt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Eredivisie was toen onderin en in de breedte wel wat sterker. Tegenwoordig kan elke gepromoveerde club zich makkelijk handhaven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Jan Smit denkt te gemakkelijk dat de eventuele degradatie niet zou plaatsvinden als hij nog voorzitter zou zijn geweest. Hij zegt zijn "levenswerk van 20 jaar" naar de knoppen te zien gaan.
Maar dat is te gemakkelijk gedacht, dat je het continueren van je verblijf in de Eredivisie helemaal zelf kunt sturen.
Want ik denk dat PEC en Willem II van te voren ook niet dachten, dat ze dit jaar in deze positie zouden belanden.
Er zijn meerdere seizoenen onder Jan Smit dat Heracles minder punten behaald heeft dan dit seizoen, en dan bedoel niet zijn eerste jaar in de Eredivisie.
Wel sneu voor de kantoormedewerkers, maarja daarom nooit bij een voetbalclub gaan werken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:13 schreef fetX het volgende:
De dag dat Heracles gaat degraderen.
Dit kan heel erg mooi worden.
Zijn ze gelijk failliet dan als ze degraderen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel sneu voor de kantoormedewerkers, maarja daarom nooit bij een voetbalclub gaan werken.
Geen idee, lijkt mij niet met hun financiële positie. Een van de weinige clubs met een positief saldo. Maar ontslagen vallen er altijd. Toen bij Twente kende ik er ook wat die weg moesten. Nu hebben ze een betere baan, maar dit geheel ter zijdequote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:24 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Zijn ze gelijk failliet dan als ze degraderen?
Zal het woord camerastandpunt ooit eerder tegelijkertijd gepost zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
Dit camerastandpunt maakt me onnodig woedend.
Het is gewoon fantastisch dat ze met deze middelen zo ver zijn gekomen. Zo'n beetje het laagste budget van het betaald voetbal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
Eindhoven gewogen en ruim te licht bevonden.
15de van de KKD divisie werd voor de wedstrijd gezegd, knap inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon fantastisch dat ze met deze middelen zo ver zijn gekomen. Zo'n beetje het laagste budget van het betaald voetbal.
Ik heb ADO eigenlijk niet gemist hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
ADO hoort in de eredivisie plus echt gras.![]()
![]()
Herkenbaar moet dat zijn gezien niemand zich heeft afgevraagd waar jij tot nog toe was in dit topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ADO eigenlijk niet gemist hoor.
Oh, nee daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Herkenbaar moet dat zijn gezien niemand zich heeft afgevraagd waar jij tot nog toe was in dit topic.
Bij de KKD altijd leuk. Verder niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
Hans Kraay JR gaat weer volledig Hans Kraay JR
Je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
Hans Kraay JR gaat weer volledig Hans Kraay JR
Er is dan ook helemaal niemand op de wereld supporter van FC Eindhoven.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:08 schreef Makamba_ het volgende:
Je hoort al heel de wedstrijd enkel en alleen ADO Den Haag gezang vrij bizar.
JanGodquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is dan ook helemaal niemand op de wereld supporter van FC Eindhoven.
En toeterjan toetert ook op de Herdgang. Van twee walletjes eten, daar vind ik iets van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toeterjan is vooral fan van zichzelf.
ADO was eigenlijk altijd rechtstreeks veilig en speelt normaal gewoon middenmoot Eredivisie. Vind ze qua statuur geen KKDclub maar hebben gewoon jarenlang financieel wanbeleid gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:22 schreef Idisrom het volgende:
ADO en Excelsior zijn echte succesvolle play-off-ploegen
Die komt recht uit Maaskantjequote:
ADO is de vorige keer ook gepromoveerd vanaf een zesde plaats in de Eerste divisie, en niet omdat ze in die divisie zo goed speelden in dat seizoen. Daarna werden in de Eredivisie wel lang een stabiele middenmoter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ADO was eigenlijk altijd rechtstreeks veilig en speelt normaal gewoon middenmoot Eredivisie. Vind ze qua statuur geen KKDclub maar hebben gewoon jarenlang financieel wanbeleid gehad.
Excelsior is inderdaad een typisch onderkruipsel die vooral in de play-offs pieken. Ik heb ze er graag bij want Rotterdam, maar moet zeggen dat ik RKC én Excelsior wel een beetje erg veel vind
Hadden Volendam dit seizoen bijzonder onder druk kunnen zetten zonder punten aftrek en dus directe promotie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
ADO is de vorige keer ook gepromoveerd vanaf een zesde plaats in de Eerste divisie, en niet omdat ze in die divisie zo goed speelden in dat seizoen. Daarna werden in de Eredivisie wel lang een stabiele middenmoter.
Er zijn een paar clubs qua potentie en achterban gewoon te groot voor de KKD en te klein voor de Eredivisie. ADO hoort daar niet bij. Ik vind het een onsympathieke kutclub met grotendeels totaaldebielen op de tribune, maar ze horen wel gewoon in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ADO was eigenlijk altijd rechtstreeks veilig en speelt normaal gewoon middenmoot Eredivisie. Vind ze qua statuur geen KKDclub maar hebben gewoon jarenlang financieel wanbeleid gehad.
Excelsior is inderdaad een typisch onderkruipsel die vooral in de play-offs pieken. Ik heb ze er graag bij want Rotterdam, maar moet zeggen dat ik RKC én Excelsior wel een beetje erg veel vind
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn een paar clubs qua potentie en achterban gewoon te groot voor de KKD en te klein voor de Eredivisie. ADO hoort daar niet bij. Ik vind het een onsympathieke kutclub met grotendeels totaaldebielen op de tribune, maar ze horen wel gewoon in de Eredivisie.
RKC, Excelsior, Volendam zijn draaideurclubs. De Eredivisie schiet er niks mee op, maar je hebt nu eenmaal elk jaar een club nodig die op en neer friemelt.
Eindhoven heeft in de Eredivisie niets te zoeken, daarvoor hebben ze te weinig potentie op elk vlak. Maar voor die 150 trouwe supporters was het een prachtig seizoen. En dat mag ook wel eens een keer.
Dat ook. Al heb ik gehoord dat een sponsor bij Eindhoven bij promotie ook natuurgras wilde financieren.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ado heeft tenminste echt gras, nuff said.
mogelijke verlenging en strafschoppenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:35 schreef Paul het volgende:
Waarom zit er 1,5 uur tussen deze wedstrijd en heraclessie?
Geen verkoop na de ongeregeldheden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
In Almelo hebben ze nog corona restricties?
Omdat één idioot zich idioot gedroeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen verkoop na de ongeregeldheden.
Ja, ik had nog gekeken voor een stukje ramptoerisme.
quote:Geen losse kaartverkoop
Vanwege de geldende beheersmaatregelen worden er geen losse kaarten voor Heracles Almelo – Excelsior Rotterdam verkocht. Het duel is alleen toegankelijk voor onze seizoenkaarthouders en sponsoren.
Wat gezellig zegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk deze wedstrijd ook gezellig mee!
Welke ongeregeldheden?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Geen verkoop na de ongeregeldheden.
Ja, ik had nog gekeken voor een stukje ramptoerisme.
quote:Beheersmaatregelen op Erve Asito
Heracles Almelo laat proactief tribune-elementen van de onderste ring van Erve Asito verstevigen. Als Heracles Almelo beseffen wij ons dat dit niet de stadionbeleving is zoals wij normaal gesproken voor ogen hebben, maar de beheersmaatregelen zijn uit nood geboren
Als Heerenveen hersens heeft, halen ze hem METEEN op.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:06 schreef MC-M het volgende:
@:el-stinho en ik letten vandaag weer speciaal op Tukker Wieffer.
Dit speelt ook al maanden dus het is niet alsof iemand je geloofde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:04 schreef MC-M het volgende:
Ik heb gelogen, morgen biechten @:kingroland . Niet na ongeregeldheden maar omdat het stadion een bouwval is.
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit speelt ook al maanden dus het is niet alsof iemand je geloofde.
Toeter > Trommel ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van die vent met die trommel
Hoe neem jij je lunch mee naar werk? Plastic zakje? Trommel? Gewoon in het restaurant snaaien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van die vent met die trommel
Ik koop mijn lunch in het bedrijfsrestaurantquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe neem jij je lunch mee naar werk? Plastic zakje? Trommel? Gewoon in het restaurant snaaien?
Hoe is de prijskwaliteitverhouding?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik koop mijn lunch in het bedrijfsrestaurant
6,5/10quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe is de prijskwaliteitverhouding?
Bij ons op de stuud kosten fatsoenlijke koffie en panini's (4,15 euro voor een panini ham bacon cheese hauhauhaduhadhuadhuaook) asociaal veel geld. Voor lunch komt het dan beter uit om naar dequote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
6,5/10
Het is wel een beetje duur eigenlijk, maar ik ben te lui m'n eigen brood te smeren
Dat is wel echt heel veel geld ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij ons op de stuud kosten fatsoenlijke koffie en panini's (4,15 euro voor een panini ham bacon cheese hauhauhaduhadhuadhuaook) asociaal veel geld. Voor lunch komt het dan beter uit om naar deSpar
om de hoek te gaan.
De koffie blijf ik wel halen, omdat de Douwe Egberts-automaten gewoon ranzige koffie produceren.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel veel geld ja.
Zeker als er een supermarkt om de hoek zit.
Wat dom van ze.
Iedereen staat nog bij het enige stoplicht in Almelo.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:28 schreef DonDruiper het volgende:
Zit goed vol daar voor zo'n belangrijke wedstrijd.
Herkenbaar fenomeen voor jou of niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:30 schreef yats het volgende:
Heracles heeft dus toch supporters...En er komt zowaar zelfs geluid uit. Normaliter is dat alleen tegen Twente.
Bij ons zit structureel het dubbele aantal als in Almelo. En stil is het dit seizoen zeker niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar fenomeen voor jou of niet?
Ok, Kwakman.quote:Op zaterdag 21 m
ei 2022 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Dit mag niet verbazen. Hing altijd al af van hoe rustig Excelsior zou blijven.
Hey, ik lees in je post dat je ook meekijktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk nu ook. Erg mooie tussenstand
Ik dompel mij graag onder in dit warme bad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, ik lees in je post dat je ook meekijkt
Wat gezelligWees welkom
Gelijk afgestraftquote:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
We nemen afscheid van het kopstuk van de Kunstgrasmaffia.
Op juiste moment overgestapt naar Volendam.quote:
Volendam uit altijd lastig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Ajax weer een angstgegner minder hahahaha
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
Wat hoop ik dat deze Kolmschot 3-0 op zijn neus krijgt. Wat een rare, laconieke houding.
quote:
Helmond schijnt ook schitterend te zijn op een regenachtige vrijdagavond in november.quote:
De Incassokoning, bekend van merken als " met de losse handjes" en "de botte bijl".quote:
We hopen het allemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat FC utrecht ook een x degradeert hee?
Ik ken ze van Binnen zonder kloppen, ook als het niet kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Incassokoning, bekend van merken als " met de losse handjes" en "de botte bijl".
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat FC utrecht ook een x degradeert hee?
Ook de enige eigenlijk waar ik medelijden mee heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
Die arme assistent die dit eigenlijk helemaal niet wilde.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef RamboDirk het volgende:
Die arme assistent die dit eigenlijk helemaal niet wilde.
Stoplicht staat nu op groenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
En dan zeggen ze dat in Almelo nooit niks gebeurd.
Blijkbaar is het verkeerslicht kapot. Dan moeten ze een ander tijdverdrijf zoeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
En dan zeggen ze dat in Almelo nooit niks gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |