quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Dordrecht-Cambuur werd tweemaal 1-4 weet ik nog wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende: Het blijven de promotie degradatieplayoffs maar het lijkt mij toch dat Heracles een zeer groot probleem heeft
Het water loopt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:42 schreef MC-M het volgende:
Haha, matennaaier René schudt alweer de handjes van de harde kern.
Die heeft een leuke vriendin, maar dit geheel terzijde. Wat een treurige loopbaan ook uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
Als je er nu geen verklaring voor hebt, kun je zaterdag niet op komen dagen beste Justin Hoogma.
Ik zet Northampton - Mansfield opquote:
Twee maal 0-4. Ik was erbij bij de return. Bij de rust was het nog nul-nul, en in de tweede helft scoorde Fc Dordrecht nog vier maal. Daarna verlenging en tenslotte eruit geknikkerd via penalties.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dordrecht-Cambuur werd tweemaal 1-4 weet ik nog wel.
Maar goed, we zijn bijna klaar met Heracles. Dat zal vrijwel niemand heel erg vinden.
Waar kijk je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet Northampton - Mansfield op
COME ON YOU STAGS!
Streampje, Mansfield is door naar de finale van de playoffs om promotie naar de League Onequote:
Die kneus dacht zich even te kunnen manifesteren als de grote redder van Heraclesquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:42 schreef MC-M het volgende:
Haha, matennaaier René schudt alweer de handjes van de harde kern.
Ben jij niet meer voor Heracles?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Excelsior kon wel aardig ballen. Paar leuke spelers. Dat Heracles is wel erg pijnlijk afgegleden zeg, jezus.
"Dat Heracles" dat klinkt niet echt als een fan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij niet meer voor Heracles?
Sinds ik in het buitenland studeerde de interesse verloren. Sowieso de Eredivisie kijk ik zelden meer. Jij wel?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij niet meer voor Heracles?
Nee ik kijk ook nauwelijks voetbal meer, al lees ik er nog wel genoeg over.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sinds ik in het buitenland studeerde de interesse verloren. Sowieso de Eredivisie kijk ik zelden meer. Jij wel?
Ja hier hetzelfde. Zijn ook teveel goeie series. Cl knock out fase ook echt niks van gezien, behalve Real - City. Dat was nog wel lachen. Tijd voor het WK dartsen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook nauwelijks voetbal meer, al lees ik er nog wel genoeg over.
Wat een lul die Smit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/a(...)andaag-nog~afceb554/
Jan Smit gooit het bestuur genadeloos voor de bus. Dat wordt leuk zaterdag.
Waarom zou het aan hem liggenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een lul die Smit.Het ligt aan iedereen maar niet aan hem.
Het is gewoon de schuld van de man die Heracles in zijn twintig jaar als voorzitter van eerstedivisieclub naar stabiele Eredivisie-middenmoter heeft gekregen en daar al sinds 2017 niet meer werkt.quote:
Denk dat er weinig risico’s aan kleven om het uitvak gewoon te vullen met alle Excelsior-supporters die willen komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef fetX het volgende:
Geen uitsupporters natuurlijk in Almelo. Eigenlijk vreemd dat, helemaal bij dit soort belangrijke potjes, dat gewoon kan.
Uhh die man heeft de club groot gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen al daarom gun ik ze degradatie. En dat ku(ns)tveld natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef fetX het volgende:
Geen uitsupporters natuurlijk in Almelo. Eigenlijk vreemd dat, helemaal bij dit soort belangrijke potjes, dat gewoon kan.
Nepsupporterquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Zijn ook teveel goeie series. Cl knock out fase ook echt niks van gezien, behalve Real - City. Dat was nog wel lachen. Tijd voor het WK dartsen.
Maar is er daarna wel mee gestopt. Prima verder, maar hij gedraagt zich nu als 'n soort van Riemer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Uhh die man heeft de club groot gemaakt.
Gut, hij geeft een interview.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar is er daarna wel mee gestopt. Prima verder, maar hij gedraagt zich nu als 'n soort van Riemer.
Jan Smit werd tot nu toe steeds geroemd, omdat hij niet zoals Riemer van der Velde steeds na zijn afscheid commentaar leverde leverde op zijn opvolgers.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/a(...)andaag-nog~afceb554/
Jan Smit gooit het bestuur genadeloos voor de bus. Dat wordt leuk zaterdag.
Krijgen ze dan ook die muziek erbij?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jan Smit zou weer voorzitter moeten worden. Dan zijn er twee Jan Smit’s voorzitter hi-ha-ho
Zonder dat kunstgrasveld waren ze er al eerder uitgevlogen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Jan Smit denkt te gemakkelijk dat de eventuele degradatie niet zou plaatsvinden als hij nog voorzitter zou zijn geweest. Hij zegt zijn "levenswerk van 20 jaar" naar de knoppen te zien gaan.
Maar dat is te gemakkelijk gedacht, dat je het continueren van je verblijf in de Eredivisie helemaal zelf kunt sturen.
Want ik denk dat PEC en Willem II van te voren ook niet dachten, dat ze dit jaar in deze positie zouden belanden.
Er zijn meerdere seizoenen onder Jan Smit dat Heracles minder punten behaald heeft dan dit seizoen, en dan bedoel niet het eerste jaar in de Eredivisie.
Er is dan ook geen enkele reden voor hem om naar zichzelf te kijken. Sinds zijn vertrek is het bergafwaarts gegaan, volledig terecht dat hij dat benoemt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Eredivisie was toen onderin en in de breedte wel wat sterker. Tegenwoordig kan elke gepromoveerde club zich makkelijk handhaven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef Idisrom het volgende:
Jan Smit denkt te gemakkelijk dat de eventuele degradatie niet zou plaatsvinden als hij nog voorzitter zou zijn geweest. Hij zegt zijn "levenswerk van 20 jaar" naar de knoppen te zien gaan.
Maar dat is te gemakkelijk gedacht, dat je het continueren van je verblijf in de Eredivisie helemaal zelf kunt sturen.
Want ik denk dat PEC en Willem II van te voren ook niet dachten, dat ze dit jaar in deze positie zouden belanden.
Er zijn meerdere seizoenen onder Jan Smit dat Heracles minder punten behaald heeft dan dit seizoen, en dan bedoel niet zijn eerste jaar in de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |