Ja, deze is wel beter dan die van mij net.quote:
Wat ik me bij deze post vooral afvraag is of je die naam zelf hebt getypt, of gekopieerd?quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Heracles nog Başacıkoğlu (bedankt google) op de bank voor wat aanvallende impulsen (lol)
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik me bij deze post vooral afvraag is of je die naam zelf hebt getypt, of gekopieerd?
quote:
quote:
Ik kan jouw mentions nooit lezen. Is dat een bug?quote:
Je had ook gewoon kunnen opletten in groep 3quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kan jouw mentions nooit lezen. Is dat een bug?
Ik vind deze reactie nog wel geestig, maar dat @maxi-mus en @GGMM het onmiddelijk liken gaat me te ver. Altijd weer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen opletten in groep 3
Is dit een door mij gemiste gimmickquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie nog wel geestig, maar dat @:maxi-mus en @:ggmm het onmiddelijk liken gaat me te ver. Altijd weer hetzelfde liedje.
Tot morgen!
Om ons te straffen zou ik zelfs morgen wegblijvenquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie nog wel geestig, maar dat @:maxi-mus en @:ggmm het onmiddelijk liken gaat me te ver. Altijd weer hetzelfde liedje.
Tot morgen!
Ik wist niet dat je zo onzeker was dat je gaat kijken wie een grapje tegen jou liked. Ik zal het niet meer doen.quote:
Zou hij een stapje hoger kunnen? Lijkt me wel een RKC voetballertje ofzoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel echt een samenvattingvoetbalertje maar als het draait wel leuk ja. Geen Feyenoordniveau trouwens.
Geert den Oudenquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Denken jullie bij Excelsior ook nog altijd aan Daan Bovenberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |